Miltä tämä teidän mielestä kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Eilen siis keskusteltiin miehen kans ku on ollu vähän ongelmia. Ja mies on sitä mieltä että jos soitan sille päivällä niin se on kyttäämistä ja olen vainoharhainen. Mies on siis kaikki viikot poissa. Olen itse yksinäinen kun olen kaikki viikot yksin lasten kans ja mies on oikeastaan ainoa jolle voin soitella päivän mittaan. Mutta nyt sekin on sit kyttäämistä. Onko vika mun korvien välissä vai onko jotenki epäilyttävää?

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ole joku viikko soittamatta ja katsot miten reagoi.

Näin päätin. En soita enää. Jotenki vain tuli tunne että olis jotain salattavaa. Mut mun mielikuvitus on kyllä niin vilkasta sorttia että se kehittelee omiaan.

Anna mieheskin mielikuvituksen toimia.Elä vaikka joskus vastaa jos sattuu soittamaan.

Eilen siis keskusteltiin miehen kans ku on ollu vähän ongelmia. Ja mies on sitä mieltä että jos soitan sille päivällä niin se on kyttäämistä ja olen vainoharhainen. Mies on siis kaikki viikot poissa. Olen itse yksinäinen kun olen kaikki viikot yksin lasten kans ja mies on oikeastaan ainoa jolle voin soitella päivän mittaan. Mutta nyt sekin on sit kyttäämistä. Onko vika mun korvien välissä vai onko jotenki epäilyttävää?

Just tänään mietin sua. Miten meni eilinen? Kyselitkö mistään? Toista naista, maksullisia? Miksi nyt yht äkkiä moinen "rahojen jako"?

Miun mielestä kuullostaa omituiselta jos päivän aikana miehelle soittaminen on kyttäämistä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:

Just tänään mietin sua. Miten meni eilinen? Kyselitkö mistään? Toista naista, maksullisia? Miksi nyt yht äkkiä moinen "rahojen jako"?

Ilmoitti heti ku tuli töistä että ei siinä menojen jakamisessa ole mitään järkeä. Eli siitä luovuttiin heti. Mut sit ku yritettiin selvittää muutki solmut niin tuli tämä kyttäysasia esille. Sanoin miehelle jossain vaiheessa että musta tuntuu että se laittaa itsensä perheen edelle. Ei vastannu ja oli sit jo 5 minsan päästä unohtanu mitä sanoin. Että keskustelut jatkuu... Jossain vaiheessa. Ehkä...

no, soittelua on monenlaista. voin ihan hyvin kuvitella, että joka päivä töihin soittaminen ilman mitään mainittavampaa asiaa saattaa jonkun mielestä tuntua kyttäämiseltä. en mä ainakaan ite tykkäis, että mulle joku soittais joka päivä töihin vaan jutellakseen ja joutuisin tyhjän takia keskeyttämään hommat tai jättämään työni työkavereille.

Ole joku viikko soittamatta ja katsot miten reagoi.

Näin päätin. En soita enää. Jotenki vain tuli tunne että olis jotain salattavaa. Mut mun mielikuvitus on kyllä niin vilkasta sorttia että se kehittelee omiaan.

Anna mieheskin mielikuvituksen toimia.Elä vaikka joskus vastaa jos sattuu soittamaan.

tai sitten vastaat, ja vastailet vähän, ja kerrot, että sulla on kiire nyt

Mies ajaa työkseen rekkaa joten sitä ns. vapaa-aikaa puhumiselle on aina ku istuu ratin takana. Tuli vaan mieleen että onko siellä sillä sit joku mukana vai miksi tällainen haloo. Ei sitä tähän asti ole asia vaivannu. Tai mistäs mä sen tiedän ku ei se koskaan puhu mulle.

Mies ajaa työkseen rekkaa joten sitä ns. vapaa-aikaa puhumiselle on aina ku istuu ratin takana. Tuli vaan mieleen että onko siellä sillä sit joku mukana vai miksi tällainen haloo. Ei sitä tähän asti ole asia vaivannu. Tai mistäs mä sen tiedän ku ei se koskaan puhu mulle.

Henkilökohtaisesti minua hermostuttaa kuskit ja etenkin rekkakuskit, jotka puhuvat ajon aikana kännykkään ja yleensä tietenkin ilman handsfreetä...

Mun mies ajaa kans työkseen ja soitellaan n.10 krt päivässä. Saatetaan vaan sanoa et kuinka ikävä on ja mies soittaa mulle kertoakseen et missä on ja monelta tulee....onhan se sen homma aika yksinäistä. ´Jotainhan sillä miehelläs nyt on tekeillä....ei millään pahalla:(

Yhteistyössä