Miltä teillä näyttäis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Jos ette siivoaisi yhdeksään vuoteen? Tuli vaan mieleen tuosta eilisestä sillä siisti- ohjelmasta :D
Me varmaan hukuttais pyykkiin, tiskiin, leluihin, koiran karvoihin, hiekkaan ja pölyyn. Ei pysty edes kuvittelemaan kuinka kamalan näköistä täälä olis. Nyt pitää parin päivän välein imuroida, pari kertaa viikossa pyyhkiä pölyt ja pestä lattiat, muuten olis aika kamala sotku.
Meillä on ainainen sotku, eli leluja on usein ympäri kämppää, vaatteita saattaa olla keittiön tuolilla ja tavarat muutenkin väärillä paikoilla, mutta siltikään ei koskaan oo p*skaista. Kuinka ihminen voi tyytyväisenä elää ihan kamalan likaisessa kämpässä? Se eilinen nainen taisi päästää kämppänsä heti siivouksen jälkeen samaan kuntoon, kuin missä se oli ennen siivoamista.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
mist tällänen ohjelma tuli ja mihi aikaa???onko se se kotimainen vai joku ulkomaalainen versio??linkkiä heti...haluun nähdä!ja tuleeko uusintana??

Eilen tuli avalta ja tänään uusintana. Oli ulkomaalainen, joku bioviljelijä se nainen oli :laugh: Tuota ohjelmaa on niin ihana katsoa, kun voi hyvillä mielin kattoa oman kämpän sekasortoa ja todeta, että täälähän onkin siistiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:o
Mä en pystyis elämään täällä jos en siivoais joka päivä jonkun verran.

Niinpä, jos mulla olis aikaa ja energiaa, niin kulkisin varmaan jokaisen perheen jäsenen perässä imurin ja rätin kanssa :laugh: Ukko välillä hermostuu, ku en yhtään osaa olla rauhassa vaan koko ajan pitää jynssätä jotain paikkaa... vaikkei meillä mitenkään erityisen siistiä ookaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Niinpä, jos mulla olis aikaa ja energiaa, niin kulkisin varmaan jokaisen perheen jäsenen perässä imurin ja rätin kanssa :laugh: Ukko välillä hermostuu, ku en yhtään osaa olla rauhassa vaan koko ajan pitää jynssätä jotain paikkaa... vaikkei meillä mitenkään erityisen siistiä ookaan :laugh:

Mä saan kans kuulla ukolta kommentteja kun kuuraan lattiat illalla/iltayöstä kun saan lapset nukkumaan, kukaan hullu ei kuulemma siivoa enää siihen aikaan :whistle: :laugh: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Mä saan kans kuulla ukolta kommentteja kun kuuraan lattiat illalla/iltayöstä kun saan lapset nukkumaan, kukaan hullu ei kuulemma siivoa enää siihen aikaan :whistle: :laugh: ;)

Mäki pesen lattioita tosi myöhään, jos ne näyttää sitä kaipaavan. Usein tuun puoli kymmenen aikoihin töistä ja alan sitte siivoilemaan. On paljo mukavampi ku saa rauhassa siivota, kun ei oo ipanoita juoksemassa ja levittämässä hiekkaa ympäri kämppää kesken siivouksen :D

Yhteistyössä