Miltä tuntuu supistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensisynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensisynnyttäjä

Vieras
Minun on nyt pakko kysyä tälläistä, kun ensikertalainen olen. Laskettu aika tuli ja meni jo. Nyt on ns. kuukautiskipuja: alaselkää särkee, ja alavatsaa. Ovatko nämä nyt niitä kauan odotettuja supistuksia? Kun aina olen ajatellut että supistukset tuntuisi niin että todella jotenkin /jotain supistaisi.. en osaa selittää mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan ja osaa vastata..
*nolona*

Sitä se enteilee...
Kyllä supistukset sitten tunnistaa, kun niitä tulee. Tosin joillakin voi olla kivuttomiakin. Mutta ainakin mulla meni niissä kivuttomissakin koko maha ihan kivi kovaksi sen supistuksen ajaksi, se on yks merkki. Mutta kyllä noi menkkamaiset kivut mahassa ja selässä synnytystä enteilee.
Onnea matkaan, kohta sulla on vauva!

Alkuperäinen kirjoittaja ensisynnyttäjä:
Kiitos kiitos!! Juu nämä eivät vielä kovinkaan kivuliaita ole, mutta toivottavasti se tästä!! Ai että kun jo yöllä pääsisikin lähtemään!!!

Ei ne minullakaan alussa.

Supistukset alkoivat siinä 10 aikaan aamusta, ei kipeinä vatsan kovettumisella.Siittä sitten iltaa kohti kipeyty ja kipeyty, seuraavana aamuna 7 aikaan vauva syntyi =) Yöllä supistukset oli jo tuskaa, mutta puudutus auttoi todella hyvin :)

Onnea sinulle koitokseen.

Yhteistyössä