Leikkiikö teidän 11vuotiaat vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten teillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten teillä

Vieras
Mun poika leikkii edelleen esim legoilla ja ulkona kavereiden kanssa jotain poikien taisteluleikkejä, pojan kaverit 9-11vuotiaita.
Käyvät kyllä sit myös pyöräilemässä ja pelailevat pleikkaa ym, mitä yleensä tän ikäset tekevät.
Mun sisko vaan ihmettelee tota leikkimistä tossa iässä, hänellä 13v ja 16v ja toi pienempi ei ole leikkinyt enää moneen vuoteen.

meillä tosin "vasta" kymmenen, mutta edelleen legot kova sana, myös ihan perus pihaleikkejä kavereiden kanssa (8-11v) kirkkis taitaa olla taas "se juttu".. :)
Ja pihalla futista/sählyä jne. Mutta myös toisinaan pelailevat futiskorteilla (niissä jotain pisteitä tms -äiti ei ymmärrä.. :D ) ja välillä gogoilla "taistelevat", bakuganit oli kai kanssa aika pop..
Välillä muuten leikkii ihan tohkeissaan neljä vee pikkusiskon kanssa esim. hamahelmillä.. :saint:

Minusta olis oudompaa jos ei tuon ikäinen enää leikkisi..

riippuu kavereista..11v tyttö saattaa ihan onnessaan leikkiä keppihevosilla ratsutilaa yhden kaverin kanssa, toisen kanssa sit vaan kikatellaan ja lähetellään tekstareita poijille!

no onko siskos lapset tyttöjä vai poikia, tytöt ei kai leiki yhtä pitkään? ei mun mielestä oo yhtään outoa, antaa lasten olla lapsia niin pitkään ku huvittaa, aikuisia sitte ollaan loppuelämä eikä lapsuutta saa enää takasin..

Mun mielestä tosiaan parempi mitä pidempään lapsi leikkii. Tänään oli muuten Hesarissa juttua semmosesta keppihevosleiristä ja mun mielestä ainakin jotkut niistä tytöistä oli 11v. ja kovasti jaksoivat hepoilla leikkiä ja siis valmistivat ne itse.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
no onko siskos lapset tyttöjä vai poikia, tytöt ei kai leiki yhtä pitkään? ei mun mielestä oo yhtään outoa, antaa lasten olla lapsia niin pitkään ku huvittaa, aikuisia sitte ollaan loppuelämä eikä lapsuutta saa enää takasin..

poikia ovat molemmat. Mustakin hyvä että leikkii. Tappelee kyllä sit myös 3v veljensä kanssa todella paljon ja se on musta taas sit paljon oudompaa.