Mille soijamakkara ja nakit maistuu? (sekasyöjän mielipidettä kaivataan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makkaraton sekasyöjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makkaraton sekasyöjä

Vieras
Mä syön lihaa mut makkaraa ei mee alas. Miltä maistuu soija makkarat ja nakit. Ollaan lähdössä retkelle ja porukka kitisee kun en paista notskilla itelle mittään. aattelin sit et jos testais noita?

Suosittele merkkiä jos käytät normisti niitä.

Ei ole notski kelpoista tavaraa. Koostumus sellainen jotta hiillokseen tipahtaa. Pakasteversio on ollut paras tähän mennessä jota olen maistanut. Tosin tätä en ole notskilla kokeillut. Nimeä en nyt saa päähän...

ota niitä porkkanamakkaroita, Kasvigallerian http://www.kasvisgalleria.fi/resources/userfiles/Image/iso_jpg/Pork_caroliina_pakkaus.jpg

ite tykkään niistä tölkissä myytävistä soijanakeista kanssa. makukysymyksiä kyllä tietty :D (ja mä en syö lihaa/kanaa, kalaa kylläkin eli sekasyöjäksi itseni lasken)

Juu nuotioon tippuu jos tikunpäähän pistät! Ei kannata kokeilla, jos et makkarasta tykkää niin noi on vielä pahempia. Osta vaikka liha- tms pyöryköitä ja lämmitä niitä =)

noista ei kokemusta,mutta kerran erehyin ostamaan jotain porkkana makkaraa vai nakkejako ne oli..siis ihan järkyttävän makusta.joten totesimpa että syön makkaran makkarana ja porkkanan porkkana.
soijarouhetta käytän muuten aika paljon.

Hälsans kök pakastesoijanakit ovat koostumukseltaan ja maultaan aika lähellä "oikeaa" makkaraa. Noita olen tykännyt syödä niin kasvissyöjänä kuin myöhemminkin, kun olen lihaa alkanut taas syömään.

Sitten sieltä makkarahyllystä löytyy yleensä sellaista jotain Tofugrilleriä, en nyt kuollaksenikaan muista nimeä tai merkkiä, mutta samanlaisessa muovisessa makkarapaketissa ovat kuin tavallisetkin makkarat. Tämän koostumus on vähän heikompi ja maku mausteisempi, mutta yllättävän herkkua ovat nekin.

Yhteistyössä