Milloin maidontulo loppuu?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbotissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turbotissi

Vieras
Kuopukseni 6kk lopetti tissin kertalaakista viikko sitten.Pari viikkoa ennen lopettamista imetyskerrat vähenivät 2-4 krt/pv. Olen siis imettänyt viimeksi viikko sitten.

Pahinta maidonpakkaamista lypsin vähän pois, kunnes vkonloppyna rinnat kipeytivät ja kuume nousi. Sain ab-kuurin ja panacodia kipuun. Pumppaamalla ei tule enää mitään ulos, mut tissit on kivikovat ja edelleen kipeät ja täynnä.

Milloin teillä on imetyksen lopettamisen jälkeen helpottanut?

Kyl siinä pari vkoa meni. Monesti piti pahimmat poistaa. Sun täytyy ap vielä jatkaa sitä pahimpien poistoa. Mulla laps oli reilut 10kk ja söi enää kahesti vuorokaudessa kun vierotin, silti täyty tyhjätä.

Kiitos vastauksesta :) Äsken taas koitin pumpata mut ei tuu muutama tippa :( Oon myöskin yrittänyt tarjota tissiä vauvalle,mut turhaan. Kai se on uskottava et se ei enää sitä huoli. Olo on kyllä tukala.

-ap-

näin neljän vuoden jälkeen voisin veikata, että täällä ei ainakaan ikinä..toivottavasti siellä nopeammin. imetys ei onnistunu maidon vähyyden takia, mut sit kuitenkin neljän vuoden jälkeenkin pari tippaa tulee puristamalla edelleen.. :S Lääkäri ei sanonu mitään asiaan otettuaan kokeetkin..

Viikko pari. Otin särkylääkettä ja suihkuttelin rintoja lämpimällä vedellä ja nukuin rintaliivit päällä. Sitten loppui maidon tulo. Lopetin imetyksen kertalaakista:)

Yhteistyössä