Milloin on mielestäsi liian koukussa tv-sarjaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
? B)

Mä oon aina koukussa johonkin sarjaan, ensin oli monta vuotta Salkkarit, sitten O.C ja Everwood ja nyt Serranon perhe :D :whistle: Ehkä jopa liiankin koukussa! Kerran itkin, kun jäi salkkarit väliin :snotty: no onneks olin sillon paljon nuorempi B) Mutta siis nyt esim. nauhotan Serranot joka päivä, katon youtubesta tulevia pätkiä ym. Tuntuu, että ajattelen vähän liikaakin sen sarjan tapahtumia ja henkilöitä :whistle: Eläydyn erittäin voimakkaasti mm. hahmojen suhteisiin, jos vaikka joku pari eroaa, saatan olla hiukan haikeana paljon ko. jakson jälkeenkin ja jos taas tapahtuu jotain onnellista, se piristää koko päivää :D :whistle: Olen myös tehnyt havainnon, että mulla on aina sarjoissa joku "suosikkipari", joiden suhdetta seuraan innolla sarjoissa ja elän vahvasti mukana: Salkkareissa Saku ja Miia, Everwoodissa Ephram ja Amy, O.C:ssä Seth ja Summer ja Serranoissa Raúl ja África B)

Onko muita, jotka jäävät sarjoihin vähän liiankin koukkuun? Ne on hyvä keino paeta välillä todellisuudesta :xmas:

mitä serranon perheessä nyt oikein on tapahtunut? onko eva ja marcos yhdessä ja onko perhe hyväksynyt suhteen? oon ihan pihalla ja tuntuu turhalta kattoa, kun ei ymmärrä mitään enää....

Salatut elämät on ehdoton ykkönen! Nekin alkaa menemään kyllä vähän höpöksi, mutta pakko aina kattoa ;) Poika, kohta 2v istuu kainalossa sohvalla salkkarien ajan :D

mä oon koukussa ja pahasti muutamaan sarjaan.. täydelliset naiset, greyn anatomia ja teoria miehistä. ennen myös everwood. koukussa huomaan olevani siitä et siihen aikaa on oltava telkkarin ääressä, muu suunnitellaan sen mukaan :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsille kyssä:
mitä serranon perheessä nyt oikein on tapahtunut? onko eva ja marcos yhdessä ja onko perhe hyväksynyt suhteen? oon ihan pihalla ja tuntuu turhalta kattoa, kun ei ymmärrä mitään enää....

Ovat yhdessä, Marcos ja África antoivat anteeksi Evalle ja Raúlille sen kännihairahduksen. Eva ja Marcos meinasivat muuttaa omaan kotiin, jotta saisivat olla välillä rauhassa, mutta sitten he päätyivät kompromissiin, että Lucia ja Diego maksavat nuorelle parille joka viikonloppu hotellihuoneen :whistle: Diego vielä karsastaa niiden suhdetta B)

Jos kaiket päivät miettii vaan sitä ohjelmaa ja se alkaa tulla jo uniinkin. Mulle kävi näin kauniiden ja rohkeiden ja marienhofin kanssa kun olin esikoisen kanssa kotona, eikä suunnilleen ollut muuta elämää. :/ Onneksi tajusin sen itsekin ja kotiäitiys vaihtui aika nopeaan opiskeluksi ja tuli niitä ihan oikeitakin ihmissuhteita.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsille kyssä:

Ovat yhdessä, Marcos ja África antoivat anteeksi Evalle ja Raúlille sen kännihairahduksen. Eva ja Marcos meinasivat muuttaa omaan kotiin, jotta saisivat olla välillä rauhassa, mutta sitten he päätyivät kompromissiin, että Lucia ja Diego maksavat nuorelle parille joka viikonloppu hotellihuoneen :whistle: Diego vielä karsastaa niiden suhdetta B)

Kiitos tästä =)

just suutuin ku katoin greyn anatomian kolmannen kauden jaksot loppuun eikä se menny niinku mun mielestä piti,niin puhisin ukolle etten kyllä ikinä enää kato sitä... :D

paitsi et nyt oottelen sit kumminki neljännen kauden jaksoja,pitäähän mun antaa niille toinen mahis tehä asiat oikein... :laugh:

Hmm, on ollut sarjoja, mitä nauhotellu ja harmittanu, jos jääny väliin.

Mutta kysymys oli, että millon liian koukussa. No, kyllä sillon, jos se vaikuttaa omaan elämään ratkaisevasti. Ne ku kuites näyttelee siellä... (voihan sitä toki samastua niihin)

Eräs kaverini nuorempana tykkäs niin kovasti Kaunareista, että se suunnilleen puhu niistä ystävinään. Mun mielestä se oli kummallista...

Ja järkyttyi oikeasti Emmerdalen lentokoneonnettomuudesta. (Jos joku muistaa, ku lentokone tipahti Emmerdaleen.....)
Ittekki seurasin tuolloin Emmerdalea, ja ihmettelin, että onpa käsikirjoittajat (tai kuka lie)rajun ratkaisun tehneet kirjoittaakseen henkilöitä ulos sarjasta.
Mutta ei se mun elämään katastrofia tehny, vaikka koukussa sarjaan olinki.

Mulla on NCIS sarja sellainen mikä vetää puoleensa ja ajatuksiin liianmonta kertaa. Tosin olen hyödyntänyt joitain vitsejä tai juttuja tosielämään jos on ollut tarvetta. :)

Mulla on vakkarisarjat joita seuraan ja tallennan jos en pysty "livenä" katsomaan. Salkkarit, Event, Virta, Helppo elämä esim. Toki ottaa kupoliin jos niitä ei näe silloin kun ne telkasta tulee, mutta pystyn elämään tämän kanssa :D
Kaunareihin olin parikymmentä vuotta sitten ihan koukussa. Kaikki tutut tiesi että niiden aikana mulle on ihan turha soittaa en vastaa puhelimeen. Tämä oli aikaan kun kännyköitä ei pahemmin siis ollut, joten ei mitään käryä kuka soittaa, mutta ihan sama. Elämä pysähtyi sarjan ajaksi täysin.

? B)

Mä oon aina koukussa johonkin sarjaan, ensin oli monta vuotta Salkkarit, sitten O.C ja Everwood ja nyt Serranon perhe :D :whistle: Ehkä jopa liiankin koukussa! Kerran itkin, kun jäi salkkarit väliin :snotty: no onneks olin sillon paljon nuorempi B) Mutta siis nyt esim. nauhotan Serranot joka päivä, katon youtubesta tulevia pätkiä ym. Tuntuu, että ajattelen vähän liikaakin sen sarjan tapahtumia ja henkilöitä :whistle: Eläydyn erittäin voimakkaasti mm. hahmojen suhteisiin, jos vaikka joku pari eroaa, saatan olla hiukan haikeana paljon ko. jakson jälkeenkin ja jos taas tapahtuu jotain onnellista, se piristää koko päivää :D :whistle: Olen myös tehnyt havainnon, että mulla on aina sarjoissa joku "suosikkipari", joiden suhdetta seuraan innolla sarjoissa ja elän vahvasti mukana: Salkkareissa Saku ja Miia, Everwoodissa Ephram ja Amy, O.C:ssä Seth ja Summer ja Serranoissa Raúl ja África B)

Onko muita, jotka jäävät sarjoihin vähän liiankin koukkuun? Ne on hyvä keino paeta välillä todellisuudesta :xmas:

No ei ole ihme ettei sulla ole poikaystävää, et ole hyvässä kunnossa ja olet vielä neitsyt. Sähän et muuta teekään kun töllötät telkkaria!

Yhteistyössä