Milloin menetitte neitsyytenne?

  • Viestiketjun aloittaja Utelias11
  • Ensimmäinen viesti
Utelias11
Eli kertokaa, milloin menetitte neitsyytenne. Minkä ikäinen olit/kumppanisi oli, missä olitte, mitä teitte, yms.

Tässä oma tarinani:

Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. Se tapahtui vuokrakämpässäni. Mies oli minua 14 vuotta vanhempi, mutta minulle ikä on vain numeroita. Viihdyn myös paremmin aikuisemmassa seurassa.

Asun kerrostalossa ison kaupungin keskustassa, jonka alapuolella on ulkomaalainen parturiliike. Huomasin pian muutettuani, että aina, kun kävelin parturin ohi, niin sama mies katsoi minua. Joskus jäin seisomaan liikkeen viereen ja esitin, että puhuin puhelimessa. Kun mies sitten näki minut, hänelle tuli kova kiire tulla ulos tupakalle (eli katsomaan minua). Sitten eräänä päivänä hän pyysi numeroani ja Facebookiani. Ensin en suostunut, sillä minua alkoi pelottamaan, koska en ollut koskaan tehnyt mitään sellaista. Mutta toisella kerralla suostuin. Mentiin samana iltana treffeille miehen serkun ravintolaan.

Kun oltiin tultu syömästä, niin mentiin mun luo ja katsottiin telkkaria. Oltiin juuri tultu syömästä. Sitten hän sanoi, että haluaa mennä nukkumaan. Riisuttiin omat vaatteemme (ei alusvaatteita) ja mentiin mun sänkyyn. Sitten hän otti mun kädestä kiinni, laittoi sen rintaansa vasten ja kysyi: "Tunnetko?" Tunsin hänen sydämensä sykkeen. Se oli todella romanttista. En muista missä järjestyksessä kaikki tapahtui, mutta sitten hän taisi tulla päälleni ja aloimme suudella (se oli myös ensisuudelmani). Sitten hän riisui rintaliivini ja alkoi nuolla nännejäni. Lopuksi hän riisui alushousuni ja antoi minulle suuseksiä. Vissiin sen jälkeen otettiin kondomi ja alettiin harrastaa seksiä. En tiedä kuinka kauan se kesti, mutta se oli upeaa ja olin täysin tyydytetty sen jälkeen. Mies sanoi, että hän tuli liian nopeasti, koska ei ollut yli puoleen vuoteen harrastanut seksiä, mutta minua se ei haitannut. Meillä oli vain yksi kondomi, joten mies heitti sen käytön jälkeen roskiin ja meni sitten pesemään peniksensä, jotta siihen ei jäisi spermaa. Sitten me harrastettiin uudestaan seksiä varmaan lähes yhtä kauan. Hän laukesi taas, mutta ei sisääni, jotta en tulisi raskaaksi. Sitten oltiin jo tosi väsyneitä, niin mentiin nukkumaan. Me harrastettiin seksiä siis lähetyssaarnaajassa ja takaapäin niin, että mies pani minua sängyn vierellä seisten. Sitten vaihdettiin asentoon, jossa makasin selälläni sängyn reunalla, mies edelleen seisten.
 

Yhteistyössä