Millanen tuubihuivi lapselle paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxkk

Vieras
Millasia käytätte lapsilla? Kun pitäshän sen nyt lämmittää sitä kaulaa ja niskaa eikä vain roikkua koristeena (kyse 7vuotiaasta) ja tuo roikkuminen on toinen joka ei mielestäni ole muutenkaan lapselle hyväksi (tarttuu kiinni laitteisiin tai joku repii jne.)
Miten pitkiä teillä ne huivit on, kerran vai kaksi muljautusta kaulan ympäri? Ja jääkä sitä roikkuosaa vai tuleeko suht "tiukasti" eli siis lämpöisesti kaulalle?
Vosin neuloa itse, tosin ajattelin sellasta kaulurin ja tuubin yhdistelmää ehkä kuitenkin eli vedettäs vain pään yli kaulalle, mutta montako silmukkaa jos paksuilla puikoilla tekee? Kukaan tehnyt ja hyväksi havainnut?

Meillä on sellainen ohut puuvillainen tuubihuivi, näkyy olevan lähes kaikilla luokkakavereillakin. Ei siis roiku, menee 2 kertaa kaulan ympäri ja takin alle. Ei myöskään kutita, kun on puuvillaa.

[QUOTE="niina";30422951]hilelanka 110 silmukkaa 22 cm korkea kudo o,n kerros toistaen ja o 2 krs toista kerroksia[/QUOTE]

Viitsitkä selventää : ) Itse olen puikko ja koukku ihmisiä, ja ymmärrän käyttämäsi termit.. mutta jotenkin ohjeesi on hieman sekava : ) Suomennatko ?

Yhteistyössä