Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko![]()
Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko![]()
Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko![]()
Ai että pieni vihje?? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:öööö kauan kauan sitten ja sekin jäi siihen yhteen...