V
verhot
Vieras
Millaset teillä on ja minkä pituiset? Onko sivuverhot vai millaset? Kauhee ongelma kun en tiedä muulaisia kuin sivuverhot.... saa laittaa kuviakin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marvik:Luulen että Kodin Ykkösestä löytyy, sieltä ostin meidän verhot. Teetätin verhot kankaasta purjerengasverhoksi, jolloin verhoille tuli kyllä hintaa. Näppärä ompelee itse. Suositushinta kankaalle on 21?/m. Itse olisin halunnut täyspitkät verhot, mutta mies ei paloturvallisuuden vuoksi siihen suostunut, meillä kun on sähköpatteri ikkunan alla. Verhot siis ulottuvat hieman alakarmin alapuolella. Ovat silti oikein hienot.
Olen ollut tosi tyytyväinen ja tyttökin tykkää katsella verhojen eläimiä illalla ennen nukahtamista.
Ai niin, lisäksi suosittelen ikkunaan säle- tai rullakaihdinta, jos haluaa pimentää huoneen kunnolla. Niitäkin löytyy tosi kivoja nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Pitkät sivuverhot, Marimekon sinistä (muistaakseni) Ananas-kangasta.
Näitä saa valmisverhoina, pituus taitaa olla 2,5m. Mukana on silitysnauha jolla verhot saa kätevästi lyhennettyä. Yksi verho maksaa 39,90.
Meillä pinkkinä nuo samaiset raparperin alla verhot. Mutta niitä on tosiaan myös vihreät ja oranssit versiot.