Milloin tunsitte vauvan liikkeet mahan päältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwerty00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwerty00

Vieras
Minulla nyt rv 16+0, ja liikkeet tuntuvat kädellä ja myös näkyvät ulospäin jo nyt. Pienenä mutta kuitenkin selvästi. En ajatellut, että ne voisivat tuntua näin aikaisin etenkin, kun on ensimmäinen lapsi tulossa, mutta näemmä voivat.

Milloin te olette tunteneet liikkeet mahan päältä ensimmäisen kerran?

Itse tunsin ekat liikkeet 15+ ja ei menny kyl kauaa kun alko tuntuun kädellekin. Tietty jos on 50 kiloo ylipainoo niin ei varmaan niin äkkiä voi tuntua.
Mamma ja poika 1kk

Mulla ilmeisesti ei siis ole istukka etuseinässä kun nyt jo näkyy :) Oon myös normaalipainon alarajalla, niin sekin helpottanee näkymistä. Epätodellinen kokemus kyllä.

Minä olen hitusen pulleva ja ensisynnyttäjä, liikkeitä aloin tuntea joskus rv 15 paikkeilla ja ulospäin tuntui liikkeitä joskus hieman ennen rv 20. Minullakin istukka etuseinässä/ylhäällä ja vauva viihtyi masussa poikittain, potkut tuntuneet parhaiten oikeassa kyljessä, nyt viimesillään toki heiluu koko pötsi :)

Rv 15 tienoilla. näkyi ja tuntui, neuvolatätikin ihmetteli alkuun, mut näki tuo itsekin sit niin epäilykset hävis :D ekasta tunsin 19+5 ekaa kertaa itse, mut sillon oli etuseinämässä istukka. Päältä näkyi vast joskus yli 20 viikol pitkälti.