Millasella mekolla vieraaksi häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asosi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asosi

Vieras
Oon täs yrittäny netistä ettiä mekkoa kesän häihin ja ihmetyttää jotenkin toi valikoima. Siis oon ettiny mm. Nelly.comista ja asosilta ja muilta vastaavilta ja kohdasta "juhlamekot" kattonu niin ne mekot on sellasia mitä mä itse pitäisin paitana tai tunikana. Siis niin lyhyitä!!!! Vaihtoehtona on sitten muutama nilkkapitunen hame. Mut voiko tollasella vesirajahameella mennä häihin? Ite laittasin sellasen ehkä johki bileisiin, mut häihin?? Nää häät mitkä tulossa niin ei vaadi mitään iltapuku-meininkiä vaan rennon juhlavaa kesämekkoa oon ettimässä, mutta missään ei tunnu olevan sopivaa. Ihania kyllä ovat, kukkakuosia, rimpsua mutta miksei joku kotelomekkokin ois ok, jos vaan ois pikkasen enemmän pituutta...vielä näin pitkällä ihmisellä noi lyhkäset mekot näyttää ihan superlyhyiltä. Onko tää siis trendi nyt ja voiko sellasella mennä häihin??? Vai mistä mä sen mekon revin??

Jaa joo, oon tainnu vilasta, mut olivat heti kättelyssä vähän liian hintavia etten sen paremmin perehtyny. Tarviikin uudestaan vielä vilasta toi alennus-osasto. Kiitti vaan! :)

^no siis tuollainen mekko on suurinpiirtein sellanen mitä etinkin. Mutta hieman karsastan tota h&m / vero moda -osastoo kun niitä sitten saattaa olla useempi sama asu samoissa juhlissa...kerran oon tehny sen virheen ja muistan kuinka nolona olin kun samassa pöydässä juhlissa istui nainen jolla oli sama mekko :(

Yhteistyössä