Miltä tuntuu olla RUMA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvaa en laita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvaa en laita

Vieras
Tai edes sellainen jossei nyt ruma, niin mitäänsanomaton...?

Kysyn tätä ihan syystä harmaana, tiedän, minkä paskasateen tästä saa (varsinkin, jos mustana kysyy).

Itse olin lapsena ruma ja lihava ja se oli kamalaa. Teini-iässä pudotin ylikilot ja sieltä läskin alta löytyi ihan hyvät geenit, ulkonäöllisesti ajatellen. Opettelin myös meikkaamaan hyvin, laittamaan (ja hoitamaan) hiukseni (jotka ovat luonnostaan paksut ja ihan kivan väriset) ja pukeutumaan vartalotyyppini mukaan. Ikinä en kuitenkaan pukeutunut/pukeudu hutsahtavasti, vaan olen aina ollut enneminkin konservatiivinen ja urheilullinen tyyliltäni. Olen teinistä asti urheillut paljon, ja se näkyy kropassa. Ihoni on hyvä.

Huomaan, että minua kohdellaan tietyllä tapaa, kun tapaan ihmisiä livenä. Puhelimessa minulle puhutaan tylymmin ja palvelu/vastaanotto on yleisesti huonompaa. Olen aina saanut kaikki hakemani työpaikat vain saapumalla haastatteluun, hymyilemällä ja juttelemalla. Kaupassa ihmiset (noh, miehet) tulevat juttelemaan mukavia. Saan treffikutsun keskimäärin kerran viikossa, vaikka olen naimisissa. Varsinkin miehiltä saan kaiken, mitä keksin pyytää. Minulle ei oikeastaan koskaan sanota "ei". Osa on ehkä jonkunlaista karismaakin? Olen taitava pyörittämään ihmisiä haluni mukaan. Silti uskon, että ulkonäölläni on merkitystä.

Nyt mietin, miltä tuntuu olla ruma? Ainakin saa olla rauhassa? Vai?

Jaa-a, niin kauan kun normaalilla tavalla ruma ei se minusta estä tai vaikeuta ihmisen elämää mitenkään. Ainakaan jalat maassa olevan ihmisen elämää.

Enemmän sympatiseeraisin ihmisiä joilla on syntymävikoja ja sairauksia jotka aiheuttaa epämuodostumia joita ei saa piiloon. En sääli heitä, mutta pahalta se tuntuu kun tietää millaisia ihmiset ovat.

Olen huomannut saman, että meikattuna ja laitettuna saa enemmän apua miehiltä ja parempaa palvelua kaupoissa, ovi avataan ja tullaan juttusille. Kontrasti on omassa elämässä vielä isompi kun en meikkaa ehkä kuin kerran kuussa.

Arvostan enemmän miehistä apua, jota saa verkkareissa. Arvostan enemmän hyvää palvelua, jota saa tukka harjaamatta kassalla. Se tuntuu jotenkin aidommalta ja vilpittömämmältä. Ei ole sellaista ulkoisiin seikkoihin perustuvaa.

Eipä tässä ole hullummin rumalla mennyt. Takana aika kiva elämä ja edessäkin uskoisin olevan tulossa kivoja asioita ja varmaan niitä huoojakin mutta ihan jees. Naimisissa olen kaksi kaunista lasta. Eipähän miehen tarvii pelätä että vieraat vokottelee :D :D

Mä olen ihan nätti, usein "harvinaisen kauniiksi" ja klassiseksi kaunottareksi kehuttu ilmestys ja saan ihan samalla tavalla huomiota oli sitten meikkiä tai ei (piirteet tekee mun kauneuden, ei meikki tai muu ehostus).
Silti ei satele treffikutsuja juuri koskaan. En ihan usko tuota, että viikottain saisit treffikutsuja.

Vai millaisilta miehiltä ne treffikutsut tulevat? Joltain plösähtäneiltä keski-ikäisiltä ukoilta kenties? :D
Sellaisten iskuyrityksille en kauheasti laittaisi arvoa.

ollessani kaunis sain kassoilla inhottavan tylyä kohtelua ja naiset katsoivat nenänvartaa pitkin.
Nyt ollessani lihava ja en laittaudu mm.vaatteet jua korut, saan iloista palvelua, en ole uhka.
Miehet taas antoivat iloista palvelua silloin kun olin laittautunut:)

ollessani kaunis sain kassoilla inhottavan tylyä kohtelua ja naiset katsoivat nenänvartaa pitkin.
Nyt ollessani lihava ja en laittaudu mm.vaatteet jua korut, saan iloista palvelua, en ole uhka.
Miehet taas antoivat iloista palvelua silloin kun olin laittautunut:)

Mä taas olen saanut aina ystävällistä kohtelua niin naisilta kuin miehiltäkin, vaikka olenkin ihan kaunis.
Olen itsekin ystävällinen ja positiivinen muille, joten tottakai saan sellaista käytöstä myös takaisinpäin.

Minä olen tavallisen näköinen, en missään nimessä kaunis mutta en nyt kait laitettuna mikään susirumakaan. Nuorena tyttönä olin nätti ja ihan hyvässä kunnossa ja sain huomiota baarissa miehiltä. Nykyään en juuri käy baarissa ja jos käyn niin en kyllä mitään huomiota saa siellä. Eli minulle on tapahtunut juurikin tuo iän mukanaan tuoma rupsahtaminen. On sellainen 6 kg ylipainoa, vaikka liikun kyllä aktiivisesti. En ole enää nuori söpöliini vaan perusmatami perheenäiti. Minussa ei ole mitään highlighteja, onneksi sentään olen miehen onnistunut saamaan. Olen iloinen, huumorintajuinen ja mukava ihminen kaikille, eli naisten keskuudessa olen suosittu :-) Olisin mieluusti kaunis, mutta rumasta ei saa kaunista...

Tän kauniin kuoren alla olen mielessäni ruma, ja vaikka meikkaisinkin ja laittautuisin, niin tiedä olevani ruma, vaikka moni pitää kauniina.

mieluummin olisin ryms, joka luulee olevansa kaunis.

[QUOTE="teuvo";29442240]Harava on SIKARUMA ![/QUOTE]

No ei kai nyt sentään...
Niitäkin on monenlaisia ;)
147501-300x298.jpeg