millaset tapaamisoikeudet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama82

Vieras
siis kumman luona lapsi asuu ja miten tapaamiset on sovittu,onko homma toiminut,plussat ja miinukset?onko jollain yhteishuoltajuus,lapsi viikon aina äidillä ja isällä toimiiko jos kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja mama82:
siis kumman luona lapsi asuu ja miten tapaamiset on sovittu,onko homma toiminut,plussat ja miinukset?onko jollain yhteishuoltajuus,lapsi viikon aina äidillä ja isällä toimiiko jos kokemuksia?

Yhteishuoltajuus ei automaattisesti tarkoita tuota viikko/viikko-systeemiä.

Tapaamiset toimii, jos molemmat vanhemmat tekee töitä sen eteen.

Me ollaan varmaan erikoinen uusperhe, kun näitä lapsia ei kukaan halua tavata - oikeasti. Meillä siis asuu molempien lapset, ukon lapsia biologinen äiti ei halua tavata, ei kysy heistä mitään yms.- Miun ex ottaa lapset, kun ilmoitan milloin he tulevat, itse ei ikinä kysy mitään.

Minulla ja teinien isällä on yhteishuoltajuus, minä olen lähivanhempi (aluksi ex oli).
Pojat ovat isällään joka toisen viikonlopun ja isän muutettua nykyään myös arkena yhden yön (menevät suoraan koulusta).
Joulu, juhannus ja uusivuosi myös jokatoisella systeemillä.
Kesälomasta puolet isällä, samoin koko hiihtoloma (me talvilomailemme koko perheen kanssa toisena ajankohtana), syysloma ja pääsiäisen pidemmät vapaa päätetään vuosi kohtaisesti.

Pienenpi teini, 13v mahdollisesti aloittaa ensi syksystä asumisen joka-toinen-viikko-systeemillä omasta halustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja mama82:

Yhteishuoltajuus ei automaattisesti tarkoita tuota viikko/viikko-systeemiä.

Tapaamiset toimii, jos molemmat vanhemmat tekee töitä sen eteen.

joo kyllä mä tiedän ettei yhteishuoltajuus meinaa tuota viikko ja viikko systeemiä.ero edessä ja nää asiat ois nyt mietinnän alla.meinasin löytyisikö hyviä neuvoja.kumpikin kuitenkin haluaisi tuon lapsen itselleen asumaan.onko toi viikko liian pitkä aika kaikille sit olla toisesta erossa.mikään ei nyt tunnu hyvältä vaihtoehdolta!

Yhteistyössä