Pitkän avioliiton ja avioeron jälkeen löysin uuden miehen - tai - hain häntä ravintolassa tanssimaan, kun se oli niitä ainoita joka näytti mieheltä, muut oli poikia.
Siinä sitten aloitettiin tapailemaan toisiamme. Jutustelusta selvisi että tyttökavereita oli ollut ja pisin suhde oli kestänyt jopa 3 vuotta ja sitten nainen oli vaihtanut toiseen. Eli sydän oli särkynyt. Ja aina oli jätetty. Lapsikin oli yhden kanssa tehty, mutta siitä ei ollut tullut sen kummempaa. Itse ihastuin kovin tähän uuteen, se söi karkkiakin ja katsoi piirrettyjä? Viinakaan ei tuntunut maistuvan liikaa, jippijaijei. Ja minä sitten ihastusin.
Tämä uusi mies jaksoi mainostaa sitä miten HÄN ei sitten ikinä mene naimisiin ja HÄN ei sitten ikinä muuta yhteen ja hän ja hän. Sanoi jopa joskus tykkäävänsä minusta.. aah.
Ja minä oli ihastunut. Tämä uusi mies sanoi, ettei ole koskaan rakastanut ketään. Ajattelin että ompa kumma? Mutta mietin siinä että kyllä sinä uusi mies vielä minuun rakastut (oli muuten moni muukin rakastunut ja ihastunut, mutta en minä kaikkien kanssa ehtinyt olla kun olen uskollista tyyppiä). Oottelin siinä monesti koko sunnuntaipäivän että milloin se ihastus vaikka soittaisi, en viitsininyt oikein mihinkään lähteäkään. Minä jopa rohkenin soitella joskus mutta milloin oli peliä ja harkkoja ja kahvilla poikien kanssa jne.
Laitoin kerran yhden kuuman viestinkin kun oli poikien kanssa ulkona niin siihen tämä uusi mies "" miten sinä tommosen viestin laitoit""? No höh.
Aikaa kun kului huomaisin, että tämä mies tykkää olla aika lailla itsekseen tai ainakin tuntui siltä että tavattiin silloin kun hänelle sattui sopimaan. Minä ajattelin että seurustellaan nyt vaan ja minä alan elämään myös omaa elämää enkä enää ikkunan takana odotellut.
Ihastus alkoi laantumaan eikä tullut rakastusta. Meni varmaan kaksi vuotta kun pikkupieruissa tämä uusi mies sanoi että rakastaa ja kysyi että rakastanko minä? Jaa että rakastanko? No en voinut sanoa että rakastan kun en rakastanut. Olisin VOINUT rakastua jos kaasuttelun alkumetrit olisi menneet vähän toiseen tyyliin. Tykkäsin kyllä.
Tämä uusi mies ei oikein osannut PANOSTAA suhteeseen. Minä siinä sitten pidin puhuttelun ja sanoin, että jos vaikka suunnittelee jotain menoa, niin jos vaikka etukäteen soittaisi minulle (kun minulla on se omakin elämä, eikä ikkunan takana odottelu) jotain muitakin korjausehdotuksia esittelin. Mainittavaa parannusta ei tapahtunut.
Tämä uusi mies panostaa joskus suhteeseen silloin kun ei tarvitse tavata lasta. Ollaan joskus jopa kokonainen ilta ja yö yhdessä. Muuten eletään omaa elämäämme. On muistaakseni muutaman kerran pieruissa kehunut niin rakastavansa ja tykkäävänsä, mutta mitään parannusta ei ole tapahtunut
On nyt mennyt aika monta vuotta ja en ole edelleenkään rakastunut. Täytyy oikein miettiä että mistähän se johtuu? Minusta varmaan, minä olen liian VAATIVA! Ihmettelisköhän tuo uusi mies, että mikähän tuolle naiselle tuli jos nostaisin suhteesta kytkintä ja kaasuttelisin muualle.
Nykyään täytyy oikein ihmetellä että millähän se luulee pitävänsä tätä suhdetta oikein kasassa. Ja mitä helvettiä minä teen tässä suhteessa! Voin sanoa että tämä suhde roikkuu kahden loppuunkuluneen langan varassa ja odottaa vaan että joku tuo sakset.