Millois teillä alkaneet seuraavat menkat keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roosamaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

roosamaija

Jäsen
03.07.2007
39
0
6

Mulla alkoi keskenmeno rv 5+3, vuoto oli aika niukkaa ja ruskeaa.
Tuli muutama hyytymä ja niukka ruskea tiputtelu jatkui pari viikkoa.

Nyt tästä keskenmenon alkamisesta on kulunut tasan 6vkoa eikä menkkoja
vieläkään kuulu. 5vkoa vuodon alusta tein raskaustestin, aatellen että
se näyttäisi jo negaa. Mutta vielä se näytti selkeää plussaa.
Kuinka pitkään teillä muilla on mennyt hcg-n alenemiseen niin ettei se enää
näy raskaustestissä. Menkatkaan ei varmaan ala ennen ku hcg poistuu verestä?

Itsellä ei tullut menkkoja keskenmenojen välissä välissä lainkaan. Ensimmäinen km oli 15.5, vuoto kesti vajaan viikon, viiden viikon päästä tein plussa testin taas. Kesken meni kyllä sekin viikoilla 7+4 :(

Munraskaus meni kesken vko 11+0 jolloin se poistettiin lääkkeillä ja vuoto joka kesti 2vkoa, viikko sen loppumisen jälkeen alkoi menkat.
Ihanaa niin pääsee yrittää vauvahommia taas....jos tulee ovulaatiota...

Mulla keskenmeno todettiin 11.6, tosin vuoto alkoi jo 8.6 ja loppui 18.6. Viikko ysi oli menossa, mutta vauva kooltaan 7+4. Nyt alkoi ilokseni ja onnekseni menkat 9.7, ihan normaalikierron mukaisesti... Mulla oli kanssa spontaani keskenmeno, ei mitään lääkkeitä eikä kaavintaa. Negan testasin 2.7, aikaisemmin en kyllä kokeillutkaan.

Roosamaija, :attn: ootko varma tai testannut nyt uudestaan , ettet olisi uudestaan raskaana? Varmaan myös neuvolaan tai jonnekin voi soittaa tai kysyä, mitä mieltä ovat asiasta. Mulle sanottiin silloin sairaalassa, et jos vuotoa ei 6 vkoon kuulu, pitää soittaa ja mennä tarkastukseen tai jotain...

Hei Mampsu!

En oo nyt sen jälkeen testaillu. Aattelin keskiviikkona testata, silloin
tasan 7vkoa keskenmenon alusta. Jos näyttää vielä yhtä selkeetä plussaa eikä menkat oo alkanu varaan ultraan ajan varmuuden vuoksi.

Edellisessä keskenmenossa (03/07) testi näytti negaa jo viikon päästä, mutta tässä raskaudessa viivat olivat heti alussakin paljon selkeämmät saman merkkisellä testillä, ehkä hcg vaan laskee hitaammin.

juups, varmaankin tää raskaus oli vaan erilainen, joka tapauksessa hyvä varmistaa asia, että tietää missä mennään. Eipä näissä jutuissa voi vissiin ylireagoida tai ollaan liian varovainen.

Toivottavasti asia on jo selvinnyt ja voit hyvin :hug:

Hei Mampsu!

Joo oikeessa olet, hyvä on varmistaa asia eikä turhaan pähkäillä.
Kävin ultrassa muutama päivä sitten ja siellä todettiin että kohtu ja siellä oleva ruskuaispussi on jatkanut kasvuaan ja vastaa viikkoja 12+3
, sikiö viikkoa 6, eikä sykettä. Mulla lääkkeellinen tyhjennys tai ainakin yritys sunnuntaina sairaalassa. Tää on nyt neljäs keskenmeno, mutta suureksi onneksemme meille syntyi siinä välissä nyt 2-vuotias pieni rakas
tyttäremme. Hän tuntuu jos mahdollista vieläkin suuremmalta ihmeeltä näiden keskenmenojen jälkeen.

Kiitos Mampsu kannustuksesta! Lääkkeellinen tyhjennys nyt takanapäin. Aika karmea kokemushan se oli kun verta tuli reilun litran verran ja olo on vieläkin ku jyrän alla ois käynyt. Mutta toivottavasti kaikki tuli nyt kohdusta pois. Jälkitarkastuksessa sen vasta näkee.
Hyvää kesän jatkoa sinulle!

Olipas 'mukava' löytää joku, joka kokee parhaillaan samaa kuin itse. Tosin mulla oli vain tuulimuna, eikä vauvaa ollenkaan... Mutta eilen olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja olo on tosiaan kuin jyrän alle jäänyt. Mä nukuin yöni suht hyvin, mutta nyt selkäsärky tuli takaisin. Vuodatko vielä paljon? Itse en olisi uskonut tälläistä veren määrää mahdolliseksi, mutta asiaanhan se kuuluu. Meilläkin reipas reilu 2-vuotias, joka palaa tänään mummolasta äitin ja isin iloksi. Jaksamisia sinne!