millon testi näytti plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
eli kauanko teillä oli kuukautiset myöhässä ennen kuin testi oli plussa? kuinka nopeasti saa luotettavan tuloksen onko raskaana? itsellä viikko myöhässä ja negatiivista näyttää.. voikohan tulokseen luottaa? kiitos vastanneille! :flower:

Mulla testi näytti plussaa samana pvänä kun kuukautisten piti alkaa. Myös kaverilla kävi näin. Mutta riippuu paljon siitä miten elimistö tuottaa hormoonia. Kannattaa kokeilla herkkiä testejä. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 17:29 äiti kirjoitti:
eli kauanko teillä oli kuukautiset myöhässä ennen kuin testi oli plussa? kuinka nopeasti saa luotettavan tuloksen onko raskaana? itsellä viikko myöhässä ja negatiivista näyttää.. voikohan tulokseen luottaa? kiitos vastanneille! :flower:
[/quote

mulla sama homma:viikon myöhässä ja negaa näyttää,mut esikoisestaki mulla näytti plussaa vasta aika "myöhään"...en nyt tarkalleen muista et missä vaiheessa,mut uskon et olen nyt raskaana ja aijon testailla niin kauan et näyttää plussaa tai sit et menkat alkaa...toivotan onnea sinulle :flower:

Tein plussatestin kp 28/30 ja kaupan testillä. Varmistin vielä apteekin omalla kp 30/30. Tulosviiva ei vielä tumma, mutta selkeä ja sallitun ajan sisällä ilmestyy. Mun kohdalla nega on ollut aina nega, vaikka kierto ollut jopa 42pv...

Plussaonnea kuitenkin! =)

Yhteistyössä