Milloin rinnat ei eritä enää maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imetyksen neljä kuukautta sitten lopettanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imetyksen neljä kuukautta sitten lopettanut

Vieras
Imetys lopetettu neljä kuukautta sitten ja vieläkin tuntuu rinnat täydehköiltä ja puristaessa tulee kermamaista maitoa.

Milloin nämä rinnat lakkaa tuottamasta maitoa? Onko normaalia, että vieläkin tulee? Imetin 1,5 vuotta.

No höh, kylläpä on inhottavaa jos tätä vielä kauankin jatkuu. Inhottaa muutenkin nämä isot rinnat. :( Imettäessä olivat pienemmät kuin nyt. Haaveilin rintojen pienenemisestä imetyksen loputtua, mutta toisin on käynyt. Vieläköhän nämä voisivat tästä surkastua, edes vähän?

Mulla loppui ihan kuukaudessa, mutta jo parin viikon päästä silleen, ettei tuntunu yhtään maitoa tisseissä, mutta puristettaessa sai vielä tipan.

Imetin 9 kk, mutta kun kahden viimeisen välillä oli ollut 2 viikkoa, vedin pumpulla kaiken sen kahden viikon aikana kertyneen pois. Eipä tuota enää uudestaan noussut kuin just sen verran tosiaan, että puristamalla sai tipan.

Suosittelen. Mulla ainakin tuli paljon parempi olo ton pumpun jälkeen. :)

Meidän vauva on nyt vuoden ja mä en enää vaan jotenkaan jaksa imettää ja päätin lopettaa. Imetän noin 2-3 kertaa päivässä ja maitoa tulee silti ihan järjettömästi. Jotenkin vaan tuntuu, että ei voi lopettaa kuin seinään, vaikka itelle se oliskin helpointa. Vai voiko sen lopettaa noin vaan ja millä sen sitten saa nukahtaan? Kyselee vähän väsynyt äiti ;)

Yhteistyössä