N
nyt harmaana
Vieras
Raskaus on vasta alullaan ja valmiiksi ahdistaa neuvolaan meneminen. En vaan tule toimeen sen terkan kanssa. Mihin mennessä sinne pitää mennä ekan kerran että saa Kelan tuet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mistä tiiät että et tuu terkan kans toimeen, jos et ole siellä vielä käynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä kyllä suosittelen että kannattas käyä, onhan se kuitenki hyvä että terveydentilaa seurataan...
Ja meillä neuvolassa on useampi ku yks terkkari, voithan pyytää toista jos et millään toimeen tule?
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kumpi menee edelle: sinun ja tulevan lapsesi terveys vai eripura terveydenhoitajan kanssa? |O
Alkuperäinen kirjoittaja sr:neuvolassa täytyy käydä 16 raskausviikkoon mennessä.
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kumpi menee edelle: sinun ja tulevan lapsesi terveys vai eripura terveydenhoitajan kanssa? |O
kyllä aikunen ihminen sen verran toimeen pitäs tulla...
Vai mikä tuossa terkkarissa okeen mättää?
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kumpi menee edelle: sinun ja tulevan lapsesi terveys vai eripura terveydenhoitajan kanssa? |O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Kumpi menee edelle: sinun ja tulevan lapsesi terveys vai eripura terveydenhoitajan kanssa? |O
kyllä aikunen ihminen sen verran toimeen pitäs tulla...
Vai mikä tuossa terkkarissa okeen mättää?
Se ei voi ymmärtää miksi käyn niin usein ultrassa ja lääkärissä. Kieltää uskomasta sisätautilääkärin ohjeita, saarnaa imetyksestä ja sen erinomaisuudesta vaikka tietää etten saa imettää jne. Valittaa painonnoususta (olen normaalipainoinen ja painoa tullu n.10kg/raskaus), sen mielestä oli normaalia että normaalipainoisella ihmisellä paino putoaa 6kg alkuraskaudenpahoinvoinnin takia ja että edes vesi ei pysy sisällä...
Kyllä mä siellä olenkin hammastapurren käynyt edellisissä raskauksissa, mutta kun aina monta päivää ennen aikaa rupeaa ahdistamaan sinne meno, niin ajattelin jättää käynnit niin vähälle kuin mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:Mä ymmärrän täysin sun fiilikset. Melkein itkua väänsin kun piti tokassa raskaudessa ruveta taas kulkemaan siellä. Onneksi sille tuli joku sijainen. Sen kanssa sujuu miljoona kertaa paremmin ja uskallan jopa luottaa kykyihini äitinä. Jos tämä vanha terkkari ikinä palaa, aion vaihtaa neuvolaa tai mennä vaikka yksityiselle jos ei vaihto onnistu.