miltä näyttää saanut ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nainen näyttää siltä kuin kolikonkuvat kiiltelisivät sen silmissä ja on hirveä into lähteä shoppailemaan. Mies taasen näyttää onnelliselta ja on usein nälkäinen.

Raukeen näköinen,onnelinen ja leveä hymy,silmät loistaa ja iho hehkuu :D

[QUOTE="eee";23972300]Yhdyn tähän, pätevät molempiin sukupuoliin. Ainakin mun miehen tapauksessa usein myös unelias ja rento :D[/QUOTE]
Juu rento pitää myös paikkansa,joskus myös unelias,välillä taas mie ja miun mies vaan piristyy seksistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja näreet;23972268:
No nainen näyttää siltä kuin kolikonkuvat kiiltelisivät sen silmissä ja on hirveä into lähteä shoppailemaan. Mies taasen näyttää onnelliselta ja on usein nälkäinen.

Täytyy myöntää, ettei olis ihan heti itellä tullu tällanen kuvaus mieleen..:D "Sainpa seksiä, nyt on pakko lähtä Andiamoon ja laittaa visa vinkumaan oikein urakalla!"

Täytyy myöntää, ettei olis ihan heti itellä tullu tällanen kuvaus mieleen..:D "Sainpa seksiä, nyt on pakko lähtä Andiamoon ja laittaa visa vinkumaan oikein urakalla!"

Perustuu omaan kokemukseen. Entisen vaimoni kanssa; aina kun oli ollut edellisenä yönä kiihkeää seksiä, tämä alkoi aamulla ehdottelemaan, että lähdettäisiin shoppailemaan hänelle vaatteita tai sitten vaikkapa uusia huonekaluja.

Alkuperäinen kirjoittaja näreet;23972408:
Perustuu omaan kokemukseen. Entisen vaimoni kanssa; aina kun oli ollut edellisenä yönä kiihkeää seksiä, tämä alkoi aamulla ehdottelemaan, että lähdettäisiin shoppailemaan hänelle vaatteita tai sitten vaikkapa uusia huonekaluja.

entäpä miten nykyisen vaimon kanssa? :D

Aika erikoista..:D Enpä koskaan aiemmin ole moisesta seksinjälkeisestä shoppausvimmasta kuullut, mutta ilmeisesti sit joillaki sellainen tulee.. Kaikkee sitä oppii, kun hengailee palstalla illat pitkät..:D

[QUOTE="misu";23972435]entäpä miten nykyisen vaimon kanssa? :D[/QUOTE]

No kun ei ole sellaista... Mutta täytyy kyllä sanoa, että mieluummin olen ilman kuin maksan siitä. Ihmissuhteissa on kyllä usein tietynlaista kaupankäyntiä, mutta en pidä siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja näreet;23972494:
No kun ei ole sellaista... Mutta täytyy kyllä sanoa, että mieluummin olen ilman kuin maksan siitä. Ihmissuhteissa on kyllä usein tietynlaista kaupankäyntiä, mutta en pidä siitä.
Meillä kyllä harrastetaan seksiä molemminpuolisen halun ja nautinnon takia.:)

Alkuperäinen kirjoittaja näreet;23972494:

olen samaa mieltä kanssasi tuosta kaupankäynnistä, sillä en itsekään pidä siitä.
No minulla ei olekaan miestä! *hehe :D On vaan uskollinen ja rakastava koira.

No et varmaan kauhean usein seksiä antanut ainakaan jos sun rahoilla ne huonekalut ostettiin! :)

Yhteistyössä