Miltä miehestä tuntuu orgasmi?

  • Viestiketjun aloittaja Eve42
  • Ensimmäinen viesti
Eve42
Kaikkea sitä tulee pohdiskeltuakin, mutta pakkohan sitä on kysyä? Miltä orgasmi tuntuu miehestä? Kumpi on paremman tuntuista, kun tuntee että nyt on tulossa vai se kun tulee?

Olen yrittänyt omalta mieheltä kysyä, mutta vastauksena olen saanut, että mahtavalta tuntuu siitä asti kun sisälle työntyy aina siihen asti kun pois vetäytyy... Ota tuosta sitten selvää??
Kyllä mies selvästi tuntuu asiasta nauttivan, erityisesti kun olen päällä. Kivaa se on toki omastakin mielestä...

Hmmm...täytynee tästä lähteä tekemään empiiristä tutkimusta vällyjen väliin. Alkoi vähän tuntumaan siltä, että miehellä on tänä yönä muutakin tekemistä kuin nukkuminen =)
 
Peregrinus
Kaikkea sitä tulee pohdiskeltuakin, mutta pakkohan sitä on kysyä? Miltä orgasmi tuntuu miehestä? Kumpi on paremman tuntuista, kun tuntee että nyt on tulossa vai se kun tulee?

Olen yrittänyt omalta mieheltä kysyä, mutta vastauksena olen saanut, että mahtavalta tuntuu siitä asti kun sisälle työntyy aina siihen asti kun pois vetäytyy... Ota tuosta sitten selvää??
Kyllä mies selvästi tuntuu asiasta nauttivan, erityisesti kun olen päällä. Kivaa se on toki omastakin mielestä...

Hmmm...täytynee tästä lähteä tekemään empiiristä tutkimusta vällyjen väliin. Alkoi vähän tuntumaan siltä, että miehellä on tänä yönä muutakin tekemistä kuin nukkuminen =)
Se on kuin verisuonet täyttyisivät vichyvedellä varpaista hiusjuuriin ja samalla sähkövirta värisisi koko ruumiissa. Sitten valtaa sielun tyhjentävä onnellisuuden ja raukeuden tunne. Puolet sielusta jää kummpaniin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Se tuntuu kuin voimakas yskä kunnolla että ihan raapii kurkkua ekaks yskii vähän sitten saat vauhtia ja tulee ihan raapiva mukava yskä mun mielestä ennen pienenä kun oli kuiva yskä niin muistan kun se tuli kunnolla se yskä se oli mukavaa kun se ihan raapi/kutitti kurkkua mukavasti. Sama pippelissä se alkaa lähestyä orgasmi ja sitten ok nyt tulee eli ekaks tulee vähän hassu kiva mukava tunne kuttittaa kivasti ja sit räjähtää pippeli ja tulee kunnon voimakas tunne pippelissä jota mä kuvaisin paksusksi tunteeksi (se kuunon raapiva yskä= "paksu tunne" pippelissä) oon lukenut että yks tyttö kuvasi sen orgasmin "aivastus vaginassa"
 
yritän kuvailla
Me ollaan kai kaikki yksilöitä tässäkin asiassa.

Itselläni sen voimakkuus riippuu siitä, kuinka kauan viime orgasmista on. Jos siitä on vähintään kaksi vuorokautta, se on voimakkaampi, kuin että tyhjentäisin pallini joka päivä. Orgasmi on pitempi, tuntuvampi ja siitä tulee huomattavasti enemmän "kutua" ulos kerralla.

Lähes saman tien, kun tunnen orgasmin alkavan, sitä on jo myöhäistä alkaa perumaan. Se tulee vaikka lopettaisin hommat siihen paikkaan. Voimakas metka tunne tuntuu alkavan jostain pippelin takaa ja valtaa lähes koko ruumiin. Pili seisoo siinä vaiheessa jäykimmillään ja pallitkin tuntuvat siltä kuin paine kasvaisi niiden sisällä. Tämä "piina" voimistuu voimistumistaan ja minulla voi kestää lähemmäs 10 sekuntia kunnes tunne saavuttaa tappinsa ja kaikki sperma purskahtelee sykäyksittäin ulos. Toisin kuin pissaa, siemensyöksyä ei voi pidätellä vaan se tulee väkisin. Jos orgasmi on voimakas, ruumista on mahdoton pitää rentona ja löydän pakarani ja reiteni aina voimakkaasta jännitystilasta. Tämä siemensyäksyvaihe voi kestää itselläni yli sen 10 sekuntia. Tarpeeksi voimakkaassa laukeamisessa myös ääntä lähtee meikäläisestä ihan väkisin. :D

Orgasmia seuraa mahtavan tuntuinen rentoutumisvaihe, jossa koko ruumis navasta alaspäin vuntuu melko "turtalta". Samalla kiihotus ja seksuaaliset tunteet lakkaavat toviksi. Pippeli pysyy silti kivikovana tovin, ennnenkuin lähtee rauhoittumaan. Siitä pystyy pissaamaankin vasta kun se vähän pehmenee.

Yritin nyt jollain tavalla kuvailla. Mulla se on tuntunut siellä varpaissa asti aina 12-vuotiaasta nykyhetkeen (parikymppinen).
Haluaisin kuulla miltä naisen orgasmi tuntuu. Toivottavasti yhtä makeelta. :D
 
MiesMiettii
Orgasmi eli siemensyöksy tuntuu hyvälle. Näin vanhemmiten olen kuitenkin oppinut että niitä on erilaisia. 1. Muutaman päivän kerryttämä lasti 2. Samana päivänä useampi 3. Miehen lypsäminen

1. On todella vapauttava. Ajatukset saa suunnattua muuhunkin :)
2. Toinen tai useampi kierros ei orgasmin "suuruuteen" tee lisää, mutta on ihanaa. On jopa kivuliasta ampua ns. Tyhjää 4-5 kerran jälkeen.
3. On päiviä/aikoja kun tuntuu että ei tyhjene kunnolla (vanhempien miesten juttu?) ja silloin pallien alta, eturauhasta, hierominen samalla kun tyydyttää miestä käsin tai suulla saa aikaan pidemmän ja tyhjentävämmän orgasmin. Poistuu sellanen paineen tunne.

Kaikille nämä ei varmasti ole samat.
 
Niko
Kun kiihoittuis se tuntuu voimakkaammalta kun vaikka pelkästään runkkaamalla.
Muistan yhden kerran kun leikimme
Serkkuni ja naapurin tyttöjen kanssa lääkäri leikkejä .
Tytöt halusivat nähdä kun minulta tulee siemenet.
Jesus teippiä ja kolme tyttöä on aika jännä yhdistelmä.
En tiedä uskaltaisinko enää suostua samaan.
No kuitenki..tytöt teippasivat molemmat käteni niin että en päässyt irti siitä.
Alkoivat kiusata minua,,kyselivät että oonko saanut pillua..tiedänkö mikä pillu on. Riisuivat pikkuhousunsa ja haistattivat pillun hajuista pikkuhousuja minulle.
Mulla kulli alkoi olla kovana.
Tytöt puhuivat tuhmia ja aikoivat ottaa multa siemen näytteen.
Minulta otettiin housut pois ja kullia ihailtiin.
Mulla hävetti mutta pakoon en päässyt.
Päässä humisi .. katselin tyttöjen jalkojen väliä ...eka kertaa.
Alkoi tuntua ihanalle ja lantio teki ihmeellisiä nytkähdyksiä.
Sitten tunsin poltetta palleissa ja sanoin tytöille että lopettakaa.
Eihän ne lopettaneet.. runkkasivat ja karjaisin .. valkoista siemennestettä lensi paineella.
Pyysin tyttöjä lopettamaan..mutta eihän ne lopettaneet. Mulla ruiskahti uudestaan komealla kaarella..wauuu kuului yhteen ääneen .
Runkkaus jatkui ja tytöt haistattivat pikkuhusujaan ja yksi huomaa että nuoletetaan sille pillua.
Se oli aika akrobatiaa ..mutta eka kerran nuolin vittua.
Runkkaus teki kipeää ja sanoinkin siitä.
Silloin yksi huomaa että imetään sitä.
Oli kuulemma nähneet jonkun videon.
Se oli ihmeellistä. Kaksi kertaa olin jo ruiskinut. Teki jo kipeää palleissa kirveli teki kipeää ja samalla hyvää.
Se kolmas kerta...tytöt imivät vuorotellen.
Kiemurtelin ja mua pidettiin niin että yksi sai imeä minua.
Voihkaisin että tulee.. mua imettii voimakkaammin. Tulin voimalla tytön suuhun ja se alkoi köhimään ja suu vaihtui tulin vielä ja selkä oli kaarella.
Voihkin että ei enää kun kolmas tyttö otti kullin suuhunsa ja imi.
Sanoi että haluu kans.. ei lopeta ennen kun tuun sen suuhun.
Silmät kääntyi nurinpäin ..menetin Kain tajun.
Heräsin siihen kun se kolmas tyttö sanoi et ei tää ole niin herkkua.
Et semmoisella tuntuu kun miehellä tulee.
Teimme kokeen myös toisin päin.
Sai kokea ihmeitä..
 
vierailija
Kaikkea sitä tulee pohdiskeltuakin, mutta pakkohan sitä on kysyä? Miltä orgasmi tuntuu miehestä? Kumpi on paremman tuntuista, kun tuntee että nyt on tulossa vai se kun tulee?

Olen yrittänyt omalta mieheltä kysyä, mutta vastauksena olen saanut, että mahtavalta tuntuu siitä asti kun sisälle työntyy aina siihen asti kun pois vetäytyy... Ota tuosta sitten selvää??
Kyllä mies selvästi tuntuu asiasta nauttivan, erityisesti kun olen päällä. Kivaa se on toki omastakin mielestä...

Hmmm...täytynee tästä lähteä tekemään empiiristä tutkimusta vällyjen väliin. Alkoi vähän tuntumaan siltä, että miehellä on tänä yönä muutakin tekemistä kuin nukkuminen =)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
se on sellainen tapahtuma että pitäisi olla täynnä tutkimus anturoita ei voi erotella , sillon kun terska tuntee lämpimän vaginan tai suun alkaa huimata eli sorry en voi auttaa mutta lasti on iso eilen makkarin kattoon huone korkeus 3. 1/2 ja paljon . ehkä paras vastaus kuin varpaista lähtee kynnet.
 
vierailija
Kun aoitta masturpoinnin kun penis kunnolla seisoo käytän liukuvoidetta mikä antaa asiaan liukkautta Sitten kun masturpointi jatkuu alkaa tuntumaan tosi kiihottavalta on kuin sähkovirta menisi päästä jalkoihin asti, siinä kun malttaa pitää pieniä taukoja saa kokea uudestaan ja uudestaan miten ikäänkuin sähkovirta kulkisi päästä varrpaisiin asti, Mutta jossain vaiheessa kun tilanne pitkittyy on kuin tilanne pääsee käsistä tulee pakon omainen tunne kun laukee siemensyöksyyn tunne on niin voimakas jos on seisaallaan pitää ottaa tukea ettei kaadu. Msturpoinnissa on se hyvä puoli kun voi itse omaehtoisesti säädellä sitä mikä peniksestä parhaalta tuntuu pitääkö terskaa käsitellä miten ja milloin vai pitääkö esinahkaa vetää voimakkaasti taaksepäin,Siis voi tuntemuksiensa mukaan toimia ja edetä se on myös kokonais valtaista kehon seksuaalista tunne nautintoa. Yksin ollen ei ole mitään häuriö tekijoitä ja pääsee kaikessa rauhassa toteuttamaan omia seksi vatasioita.
 

Yhteistyössä