Miltä kuulostaa meidän vähän yli 6kk vauvan päivä? Parannettavaa tai kommenttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja norppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24179057]Häh? Ei meillä ollu mitään rytmiä tuossa iässä, vaan jokainen päivä oli erilainen![/QUOTE]

Juuri näin. Lisäksi ihmetyttää, miksi lapsi pitää herättää aamulla. Eikö voisi nukkua niin pitkään kuin haluaa, ehkä siten jäisi sitten jo ne kolmannet päikkäritkin itsestään pois. Ja ei kai lapsi tarvi jokaisen lämpimän aterian jälkeen herkkupaloja?? Eikö se riitä, että saa niitä jo välipalalla ja kenties puuron yhteydessä...

meilläkin nyt yli 6kk poika. minusta toi kuulostaa ihan hyvältä, jos olette itse tyytyväisiä. teillä näyttää ainaki sose maistuvan jo hyvin, meillä poika syö aamusoseen (yleensä marjoja ja hedelmiä) n. klo. 9 sitte jossain vaiheessa päivemmällä kasvissoseen tai lihakasvis (13-14) ja sitten illalla puuron (18-19), noissa myös maito mukana jos maistuu. pikkuhiljaa ajattelin alkaa lisäilee ateriakertoja kun ton kanssa on ollu melkosta nirsoiluu alku ja nyt vasta alkanu maistuu :)

[QUOTE="kerttu";24179332]Juuri näin. Lisäksi ihmetyttää, miksi lapsi pitää herättää aamulla. Eikö voisi nukkua niin pitkään kuin haluaa, ehkä siten jäisi sitten jo ne kolmannet päikkäritkin itsestään pois. Ja ei kai lapsi tarvi jokaisen lämpimän aterian jälkeen herkkupaloja?? Eikö se riitä, että saa niitä jo välipalalla ja kenties puuron yhteydessä...[/QUOTE]

Ei siis en minä lasta herätä vaikka herätys kirjoitinkin. Se herää ihan itsellään. Olis kai pitänyt kirjottaa "nousee ylös tai herää" :D En minä nyt herran tähden vauvaa aamulla aikaisinturhaan herätä!!

Yhteistyössä