millon tää pojan 1v 1kk sairastelu loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
poika 1v 1kk kuumeessa. ensin oli 13 päivää 38,6korkeimmillaan. ei laskenu panadolilla eikä muilla kuumelääkkeillä. sitten käytiin lääkärissä ja löyty korvatulehdus. siihen syötiin kolmen päivän sithromax kuuri. yks päivä kuumeeton ja nyt taas toista päivää kuumeessa. nyt tosin kuume on jo 39.6. millon tää sen sairastelu oikeen loppuu. voimat loppuu kun itsekkin sairaana ollut kohta kaks viikkoa. ja mitä tää kuume oikeen sillä on ku ei lääkärit taho ruveta tutkiin. tarjotaan vaan antibiootteja tutkimatta

Vie yksityiselle,ei arvauskeskukseen ei ne siellä mitään tee.Se voi olla jo uus pöpökin jos oli kuumeeton välillä tai sit korvatulehdus ei ole parantunut Zithromaxilla.Toki viruksen aiheuttama korvatulehduskin voi olla.Eli mene nyt uudestaan lekuriin ja VAADI HOITOA!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
poika 1v 1kk kuumeessa. ensin oli 13 päivää 38,6korkeimmillaan. ei laskenu panadolilla eikä muilla kuumelääkkeillä. sitten käytiin lääkärissä ja löyty korvatulehdus. siihen syötiin kolmen päivän sithromax kuuri. yks päivä kuumeeton ja nyt taas toista päivää kuumeessa. nyt tosin kuume on jo 39.6. millon tää sen sairastelu oikeen loppuu. voimat loppuu kun itsekkin sairaana ollut kohta kaks viikkoa. ja mitä tää kuume oikeen sillä on ku ei lääkärit taho ruveta tutkiin. tarjotaan vaan antibiootteja tutkimatta

meillä loppui sairastelu kun korvat putkitettiin..
mä tiedän mitä se oli ja kaiken sen väsymyksen kanssa kävin töissä,mä olin kuoleman väsynyt... tsemppiä,kyl sä jaksat,kun on pakko

Ymmärsinköhän oikein? 13 päivää kotona tuollaisessa kuumeessa ennen kuin veit lääkäriin? Ja taas kuumeessa. Voi hyvä ihme. Lapsellahan voi olla vaika sikainfluenssa. Tai tulehdus jossain sisäelimessä. Ihan mitä vain. Verikokeiden ottaminen pieneltä on vaikeaa, mutta ehkä olisi jo aika. Antibiootit tehoavat normaalisti korvatulehdukseen jo 1-2 vrk kuluessa, joten veikkaan, että jostain muusta on kyse. Kunnon lääkärille nyt ainakin pitäisi viedä, vaikka yksityiselle. Nyt on väärä paikka säästää rahaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vie yksityiselle,ei arvauskeskukseen ei ne siellä mitään tee.Se voi olla jo uus pöpökin jos oli kuumeeton välillä tai sit korvatulehdus ei ole parantunut Zithromaxilla.Toki viruksen aiheuttama korvatulehduskin voi olla.Eli mene nyt uudestaan lekuriin ja VAADI HOITOA!

jäi sanomatta että aamulla käytin uudelleen päivystyksessä ja korvat katottiin. zithromax oli vaikuttanu ja korvat oli terveet. tarjos uutta kuuria että josko olis sillä kuume laskenu. en ottanu kuuria koska ei selvää syytä kuumeelle. ole. tarkoitus olis huomenna mennä taas kerran päivystykseen että ottavat kokeet ja en sieltä lähde ennen ku saan selvyyden asiaan. korvatulehduksia ollut nyt kaikkiaan 5 vuoden sisällä joten lähete saadaan samalla korvien putkitukseen