? B)
Mä oon aina koukussa johonkin sarjaan, ensin oli monta vuotta Salkkarit, sitten O.C ja Everwood ja nyt Serranon perhe
Ehkä jopa liiankin koukussa! Kerran itkin, kun jäi salkkarit väliin :snotty: no onneks olin sillon paljon nuorempi B) Mutta siis nyt esim. nauhotan Serranot joka päivä, katon youtubesta tulevia pätkiä ym. Tuntuu, että ajattelen vähän liikaakin sen sarjan tapahtumia ja henkilöitä
Eläydyn erittäin voimakkaasti mm. hahmojen suhteisiin, jos vaikka joku pari eroaa, saatan olla hiukan haikeana paljon ko. jakson jälkeenkin ja jos taas tapahtuu jotain onnellista, se piristää koko päivää
Olen myös tehnyt havainnon, että mulla on aina sarjoissa joku "suosikkipari", joiden suhdetta seuraan innolla sarjoissa ja elän vahvasti mukana: Salkkareissa Saku ja Miia, Everwoodissa Ephram ja Amy, O.C:ssä Seth ja Summer ja Serranoissa Raúl ja África B)
Onko muita, jotka jäävät sarjoihin vähän liiankin koukkuun? Ne on hyvä keino paeta välillä todellisuudesta :xmas:
Mä oon aina koukussa johonkin sarjaan, ensin oli monta vuotta Salkkarit, sitten O.C ja Everwood ja nyt Serranon perhe
Onko muita, jotka jäävät sarjoihin vähän liiankin koukkuun? Ne on hyvä keino paeta välillä todellisuudesta :xmas: