Millon tää paha olo menee ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
Erosta 2,5kk. Ikävöin kamalasti ja todella paha mieli kokoajan, varsinkin näin iltaisin kun oon yksin ja lapsi nukkuu. Oon yrittänyt nähdä paljon kavereita ja puuhailla lapsen kanssa kaikkea, ja päivät meneeki ihan jees, vaikka eksä mielessä lähes kokoajan.
Kaikilla kavereillakin perheet, ja ystävät ollu kyllä tukena, ollaan yökyläilty jne. Mutta tuntuu että tulee vaan pahempi olo kun katsoo muiden onnea :(
Tiedän että tää oli oikea ratkaisu, kun sitä niin kauan jahkattiin ja aina mulle tehtiin paskasti. Tällä kertaa ajattelen järjellä,enkä palaa eksän kanssa yhteen vaikka tunteet huutaa ikävää.
Tuntuu että ei pystyis ikinä olla kenenkään muun kanssa.

Aina vaan paha mieli. :(

Dr. Phil sanoi hienosti vastaavasta tilanteesta eli ihminen kaipaa vain sitä exän haavekuvaa. Eli siis kaipaat sitä mitä aina toivoit exäsi olevan, et sitä mitä exäsi on. Jos palaisitte yhteen, muistaisit jälleen miksi erositte. Yritä muistella niitä huonoja aikojanne enemmän kuin hyviä, niin ehkä se helpottaa.

Dr. Phil sanoi hienosti vastaavasta tilanteesta eli ihminen kaipaa vain sitä exän haavekuvaa. Eli siis kaipaat sitä mitä aina toivoit exäsi olevan, et sitä mitä exäsi on. Jos palaisitte yhteen, muistaisit jälleen miksi erositte. Yritä muistella niitä huonoja aikojanne enemmän kuin hyviä, niin ehkä se helpottaa.

Tää on niin totta! Mulla erosta on noin puoltoista vuotta, tänä kesänä ja vasta loppukesästä pystyin toteamaan, että en ole enää surullinen erosta. Se alku tuntuu ihan kamalalta ja monilta kuulee, että vie vuoden kaks toipua ja se aika tuntuu silloin itestä ihan hirveen ahdistavalta, mutta lopulta se vuosi menee tosi nopeesti. Keskity itseesi ja lapsiisi ja tee joka päivä joku asia, joka tekee sinut onnelliseksi. Se voi olla joku ihan pienikin, mutta sinulle mieluinen juttu.

Yhteistyössä