Mille vkoille asti raskaana voi/saa tehdä vatsoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskari-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle sanottiin että niin kauan saa tehä kun vaan ittestään tuntuu hyvältä...
mä pelasin jalkapalloa vielä 4 kuulla ja "reenauksen" ja punttiksen lopetin siinä viidennellä kuulla =)

rupes olemaan maha tiellä

Mä kysyin lääkäriltä tota asiaa joskus ja hän sanoi itse tehneensä ihan loppuun saakka. Itselle vatsojen tekeminen kaatui siihen, kun en voinut enää treenata selkälihaksia, en siis oystynyt niitä missään laitteissa tekemään, eikä sitten vatsojakaan tietty voinut enää treenata. Tosin jos nyt olisin raskaana niin jättäisin vatsojen treenamisen vallan, kuitenkin raskauden jälkeen on lähes alusta aloitettava joka tapauksessa.

Mä kysyin lääkäriltä tota asiaa joskus ja hän sanoi itse tehneensä ihan loppuun saakka. Itselle vatsojen tekeminen kaatui siihen, kun en voinut enää treenata selkälihaksia, en siis oystynyt niitä missään laitteissa tekemään, eikä sitten vatsojakaan tietty voinut enää treenata. Tosin jos nyt olisin raskaana niin jättäisin vatsojen treenamisen vallan, kuitenkin raskauden jälkeen on lähes alusta aloitettava joka tapauksessa.

Täh, mihin mun nimimerkki katosi? Lisäyksenä vielä että mä kävin salilla ihan viikolle 40 saakka, piti vaan huolen ettei syke noussut liian korkealle.

..olen lopettanut kokonaan vatsojen teon 12. viikon jälkeen. Jos vatsalihakset ovat liian timmissä kunnossa kun maha kasvaa vauhdilla, on vaara että revähtävät pahasti.
Noin väitti minulle tuttavani joka on terkkari-sairaanhoitaja, ja äiti hänkin.

Yhteistyössä