millanen paikka on joensuu asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joensuu on suomen 12. suurin kaupunki, asukkaita 72700 ja kasvamaan päin. Tämän opin juuri tänään :)

Mutta siis mukava paikka on ja kaunista kun joki virtaa läpi kaupungin, kesällä varsinkin aivan upea meininki rantabulevardilla ja puistoissa, lasten kanssa mukava olla. Talvisin lämmitetty kävelykatu keskustassa ja Isomyy on uusi suuri kauppakeskus jossa esim. nuo mainitsemasi kaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä täältä:
Joensuu on suomen 12. suurin kaupunki, asukkaita 72700 ja kasvamaan päin. Tämän opin juuri tänään :)

Mutta siis mukava paikka on ja kaunista kun joki virtaa läpi kaupungin, kesällä varsinkin aivan upea meininki rantabulevardilla ja puistoissa, lasten kanssa mukava olla. Talvisin lämmitetty kävelykatu keskustassa ja Isomyy on uusi suuri kauppakeskus jossa esim. nuo mainitsemasi kaupat.

No tietty väkiluku kasvanu huimasti kuntaliitosten myötä. Kummasti vaarakunnat, Eno ja Pyhäselkä tuo lisää asukkaita. Mä vaan edelleenkin luen Joensuun kaupungiksi kantakaupungin eli alueen ennen ensimmäistäkään kuntaliitosta... :) Ehkä se on vaan mun korvien välissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja khs:
paitsi lastulevytehdas haisee välillä siellä kun se on melkein keskustassa. ihan ok paikka olen itse asunut siellä vähän aikaa.

En mä ainakaan oo mitään lastulevytehtaan hajua huomannu...

sinä olet jo tottunut siihen. Kyllä ulkopuolinen sen haistaa. Appivanhempani asuu joensuussa ja kun olen käynyt siellä joka viikko niin silloin tällöin siellä lemuaa sellainen imelähaju (märkä sellu)

Alkuperäinen kirjoittaja khs:
sinä olet jo tottunut siihen. Kyllä ulkopuolinen sen haistaa. Appivanhempani asuu joensuussa ja kun olen käynyt siellä joka viikko niin silloin tällöin siellä lemuaa sellainen imelähaju

Hippien piipuista se Joensuun imelänhaju tulee.

Yhteistyössä