Milloin on karkki vai kepponen -päivä Suomessa tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei tässä alkuperäinen varmaankaan kysynyt perinteestä tai muusta vaan koska ne lapset tulee jos on tullakseen. samaa olen itse miettinyt ja meidän ipanat ainakin meinaavat lähteä huomenna keppostelemaan. saahan sitä piristystä vähän olla ja mä ainakin aion antaa karkkeja enkä halua kepposia :)

Viime viikonloppuna tai nyt tulevana, Suomessa voi juhlia kahtena viikonloppuna. Meidän lapset viettävät nyt viikonloppuna, töissä lapsille oli viime viikon perjantaina.

Voitte juhlia halloweenia tai mitä tahansa weeniä, mutta älkää helvatissa päästäkää lapsianne kerjuulle tällai loppusyksyllä ainakaan minun ovelleni. Keväällä palmusunnuntaina tai pääsiäisenä voi lähteä makeinen tai edes hymy; nuuttinakin on vielä vähän joulumieltä, mutta tähän aikaan vuodesta muutun oikeaksi noidaksi ja voin kyllä irvistää tainnoksiin joka ipanan joka ovikelloa kilkuttaa...

[QUOTE="syysmyrsky";27451567]Voitte juhlia halloweenia tai mitä tahansa weeniä, mutta älkää helvatissa päästäkää lapsianne kerjuulle tällai loppusyksyllä ainakaan minun ovelleni. Keväällä palmusunnuntaina tai pääsiäisenä voi lähteä makeinen tai edes hymy; nuuttinakin on vielä vähän joulumieltä, mutta tähän aikaan vuodesta muutun oikeaksi noidaksi ja voin kyllä irvistää tainnoksiin joka ipanan joka ovikelloa kilkuttaa...[/QUOTE]

Laita oveen lappu että et juhli halloweenia.

Mä oon 11 v tyttö. Mä tiedän tarkkaan, että Halloween on 31. Päivä lokakuuta.
Aion mennä karkkikierrokselle.
Mun kamut haluu myös, mut NE EI EES TIEDÄ MILLON ON HALLOWEEN!! :D:D

Itse ainakin vietän Halloweenia 31.10. jos vain mahdollista, mutta ainahan ei pysty niin sitten edeltävänä tai seuraavana viikonloppuna, miten ikinä aikataulut antaa periksi. :)
Eli periaatteessa Halloweenia voi juhlia milloin itse pystyy siinä noin kahden viikon (?) aikana. :D

Yhteistyössä