Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mut eikö joissain rattaissa olla vähän samassa asennossa kuin esim. BabyBjörnin sitterissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Rattaat on niin paljon ketterämmät ja kätevämmät kaupunkireissuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Rattaat on niin paljon ketterämmät ja kätevämmät kaupunkireissuilla.
Niinpä! Tahtoo! Tarvii vissiin laittaa uusi topicki kätevistä (mutta ei yli 250? maksavista) matkarattaista. Vai onko niitä? Suositelkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Rattaat on niin paljon ketterämmät ja kätevämmät kaupunkireissuilla.
Niinpä! Tahtoo! Tarvii vissiin laittaa uusi topicki kätevistä (mutta ei yli 250? maksavista) matkarattaista. Vai onko niitä? Suositelkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
Meillä kuopus laitettiin jo 4kk iässä tuplien ratasosaan kun koppa kävi vaatteiden paksuuntuessa ahtaaksi. Ratasosan sai liki makaavaan asentoon ja lapsi alkoi viihtyä heti paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
Meillä kuopus laitettiin jo 4kk iässä tuplien ratasosaan kun koppa kävi vaatteiden paksuuntuessa ahtaaksi. Ratasosan sai liki makaavaan asentoon ja lapsi alkoi viihtyä heti paremmin.
laitoitko niihin vöihin kiinni? mitenkäs makuupussin saa sit laitettua?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Katoin netistä ja tykkäsin että Gesslein Swiftit oli mielenkiintoiset. Maksaa 199?. Eikös se pitäis olla ihan hyvä merkkikin?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
meillä ainaskin käytettiin lämpöpussia, jossa reiät vöille ja sitten vyöt kiinni..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?
meillä ainaskin käytettiin lämpöpussia, jossa reiät vöille ja sitten vyöt kiinni..
no se ois tietty mut ei viittis enää ostaa kun ei sille enää pitkään olisi käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mut eikö joissain rattaissa olla vähän samassa asennossa kuin esim. BabyBjörnin sitterissä?
Saahan jotkut rattaat makuuasentoon,puoli-istuvaan ja istuvaan.
Mutta valuko sitten alaspäin jos ei ole jalkapeitettä?