Milloin ekat raskausoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentoemo-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentoemo-76

Aktiivinen jäsen
30.10.2007
2 669
1
36
Kaikille plussanneille:

Kuinka pian oviksen jälkeen saitte raskausoireita? Ja mitkä oli vahvimpia oireita?

Mulla on menossa nyt 9.päivä oviksen jälkeen, ja mietin vaan, että voiko muka näin aikaisin jo olla oireita?

Alavatsan juilimista tai rintojen arkuutta mulla on aina, niin että en sitä oireeksi laske, mutta normaaleista pms-oireista poikkeavasti:

- 7. päivästä (siis oviksen jälkeen) vetistä valkovuotoa
- Eilen, eli 8.päivä oviksen jälkeen alkoi ihan sairas väsymys. Ei meinaa silmät pysyä auki
- Eilen illalla syljin suustani 3 eri klementiinin lohkot, vaikka mies söi ne sitten ihan mielellään. Siis ei syönyt niitä mun pois sylkemiä, vaan ne jäljelle jääneet lohkot, ei me sentään niin säästeliäitä olla, hehe...

- Tänään, eli 9.päivä alkoi ennen lounasta kuvotus, joka jatkui pari tuntia. Sain pidettyä kaiken sisälläni, mutta kun meinasin yökkästä ruokapöydässä, niin en saanut oikeen mitään alas.

Onko kellään ollut vahvoja oireita jo viikko oviksen jälkeen? Tai koska on tullut ekat oireet, jotka selkeästi erosivat normaaleista pms-oireista?

Kiitos minttulii86, olin niitä ehtinyt jo katsella, mutta olen tässä miettinyt, että onko kellään ollut tosi aikaisia oireita, kun noissa toisissa pinoissa oireet näyttää kaikilla alkavan vasta testauksen jälkeen :D

Mulla oli ekan kerran vatsakipua ja vähän sellanen höntti olo...Levollinen ja rauhallinen. Olin mun mielestä toooosi outo. Muistan vielä kun valittelin vatsakipuani että muut sanoivat että oon raskaana vaikka eivät tienneetkään "aikeistamme" mitään... Toisen kerran kun olin sitten raskaana niin minulta tippui vähän verta juuri kun menkkojen piti alkaa, mutta olin kuitenkin raskaana...Silloin minulla oli todella väsynyt olo. Nyt suunnitellaan kolmatta ja saas nähä mitä oireita tulee...Jos vaan tulen raskaaksi...

Yhteistyössä