A
ap
Vieras
kun harrastimme yhdyntää aamulla. lapsi olis haaveissa.
eli siis millon sen voi tehdä? *nolotyhmä*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä tein sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa...näytti plussaa :heart: mut nyt epäillään kohdunulkopuolista :'( vähä lipes aiheesta mut en malttanu odottaa et menkat olis myöhäs ku me ollaan kans yritetty niiiiin kauan jo toista lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä tein sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa...näytti plussaa :heart: mut nyt epäillään kohdunulkopuolista :'( vähä lipes aiheesta mut en malttanu odottaa et menkat olis myöhäs ku me ollaan kans yritetty niiiiin kauan jo toista lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä tein sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa...näytti plussaa :heart: mut nyt epäillään kohdunulkopuolista :'( vähä lipes aiheesta mut en malttanu odottaa et menkat olis myöhäs ku me ollaan kans yritetty niiiiin kauan jo toista lasta...
oi voi*hali* joo mäki tahtoisin tehä heti.
mut eiks se oo niin ettei se raskaus näy siinä testissä ku vasta tietyn ajan päästä..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun harrastimme yhdyntää aamulla. lapsi olis haaveissa.