milloin käynnistetään synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 41+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 41+3

Vieras
Laskettu aika oli torstaina ja ens tiistaina pitäis mennä äitipolille kontrolliin ,kuinka kauan annetaan mennä yli lasketun ajan ennen kuin käynnistellään ,asun täällä jyväskylässä .

Juu, mä kanssa laskeskelin et on vähän liikaa viikkoja.

Mulla on käynnistetty 41+6. Tässä ei uskottu mun tuntemuksia että on iso tulossa, ja olo tukala.

Mutta myös 39+4-->39+6 syntyi. Ja tämä käynnistettiin näin aikaisin koska edellinen oli iso (4820g, 56cm), tämä pelättiin myös olevan iso niin ei annettu mennä yli.

laitoin väärin ton mun lasketun ajan se oli jo siis viikko sitten ,kävin viimeistä kertaa to neuvolassa ...mut toivottavasti käynnistetään sit 42rv oon kuullu et täällä annettas mennä 43 vko:lle asti

Alkuperäinen kirjoittaja rv41+3:
laitoin väärin ton mun lasketun ajan se oli jo siis viikko sitten ,kävin viimeistä kertaa to neuvolassa ...mut toivottavasti käynnistetään sit 42rv oon kuullu et täällä annettas mennä 43 vko:lle asti

No olet sitten viikoilla 41+2, et 41+3.

Ylikaikaiskontrollissa päätettiin yrittää ensin oksitosiinilla ja kun ei lähtenyt etenemään useamman tunnin yritytksestä huolimatta, jäin yöksi polille. Aamulla puhkaistiin kalvot ja sitten alkoi tapahtua.

Yhteistyössä