Miltä nämä palstalaiset mielessäsi näyttävät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sara"

Vieras
Millaisiksi olet ajatellut palstalaisia? Minä annan pari teille ja ehdottakaa te vaan tänne kokoajan lisää kun vastailette. Aloitetaan Scarlett O Haravasta. Hän on minun mielessä pitkä, keskileveä nainen jolla on tummat hiukset. Scarlett harrastaa lastensa kanssa ja ei kärsi vaieten mutta on pohdiskelijaluonne. Menikö pahasti pieleen Scarlett? Sitten Ceelasimpukka. Hän on äidillinen, vaalea, pullantuoksuinen mami joka liikkuu, juoksee kaupoissa ja kokkailee rakas vauvansa kainalossa. Onko näin Ceela? Sitten Anatolia, ihminen joka sanoo mielipiteensä, ruskeatukkainen ja sinisilmäinen, mutta pohjimmiltaan lempeä. Niinkö Anatolia? Ja vielä kotilohikäärme, äiti joka ei kärsi vaieten. Kiltti ja lapsirakas, kysyy neuvoa. Kotiäiti ja kaikin puolin onnellinen ja avoin. Tumma nainen. Aivanko niin, Kotilohis?

Selittäkää tekin näitä palstalaisia jotka siis ovat

Scarlett O Harava, Ceelasimpukka, Anatolia ja Kotilohikäärme.

Ja muitakin palstalaisselityksiä kehiin näiden neljän "arvostelun kohteen" lisäksi!

En pahalla kenellekään palstalaiselle.

En ole vaalea muuten kuin että ihoni on suht vaalea :) Minulla on kastanjanruskeat hiukset ja siniset silmät. Kyllähän vauva kainalossa on tullut touhuiltua. En lenkkeile enkä liiku Valerian (hups paljastin nimen) kanssa vaan köllöttelee silloin rattaissa :)

Mä olen 168cm pitkä eli sellaanen keskiverto pituus mulla. En pidä itteäni pitkänä. Leveyttä on joka kohdassa sen takia, että ylipainoa on. Harrastan yksin ja likan kanssa. Olen kärsinyt aika hiljaa ja joskus äänekkäästi, kipua olen kokenut tälle elämälle aivan tarpeeksi. Pohdiskelija olen ollut jo lapsesta asti ja rikas mielikuvitus on ihana kaveri.

Muoks. Hiukset on nyt tummanruskiat vaaleilla raidoolla. Oma hiusväri on paljon vaaliempi kuin mikä nyt on päävärinä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä