Miltä ne homot näyttää pukukopissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201805082200928732_jk.shtml

MM-kisojen aikana, kun vuoden homoksi valittu laulaja Tuure Boelius otti kantaa jääkiekkoilussa vaiettuun asiaan. Tamminen oli aiemmin maininnut, ettei hän koskaan ole pukukopissa nähnyt homoseksuaaleja.

- Sehän on tietysti täyttä paskaa. On mahdoton asia, etteikö siellä olisi yhtäkään homoseksuaalia ollut ottaen huomioon sen, kuinka moni Suomessa pelaa jääkiekkoa. Se on todella surullista, että lätkäpiireissä näin iso nimi kuin Juhani Tamminen heittää tuollaisen kommentin, Boelius sanoi Iltalehden jutussa.

Tamminen tuhahtaa Boeliuksen puheille.

- Jos tällainen veli on tätä mieltä, mun puhelinnumero on helposti saatavilla keskustelua varten. Se on mun tapani toimia.

Kiekkopersoona täsmentää aiempaa lausuntoaan.

- Niissä pukukopeissa, missä minä olen ollut, en ole törmännyt tähän. Eikä asia edes ole ollut minulle koskaan ongelma. Aika helvetin monta pukukoppia olen 50 vuoden aikana nähnyt. Meillä kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo: oli rotu, ihonväri tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Se on minulle itsestäänselvyys. Se, että olen ollut työssä seitsemässä eri maassa ja kolmessa eri maanosassa, on edesauttanut käsityksen muokkausta.

Varmaan tässä tarkoitetaan sellaista neitimäistä homoutta. Siis sitä juuri sellaista minkä jo kuulee, mitä ei tarvitse nähdä. Ja kyllä Tammista voi tässä uskoa. Tuskin jos se tuollaisen ihmisen olisi nähnyt, niin ei muka nyt uskaltaisi sitä sanoa ääneen.

Ihmetyttää nämä ihmettelyt... Jos Tami on sanonut, ettei ole nähnyt homoja pukuhuoneessa, niin mm. täällä jeesustellaan mistä muka näkee kuka on homo. Ihan kaikki tietää mitä tässä haetaan. Ei tietenkään Tami tiedä mitä se pelaajaporukka tekee kukin omissa makuuhuoneissaan. Joku tykkää miehistä, toinen sitomisesta ja kolmas tykkää pukeutua naiseksi. Mutta tästähän ei ole kyse, vaan siitä miltä näyttää siellä pukukopissa ulos. Kommentti "ei siellä näkynyt homoja" on että "ei siellä näkynyt nahkafetissimiehiä".

Onhan tuo koko laji hieman hompahtava ja perverssi.
Koko porukka harrastaa yhteissuihkuja, saunomista ja maalin tekijää halaillaan ja lätkitään mailalla leikkisästi pelihousuihin, jossa on kyllä sadomasikistisia piirteitä nähtävissä.
Tietoisesti vahingoitetaan vastustajia ja nämä alistuvat runtattaviksi laitaa vasten, selvästi molempien osapuolten nauttiessa tilanteesta, kurittajan ja kuritettavan. Anna mulle piiskaa. Oo mun rehtori :-)
Jospa totuus on, kuten naisten joukkuepeleissä, että kaikki pelaajat ovat jollain tavalla homppleita, homofoobikkoja, joiden täytyy jatkuvasti näyttää ettei tässä mitään homoja olla, sillä mulla on useamman sadantuhannen arvoinen munanjatke ajokkina ja kaunis nainen vaimona ja olen niiiiiiiiiiiiiiin kova jätkä etteivät julkihomot nenälle hypi.
Ja näitä homppeleita palvotaan kylillä ja toreilla, kun ne kisailevat muiden maiden samanlaisten pervertikkojen kanssa pienen mustan palleron maaliin laukaisemisesta.
Mailalla lykitään lakritsipaskan väristä kiekkoa syvemmälle vastustajan alueelle, eikä tässä mitään homoja kyllä olla, vaikka mailan varsi on aina kädessä tyydytystä tuottamassa.
O tempora o mores.

Onhan tuo koko laji hieman hompahtava ja perverssi. Koko porukka harrastaa yhteissuihkuja, saunomista...

:D Miehet harrastaa kaikkialla Suomessa yhteistä saunomista ja suihkutteluja. Ihan sama onko polttarit, synttärit, varpajaiset... you name it. Miehet menee kimpassa saunaan ja juo kaljaa. Ne ovat kaksi vakiota. Mikä tahansa muu voi muuttua ympärillä, tai puitteet vaihdella... mutta ne saunoo ja juo olutta. Sitä ei muuteta. :D

:D Miehet harrastaa kaikkialla Suomessa yhteistä saunomista ja suihkutteluja. Ihan sama onko polttarit, synttärit, varpajaiset... you name it. Miehet menee kimpassa saunaan ja juo kaljaa. Ne ovat kaksi vakiota. Mikä tahansa muu voi muuttua ympärillä, tai puitteet vaihdella... mutta ne saunoo ja juo olutta. Sitä ei muuteta. :D

Mieheni on tuosta puhunut usein, koska tuo "muotti" ei sovi hänelle. Löylyssä ei voi oikeastaan käydä (kääntymässä ehkä) koska hänellä on migreeni, joka laukeaa löylyistä. Sitä vähääkään ei tietenkään usein halua, koska miksi ottaa se riski, että kahden minuutin saunasta tulee migreenikohtaus ja ei sitä ehkä siitä syystä ole muutenkaan oppinut pitämään nautinnollisena. Olutta mieheni ei juo, koska ei yksinkertaisesti pidä sen mausta. Muutenkaan hän ei tykkää juoda mietoja (lonkero, siideri tms.) sillä tavalla, että "juon tästä siks'packin ja tulen humalaan". Hän tykkää juoda esimerkiksi enemmän viiniä.

Tuo kombinaatio on kuulemma miehelle aika vaikea. Osallistuuhan hän tietenkin saunailtoihin, mutta kun kuulemma sanot siellä käyväsi vain pesulla ja juovasi jotain muuta kuin niitä ns. lipittelyjuomia, niin ulkopuoliseksi siinä nopeasti itsensä tuntee.

Niinpä, normaalit miehet menee sinne kimpassa ehkä muutaman kerran kuukaudessa/vuodessa, mutta kun nämä kiekkohomppelit ovat tehneet siitä oikein elämäntavan :-)
Nuoresta pojasta lähtien, monta kertaa viikossa "treenit". On kotiotteluita (tuttua ja turvallista), vierasotteluita (vierasta lihaa kuritettavaksi) ja tätä jatketaan niin kauan kun "maila" pysyy jämäkkänä kädessä ja roolipelaaja saa kiksinsä, kunnes ote kirpoaa, eikä "laukaus" enää irtoa kuten nuorena miehenä ja jäljelle jäävät Tammisen kaltaiset vanhan ajan miesten miehet, jotka ikuista nuoruutta etsien hakeutuvat pukuhuoneisiin etsimään tuoretta nuorta lihaa ja puolustavat kaltaisiaan henkeen ja vereen.
Miehisten miesten laji tottatosiaan :-)

Niinpä, normaalit miehet menee sinne kimpassa ehkä muutaman kerran kuukaudessa/vuodessa, mutta kun nämä kiekkohomppelit ovat tehneet siitä oikein elämäntavan :)
Nuoresta pojasta lähtien, monta kertaa viikossa "treenit". On kotiotteluita (tuttua ja turvallista), vierasotteluita (vierasta lihaa kuritettavaksi) ja tätä jatketaan niin kauan kun "maila" pysyy jämäkkänä kädessä ja roolipelaaja saa kiksinsä, kunnes ote kirpoaa, eikä "laukaus" enää irtoa kuten nuorena miehenä ja jäljelle jäävät Tammisen kaltaiset vanhan ajan miesten miehet, jotka ikuista nuoruutta etsien hakeutuvat pukuhuoneisiin etsimään tuoretta nuorta lihaa ja puolustavat kaltaisiaan henkeen ja vereen.
Miehisten miesten laji tottatosiaan :)

Täytyy kuitenkin muistaa, että takaa päin ajaminen ei ole sallittua. Totta kai silti pelaamisen perusedellytyksenä on se, että osaa ottaa mailasta oikeanlaisen otteen. Vain siten saa kiekon lentämään. Kun tapasin Marchelinon ensimmäistä kertaa, hän näytti minulle miten kiekko pannaan reppuun. Hän opetti minulle mikä on syöttö ja milloin maalivahti imee. Mutta ei homolla tavalla. Ei. -Ei. Ei vaan miehekkäällä tavalla. Se teki minusta miehen. Jääkiekossa ei ole homoja.

Yhteistyössä