Hae Anna.fi-sivustolta

Milloin muuttuu hutsuksi?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä horatsu, 11.07.2012.

1. horatsu Vierailija

Mitä mieltä ihmiset olette, missä vaiheessa nainen muuttuu sosiaalisesta hutsuksi? Tapahtuuko niin vasta sitten kun on kierinyt sängyssä monien miesten kanssa, vai voiko nainen olla tällainen "kiertopalkinto" menemättä edes sänkyyn asti?

Olen tätä pähkäillyt mielessäni, sillä olen varsin sievä sinkkuneito ja minun ympärilläni pyörii paljon miehiä. Nämä miehet ovat oikeasti minusta kiinnostuneita (tai noh, varmaan haluavat seksiäkin, mutta on sellaisia vilpittömiäkin tapauksia joista pidän).
    Olen miettinyt että voinko esimerkiksi käydä useamman kanssa kahvilla ja tutustua yhtä aikaa, kun enhän voi tietää kuka oikeasti olisi poikaystävämatskua... Jotenkin oma ajatusmaailma sotii tuollaista useamman kieputtamista vastaan, vaikka eihän siinä tavallaan mitään pahaa olekaan... Asun kuitenkin melko pienessä kaupungissa, ja jossain välissä taatusti tulisi joku näistä muista miehistä vastaan kun olenkin toisen kanssa treffeillä. :D

Minulla oli jotain pientä sutinaa erään opiskelukaverin kanssa, mutta se päättyi aika äkkiä typerään riitaan. Nyt hänen kämppiksensä on kiinnostunut minusta enkä todellakaan tiedä voinko/kannattaako minun alkaa hänen kanssaan tutustautumaan... tämä kaveri on tosi mielenkiintoisen oloinen mutta koen koko ajan tekeväni jotenki väärin.. :)

Ja ei, en ole jaellut pillua jokaiselle vastaantulijalle. En myöskään halua mihinkään pelurin maineeseen, mutta mistä sitä tietää milloin se oikea osuu kohdalle ellei tutustu? En ole enää edes mikään 17v teini, vaan ikää on 24 vuotta. Teksti kieltämättä kuulostaa siltä teini-ikäisen kirjoittelulta. :D

2. ulkosuomal. Vierailija

Tässä lie joku kulttuuriero, koska USAssa useampien kanssa simultaanisti kahvittelu, illalliset ja elokuvat ovat ihan ok, niin kauan kuin suhde ei etene seksisuhteeksi. Suomessa ei oikeastaan ole deittikulttuuria, joten suhde katsotaan vakavaksi jo kun joku näkee miehen ja naisen kahdestaan tulevan vaikka jonnekin kokkareille.

3. Minänen Vierailija

Mielestäni sinkkuuteen kuuluu juuri tuo ihana vapaus tavata ihmisiä. Tietysti, jos juttu kääntyy vakavaksi ja alkaa tosissaan pitää toisesta, on ihan asiallista sitten karsia noita muita kahvitteluja. Tuota sänkyyn hyppäämistä en oikein ymmärrä, aivan kuin olisi normi, että muutaman tapaamiskerran jälkeen pitäisi jo genitaalitkin tehdä tuttavuutta. Luulisi, että miehilläkin olisi helpompaa, jos treffailisivat mahdollisimman monta naista, ilman tuota pakkonaintia takaraivossa, ettei leimattaisi vaan homoksi. Niin, ja kauniin naisen kannattaa aina olla varovainen, valitettavasti ne jotka hyvännäköistä lähestyy noin rohkeasti, ovat usein pelureita.

4. kris Vierailija

Kuuntele itseäsi. Sanoit, että oma ajatusmaailmasi sotii useamman kieputtamista vastaan. Eikö se ole hyvä vastaus. Toisaalta, voit todennäköisesti "oppia" olemaan ajattelematta noin.

Jos tapailet useita, ja pohdit, että onko se ok, niin antaisin sinulle neuvon, että älä mene kertomaan siitä turhan monille! Kukaan ei voi myöhemmin käyttää sitä sinua vastaan ja saat nauttia parhaista puolista.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei liian montaa seksisuhdetta samaan aikaan. Varsinkaan, jos jossain niissä on jotain vakavampaakin tunnetta mukana. Silloin saatat vaarantaa paljon. Ja se ei ole kovinkaan cool panna montaa ihmistä "samaan aikaan".

Ja älä nyt ihmeessä mene kaikille kertomaan, kuinka montaa tapailet, niin kukaan ei pääse tuomitsemaan sinua.
    Ja jos "vain" tapailet miehiä, eli kahvittelet yms, niin mitä pahaa siinä, vaikka heitä olisi useampikin samaan aikaan, jos kukaan ei kerran ole kovinkaan vakavalla asteella? ;) Mutta älä tahallaan loukkaa ketään. Mielestäni, jos tapaa ihmisen ensi kertaa, on ok sanoa, että tapailee periaatteessa muitakin.

5. Huorittelu on rumaa Vierailija

Jos ajatellaan ihan virallisesti huoraksi kutsumista, niin yleensä huoritellaan maksullisia naisia ja sellaisia naisia, joiden tiedetään tai luullaan olevan suhteessa ja menevän sänkyyn useamman miehen kanssa samanaikaisesti. Niin ja sitten tietenkin huoritellaan naista, joka on vakituisessa parisuhteessa, mutta joka on seksisuhteessa jonkun toisen miehen kanssa, esim. vaikka työkaverin.
    Huora-sanasta on varmaan tullut aika yleinen haukkumanimi meille kaikenikäisille naisille. Minä itse luen juuri parhaillaan naiseutta käsittelevää kirjaa ja siihen oli kirjoitettu hyvin, että nimittämällä jotakin naista huoraksi, niin kaiken ihmillisen ja kauniin voi häivyttää tällä yhdellä rumalla sanalla.
    Kumma kyllä, minua ovat huoritelleet sellaiset miehet, joidenka kanssa minä en ole halunnut olla, enkä ole ollut. Tällaisilla miehillä ei ole ollut mitään syytä haukkua minua, enkä todellakaan koskaan ala olemaan tuon tasoisten miesten kanssa missään suhteessa.
    Minä olen yli nelikymppinen vapaa nainen. Minä kävin viime vuoden aikana treffeillä 10 eri
    miehen kanssa, mutta yhdenkään miehen kanssa en mennyt sänkyyn. Sillä kukaan niistä miehistä ei tuntunut sellaiselta, että olisi voinut alkaa seurustella vakavasti ja vakituisesti.
    Tämä nykyajan maailma on kovin seksistinen, joka paikassa nähdään seksiä ja olemattomia suhteita. Nykyään pitää olla tosi varovainen, kun juttelee naapurin miesten kanssa, työkavereiden ja muiden tuttujen kavereiden kanssa. Jos käy jonkun miehen kanssa joskus kahvilla, niin ei siinä tarvitse olla mitään sutinaa, vaan jonkun miehen kanssa voi olla todellakin vain kaveri tai jopa ystävä.

6. vierailija678 Vierailija

Jos on seksuaalisesti moraaliton eli esim harrastaa irtoseksiä monen kanssa tai Jos pettää puolisoaan/seurustelukumppaniaan.

7. vierailija678 Vierailija

Nainen saa huoran maineen edellänmainitulla tavalla ja mies samalla tavalla saa gigolon maineen, (eli siis jos mies on seksuaalisesti moraaliton eli harrastaa irtoseksiä monen kanssa tai Jos hän pettää puolisoaan/seurustelukumppaniaan)

8. vierailija678 Vierailija

Suomen kielessä sana gigolo viittaa maksulliseen mieheen eli rattopoikaan samalla tavalla kuin huora maksulliseen naiseen eli ilotyttöön.

Gigolo voi olla haukkumasana seksuaalisesti moraalittomalle miehelle, joka esim. antaa kyrpää joka vastaantulevalle naiselle, siinä missä sanaa huora käytetään sen tyyppiselle naiselle. On ymmärrettävää että miehet halveksivat sentyyppisiä naisia ja naiset sentyyppisiä miehiä.

Jos joku mies huorittelee sinua niin voithan antaa samalla mitalla takaisin ja sanoa sitä miestä gigoloksi. Ja haukkua gigoloksi sellaisia miehiä, jotka eivät halua olla kanssasi.
    Minä (olen nainen) ainakin itse puhun niin.

9. vierailija Vierailija

Saa mennä kahville ja tutustua ihmisiin. Silloin kun tuntee tekevänsä väärin niin yleensä kannattaa jättää tekemättä. Tee sitä mikä tuntuu hyvältä vielä huomenna.

10. vierailija Vierailija

24 vuotiaana kannattaa valita puoliso ja jättää ahdasmieliset valitsematta :D

11. Ei milloinkaan. Naisella on oikeus tapailla ja muhinoida niin paljon kuin sielu sietää. Hypätkäähän sieltä raamatun kansien takaa tänne nykyajalle.

Jos nainen pettää kumppaniaan, niin silloin hän oon yksinkertaisesta todella paska tyyppi. Luokittelisin sellaiset ihmiset aika yksinkertaisiksi jotka vielä nykyään huorittelee naisia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri