Millon teillä on testit näyttäny plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deliina

Vieras
Mä lopetin e-pillerit elokuun alussa, oon syöny jo niin kauan etten muista edes paljon mun normaalikierto on.. Mut sen muistan et säännöllisesti ne tuli.
N. kolme viikkoo pillereiden lopetuksesta tuli vähän limaista vuotoa (ovulaatio??) ja sit ku menkkojen ois periaattees pitäny alkaa, tuli vain vähän ruskeaa vuotoa. Nämä "menkat" kesti yhden yön eikä ollu yhtään kk-kipuja, vaikka normaalisti sattuu ja kovaa.
Raskausesti näyttää negatiivista.
Voihan olla että mulla on nyt vaan kierrot sekaisin pillereiden lopetuksen takia, mut raskauden mahdollisuus ois myös.. Toivottu :)
Millon kotitesti viimeistään näyttää plussaa jos on tärpänny?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.

pillereiden lopettamisesta tärppäsi ekan kierron jälkeen, r-testin tein noin pari viikkoa siitä kun seuraavat menkat olis pitänyt tulla... tosiaanki pitänyt, mulla kierto heitellyt 30-70 pv :/ eli meillä oli onnea rutkasti matkassa kun vauva sai noinkin nopeasti alkunsa!

Elokuun alussa lopetit pillerit, 3 vkoa siitä olis ollut ovulaatio: jos näin on, niin kyllä testin pitäisi jo näyttää plussa. Siitähän on jo melkein kuukausi.

Alkuperäinen kirjoittaja deliina:
N. kolme viikkoo pillereiden lopetuksesta tuli vähän limaista vuotoa (ovulaatio??) quote]

Aika pitkä kierto olis sit, jos kp 21 ois vasta ovulaatio, eli sun kierron pituus ois yli 40 päivää. Pitkiin kiertoihin saa apua kyllä, koska ovulaatiota ei yleensä tapahdu. Tarkempaan en asiasta tiedä kun ei ole kokemusta, mut jollain pillereillä vissiinkin saadaan sitten kierto kohdilleen.

Mulla näytti plussaa heti kun oli kuukautiset myöhässä, viimeksi rv oli 5+. Kaikissa raskauksissa eka testi näyttänyt oikean tuloksen.

Mä testaan vielä kerran ja uskon sitten :)
Vähän oon ihmeissään, kun en tiedä millon menkat pitäis tulla tai oliko nuo mahdollisesti jo menkat.. Toivotaan et hormoonit asettuu pian.
Vauvakuume painaa päälle ja ekaa kertaa esteet poistettu..

Tarkennan vielä kalenteriin vilkaisun jälkeen.
Viimeisen pillerin otin 9.8., siitä tyhjennysvuoto alkoi 14.8 normaalisti. Näistä menkoista 19 päivän päästä eli 2.9. oli vähän limaista vuotoa. Siitä 10 päivän päästä tätä ruskeaa vuotoa hieman.
Saa auttaa ken osaa :)

Yhteistyössä