Hae Anna.fi-sivustolta

Milloin sopiva aika tehä sitä? Vastauksii saa laittaa kaiken ikäset mut ei alle 11weet!

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Annabell. S, 11.03.2018.

1. Annabell. S Vierailija

Eli ite oon 13wee tyttö, ja se oli mun asia joka tuli tos otsikos. Meen syksyllä ylä-asteelle, ja siis et jos vain mä meen poikakaverille yöks tai hän mun luoks. Nii voidaaks me niinku käyttää sitte ehkäsyy, koska se on joku 13wee myös viel? Sillä me ollaa nyt aika kauan niiku mietitty sitä, tai no mietitty mut meit kiinnostais:D. Et olis kiva jos vastaisitteo_O! Et ei niiku muuta. Moi.

2. vierailija Vierailija

Eiks sun ikästen pitäis leikkii barbeilla? Tuskin on poikkikses pippeli viel niin kehittyny et edes toimis koko homma.

3. vierailija Vierailija

Mitä ikinä nyt päädyttekään tekee nii käyttäkää sitä kortsua!!!
    Ei mul muuta.

4. vierailija Vierailija

Olet vielä todella nuori, olet lapsi. On luonnollista että sinun iässäsi seksiasiat alkavat kiinnostaa, mutta se ei tarkoita että olisi valmis harrastamaan seksiä. 13-vuotiaana sinulla on vielä kehitys niin kesken että todennäköisesti se seksi ei tule tuntumaan hyvältä. Kannattaa myös miettiä miksi haluat aloittaa seksin jo nyt, onko kyse siitä että oikeasti tunnet halua siihen vai siitä että ajattelet että se on jotain mitä "pitää" tehdä. Moni ikäisesi tyttö kokee painetta seksiin vaikka ei itse vielä oikeasti tuntisi olevansa valmis. Itseään kannattaa kuitenkin kuunnella ja suojella. Todella moni nainen katuu sitä että aloitti seksin aivan liian nuorena ja toivoisi että moni asia olisi jäänyt kokematta. Seksi on iso asia ja monella tapaa liikaa 13-vuotiaalle.

Neuvoisin sinua odottamaan vielä. Tuossa iässä tuntuu että on hirveä kiire saada kokemuksia mutta oikeasti sinulla on vielä koko elämä edessä.

5. vierailija Vierailija

En mä ainakaan kokenut painetta seksiin ton ikäisenä. Parin vuoden päästä vasta, mutta ei se ollut painetta, vaan halua... Ehkäpä hän on vaan pari vuotta edellä, ja valmis seksiin. Murrosiässä kehitytään eri aikoihin.

6. vierailija Vierailija

Minusta olet kypsä harrastamaan seksiä sitten kun voit häpeilemättä puhua asiasta ja siihen liittyvistä asioista oikeilla nimillä, ett ei niiku sille tai sitä vaan rakastella. Kysymys ei ole mistään toosi jännästä, kielletystä ja coolista jutusta vaan kahden ihmisen välisestä tavasta osoittaa toinen toiselleen syvää rakkauta. Siis rakastatko todella killiä, jolle aiot jalkasi levittää? Suosittelen kummallekin masturbaatiota eli itsetyydytystä.

7. toinen vierailija Vierailija

Sinä nyt kyllä kirjoitit juuri niin, kuin minun piti kirjoittaa. Jos ei edes voi anonyyminä kirjoittaa rakastelua tai yhdyntää, olen sitä mieltä, että kannattaa unohtaa koko juttu ja kasvaa aikuiseksi.

Aloittajalle:

Jos nyt kuitenkin päädytte "tekemään sitä", muista sitten, kun vanhempasi saavat tietää asiasta, poikaystäväsi joutuu syytettyjen penkille lapseen sekaantumisesta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri