Miltä kuulostavat nämä joululahjat lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjoja

Vieras
2 ja 4 vuotiaille tytöille olen joululahjat nyt omasta mielestäni ostanut.

Ensiksi yhteisenä molemmille on My Little Pony baby talo

4 vuotiaalle

My little pony , sopiva taloon
Luistimet+ kypärä
Muumi pyjama + 2xalushousut+tossut
Dora pussilakanasetti
Hello Kitty paita

2 vuotiaalle

My little pony, sopiva taloon
Muumi pyjama + tossut
Prinsessa pyyhe
Muumi paita

Kaikkiin on mennyt rahaa yhteensä 190 ?, ja tässä on nyt mukana toisten isovanhempien antama 50?, kun pyysivät meitä itse ostamaan lahjoja lapsille. Eli itse olemme käyttäneet 140 ?.

Me ei osteta ollenkaan lahjoja omille lapsille, joten paljolta kuulostaa. Toivottavasti eivät saa enää muuten muualta lahjoja, muuten tulee kulutusjuhla teidän lapsukaisille.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Me ei osteta ollenkaan lahjoja omille lapsille, joten paljolta kuulostaa. Toivottavasti eivät saa enää muuten muualta lahjoja, muuten tulee kulutusjuhla teidän lapsukaisille.

Ootpas kade. :D Kulutusjuhla muutamasta lahjasta???! Just... :D :D :D

mä oon ostanut molemmille tytöille Bratzit. toinen tytöistä on toivonut pehmolelua, että sen varmaankin saa (jos kummi kysyy, niin sanon sinne sen toiveen).

teillä on paljon lahjoja! montako kummia lapsilla?

Tiedän, että saavat tädiltään ainakin Hello Kitty pehmot, jota tuo 4 vuotias on ainakin toivonut. Luultavasti saavat vielä lahjat kummeiltaan ja toisilta isovanhemmilta. Eli 3-4 lahjaa luultavasti noiden itse ostettujen lisäksi.
Itse halusin ostaa vain yhden isomman lelulahjan, että ei tulisi hirveää krääsävuorta ja nuo muut ovat sellaisia tarvelahjoja, joita pitäisi ostaa muutenkin, joulun kunniaksi sitten ostetaan lasten lempihahmojen kuvilla varustettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:

Ootpas kade. :D Kulutusjuhla muutamasta lahjasta???! Just... :D :D :D

Siis häh?? Oletan että saavat vielä kummeilta lahjoja. Eli molemmat saavat esim 10 lahjaa. Onko se sinusta muutama??????? Huh tätä nykyaikaa... Sitten vielä täällä kysellään onko sopivasti lahjoja. Mitähän ap olisi tehnyt jos kaikki olisivat vastanneet että aika vähän saavat lahjoja. Rynnännyt paniikissa kauppaan ostamaan lisää??

Lähinnä laitoin tämän kyselyn sen takia, että saanko kauhisteluja, että vain yksi lelulahja. Eli en lähtisi kauppaan ostamaan lisää lahjoja, vaikka täällä nyt kuinka lytättäisiin, että liian vähän. Enkä myöskään vie noita takaisin kauppaan, vaikka täällä sanottaisiin, että liian paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähinnä laitoin tämän kyselyn sen takia, että saanko kauhisteluja, että vain yksi lelulahja. Eli en lähtisi kauppaan ostamaan lisää lahjoja, vaikka täällä nyt kuinka lytättäisiin, että liian vähän. Enkä myöskään vie noita takaisin kauppaan, vaikka täällä sanottaisiin, että liian paljon.

ARGH!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ARGH!!!

No anteeksi kauheasti jos pilasin päiväsi, ja kenties joulusi.
Tämä lainaamasi oli vastauksena tuolle aiemmalle, joka kyseli, että olisinko lähtenyt ostamaan lisää, jos täällä olisi sanottu, että liian vähän.

jos tuo on kulutusjuhlaa niin mitähän meidän lasten joulu sitten on... apuva.. se on sitten jo varmaan törsäysjuhlaa

Ihan hyvä lahjamäärä. Ja jos palstan aikaisempia joulunaikoja muistelee, niin joku olisi voinut aivan yhtä hyvin kauhistella lahjojen vähäistä määrää. Koska täällä on ollut aina niitäkin, joiden mielestä vaatteita, pyyheliinoja ja lakanoita kuuluu ostaa lapselle muutenkin eivätkä ne ole mitään lahjoja. Että teetpä niin tai näin, niin aina se on jonkun mielestä väärinpäin :)

Täällä on sit varmaan supertörsäilyjuhla. No, ehkä rahaa ei niin hirveesti oo menny...ku on pitkin vuotta alennusmyynneistä shopattu. Vaatteita, pyyhkeitä, lakanoita tarpeeseen, leluja hieman liikaa. Kirjat säilyy vaikka seuraaville sukupolville jos pitää asiallisesti. Tehtäväkirjat on kivaa ja kehittävää puuhaa.

Yhteistyössä