Miltä kuulostaa tarjoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Lapsen kaverisynttäreille:
* limsaa / mehua
* jäätelöä (+ strösseleitä ja kastiketta)
* poppareita
* keksiä
* karkkia

Sukulaissynttäreille
* täytekakku
* voileipäkakku
* tuulihattuja makea / suolainen
* munkkeja
* keksejä

Jotain suolaista lasten kaverisynttäreille laittasin. Esimerkiksi pieniä karjalanpiiraita munavoilla, pikkusia sämpylöitä tai sitten coctiltikkuja.

Muuten on kyllä ihan hyvät tarjottvat!

Mä laittaisin myös jotain suolasta lasten synttäreille, muutenhan ne on ihan sokerihumalassa. :) Vaikka jotain pieniä kolmioleipiä tms, suolaset tuulihatutkin varmaan olis mieleisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mä laittaisin myös jotain suolasta lasten synttäreille, muutenhan ne on ihan sokerihumalassa. :) Vaikka jotain pieniä kolmioleipiä tms, suolaset tuulihatutkin varmaan olis mieleisiä.

Viimeks oli lasten synttäreillä suolaistakin (nakkipiiloja), mutta ei oikein tehnyt kauppaansa :/ Mutta ehkäpä jotain vartaita vois näperellä =)

Jos ei hirveästi halua sen suolaisen eteen puuhata, niin suolatikut
ja suolakeksitkin on ihan jees. Mun kokemukseni mukaan coctailpiirakat, pasteijat yms. jäävät helposti syömättä.

Ja sipsejä nyt menee aina paljon...

Meillä juhlitaan sunnuntaina ja kaverisynttäreille ajattelin hodareita suolaiseksi. Sankari on jo 8v ;) Lisäksi porkkana- ja kurkkuviipaleita dipattaviksi. Mutta jotain suolaista minäkin lisäisin.
Muuten kyllä kuulostaa hyvältä perusjutskalta. Me tarjotaan kakkua myös kavereille, heille lisäksi kuorrutetut munkit. Kakkua jää sitten sukulaisillekin ;) Heille sitten suolaiseksi piiraita ja pasteijoita, makeana tarjottavana kakun lisäksi hyytelökakku ja kuivakakku sekä keksejä lasten synttäreiltä.

:p Nam nam, tosin tuulihatut ei uppoa minulle..Mut enpä taida ollakaan kutsuttujen listalla..Ehkä lasten kaverisynttäreille vois mokkapaloja vielä tehdä? Meillä esikoinen ainakin tykkää niistä..Ja jos vaikka joku vanhemmista tulee kahville, niin voi tarjota mokkapaloja..?

Yhteistyössä