Milloin se postin joulupukin kirje oikein tulee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu torvelo(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu torvelo(ko)

Vieras
Tilasin postin kautta esikoiselle joulupukin kirjeen ja sitä ei vieläkään ole postilaatikossa näkynyt. Tietääkö kukaan koska ne tulee? Onko muille jo tullut?
Menin lupaamaan tytölle että pukki kirjoittaa kaikille lapsille, ketkä ovat pukille kirjoittaneet ja prkl menin tilaamaan sen kalliin (7e) kirjeen postista! Nytkö tässä sitten pitää itse alkaa jotain vääntämään kun kirjettä ei vaan näy!

siis sai sen kirjeen jo? mulla meni vähän ohi... olitko siis tilannut sen sieltä postin kautta vai oliko se mahdollisesti joku toinen firma? niitä kun näytti googlettamalla löytyvän aika lailla

kiitos pienenhetken vastauksesta. Olen ehkä malttamaton... jospa se sieltä piakkoin sitten tulisi. Muuten saa posti aika hyvän reklamaation raskaana olevalta hormoni hirviöltä :)

Meille tuli viime vuonna se viimisenä päivänä ku posti jaettiin,mikähän päivä se sit oli :ashamed: Mut viime tinkaan jäi!!Nyt ollaan kans ooteltu aika kauan :snotty: Ei se mitenkään kummallinen kirje ollut,mut mummu halus laittaa.

Postin kirje olisi pitänyt tilata viimeistään eilen, mut miks täällä ei voi olla selkeetä päivämäärää http://www.santagreeting.net/?deptid=9934 Mun piti tilata nää kummilapsille, mut unohtu :headwall: :headwall: