Miltä naisista tuntuu kun panettaa

  • Viestiketjun aloittaja simpauttaja
  • Ensimmäinen viesti
tussukka
Ihan vaan vastaan aloittajalle.
Kun tulee sellanen olo,niin koko alavatsa ja "se seutu" jotenkin 'kuristuu'.
Se on aika sietämätön olotila, itselle aika uutta koska nyt sinkkuilen pitkästä aikaa.
Toisinaan se yllättää kesken kaiken, työssä tai koulussa, kun vaikkapa tulee mieleen jotakin menneisyydestä.
Täysin sietämätön fiilis,eikä siihen auta mikään. Ei masturbointi, ei mikään.
Jotenkin koko se, mikä itsessä on naista, kouristelee ja kramppaa, ja odottaa sitä jotakin.
Mutta mulla siihen ei ikävä kyllä auta mikään muovinen dildo tai komeiden, alastomien miesten nettikuvien katselu.
 
Einari tietämätön
Ihan vaan vastaan aloittajalle.
Kun tulee sellanen olo,niin koko alavatsa ja "se seutu" jotenkin 'kuristuu'.
Se on aika sietämätön olotila, itselle aika uutta koska nyt sinkkuilen pitkästä aikaa.
Toisinaan se yllättää kesken kaiken, työssä tai koulussa, kun vaikkapa tulee mieleen jotakin menneisyydestä.
Täysin sietämätön fiilis,eikä siihen auta mikään. Ei masturbointi, ei mikään.
Jotenkin koko se, mikä itsessä on naista, kouristelee ja kramppaa, ja odottaa sitä jotakin.
Mutta mulla siihen ei ikävä kyllä auta mikään muovinen dildo tai komeiden, alastomien miesten nettikuvien katselu.
Mutta tuntuuko se panetus naisista siltä, että tekee melkein pakonomaisesti mieli saada jotain sisäänsä? Kun ainakin näin miehenä kovan panetuksen iskiessä alkaa tuntua siltä, että kalu on vain pakko saada työntää sisään johonkin. Siis toki mieluiten siihen naisen vaginaan, heh. :)

Ensin panetus voi olla vain sellaista yleisempää fiilistä. Kalu menee puolikovaksi, alkaa kiimalimaa erittyä, katse osuu vastaantulevien naisten "strategisiin paikkoihin" herkemmin kuin yleensä, sydämen syke nousee, suu kuivuu jne. Kun sitä riittävästi jatkuu, se tunne muuttuu tavallaan konkreettisemmaksi "kulli on saatava pilluun" -tyyppiseksi tunteeksi.

Eli onko naisilla panetus enemmän tuolla "yleisellä tasolla", vai tuleeko se konkreettinen "nyt on pakko saada kalua sisälleni" -tunne päälle myös?
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Tunne on ihana ja samalla pakahduttava, minä ainaskin alan helposti nytkyä joten on pian päästävä veskiin tai muualle pois ihmisten näkyviltä.
Ja helpottaa sitten itseään masturboimalla - ei muuten selviä.
Juhlissa on helpompaa jos musiikki soi niin kaikki hytkyy sen tahdissa...
 
Hei.
Tunne on ihana ja samalla pakahduttava, minä ainaskin alan helposti nytkyä joten on pian päästävä veskiin tai muualle pois ihmisten näkyviltä.
Ja helpottaa sitten itseään masturboimalla - ei muuten selviä.
Juhlissa on helpompaa jos musiikki soi niin kaikki hytkyy sen tahdissa...
Mitä tapahtuu silloin, kun musiikkisoi ja saatte toteuttaa nytkeenne?

Niin ja mikä kehönkohta alkaa nytkyä?
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
No alapää se tietysti alkaa nytkyä, samanlaista liikettä kuin rakastellessa. Ja tekis mieli kosketella itseään sieltä, ei tietysti voi muiden seurassa. Ja alkaa katsella miesten housun etumuksia ja mielikuvitus alkaa lentää...
Mutta useimmiten ajatukset häiriintyy keskustelun takia mikä tietysti seurassa onkin parempi ettei munaa itseään; mun tuttavapiiri on melko "vakavamielistä" eli ei koskaan puhuta siitä mistä on puute! joten ne sais varmaan sätkyn jos tietäis että mä joskus funtsailen millaista olis touhuta niiden aviomiesten kanssa.
Nytkin alkaa panettaa kun ajattelen tollaisia - ihana ja pakahduttava tunne ja kuten joku aiemmin sanoi niin kyllä haluaisi saada jotain sinne...
 
Hei.
Onko tuo vastaavanlainen nytkähtely, kun miehilläkin.
No ainakin minun penis nytkähtelee, kun olen kiihottunut.
Kai tekin olette sen tuntenut miten miehellä nytkähtää kehoannevasten ollessaan.
Olen sen kuvitellut lantionpohjanlihasten nytkähtelyksi.
Pitäneekö paikkansa?

Näin miehenä alkoi kiinnostamaan miltä näyttäisi, kun saisi katsella kaikessarauhassa naisen nytkähtelyjä.
No yleensäkin kaikelainen naisen liikehdintä on kiihottavaa.
Ja tuon näytelmän jälkeen on mies varmaan innokan sisälle työntymään.

Oikein kivoja täytymyshetkiä toivotan myös näin ajatustentasolla.
 
tunnustelija
Onko tuo vastaavanlainen nytkähtely, kun miehilläkin.
No ainakin minun penis nytkähtelee, kun olen kiihottunut.
Kai tekin olette sen tuntenut miten miehellä nytkähtää kehoannevasten ollessaan.
Olen sen kuvitellut lantionpohjanlihasten nytkähtelyksi.
Pitäneekö paikkansa?

Näin miehenä alkoi kiinnostamaan miltä näyttäisi, kun saisi katsella kaikessarauhassa naisen nytkähtelyjä.
No yleensäkin kaikelainen naisen liikehdintä on kiihottavaa.
Ja tuon näytelmän jälkeen on mies varmaan innokan sisälle työntymään.

Oikein kivoja täytymyshetkiä toivotan myös näin ajatustentasolla.
Lantionpohja alkoi heti toimia luettuani viestisi! Vai että katsella kun nainen nytkähtelee... alkoi panettaa pelkkä ajatuskin! Juu - ja kiihottavaa se on kun mies nytkähtelee myös.
Sullekin hyviä täyttymyshetkiä toivon!
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Lantionpohja alkoi heti toimia luettuani viestisi! Vai että katsella kun nainen nytkähtelee... alkoi panettaa pelkkä ajatuskin! Juu - ja kiihottavaa se on kun mies nytkähtelee myös.
Sullekin hyviä täyttymyshetkiä toivon!
Kirjoituksenne ainakin oli toiveidentäyttymys.

Tällä kerralla kirjoituksellanne oli harvinaisen täyttävä vaikutus.

Yleensä ei pääse noin käymään kuten nyt kävi.

Ajatuskin naisen liikehdinnästä saa minussa ihmeitä aikaan.
Usein olen unelmoinut sellaisen näkemisestä.
Nyt jopa tiedän sen olevan mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Sain G-orgasmi ketjusta hyviä vinkkejä itselleni kun panettaa - liikkeet vaan paranee... voit kuvitella ihan vapaasti...
On kiva jos olet saanut hyvän olon viesteistäni! Niin minäkin sinun!
 
mies 60v
Minua panettaa jatkuvasti ja niin pirusti. Vaimoa ei valitettavasti koskaan. En haluaisi loukata häntä mitenkään. Hieno nainen. Mutta jotakin pitäisi tehdä. Kun vain tietäisi mitä?
 
Hei.
Sain G-orgasmi ketjusta hyviä vinkkejä itselleni kun panettaa - liikkeet vaan paranee... voit kuvitella ihan vapaasti...
On kiva jos olet saanut hyvän olon viesteistäni! Niin minäkin sinun!
Todella hienoja kirjoituksia olen saanut lukea.
Tässähän vanhakin ihan nuortuu.

Näissä kivoissa lukuhetkissä on sekin hyväpuoli, kun vaimon kanssa olen jälleen sillälailla, niin ajatuksissa voin kertailla näitä lukuhetkiä, ja silloinhan mielikuvitus lentää.
Hänen kanssaan, kun ei juurikaan voi seksistä puhua.

Olen minäkin vaimolta sen G-pisteen löytänyt, tai ainakin alueen missä se sijaitsee.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Todella hienoja kirjoituksia olen saanut lukea.
Tässähän vanhakin ihan nuortuu.

Näissä kivoissa lukuhetkissä on sekin hyväpuoli, kun vaimon kanssa olen jälleen sillälailla, niin ajatuksissa voin kertailla näitä lukuhetkiä, ja silloinhan mielikuvitus lentää.
Hänen kanssaan, kun ei juurikaan voi seksistä puhua.

Olen minäkin vaimolta sen G-pisteen löytänyt, tai ainakin alueen missä se sijaitsee.
Puhu mulle seksistä jos haluat... minä haluan kuulla sun ajatuksia ja fantasioita... alkaa panettaa ja se tuntuu hyvälle... entä jos saisi syvälle...
 
Viimeksi muokattu:
nutus
Kun panettaa ajatukset pyörivät 98% seksissä. Jos lähettyvillä ei ole ketään sopivaa urosta, kenestä päiväfantasioida, niin muistellaan joko entisiä tai kohdattuja haluttavia miehiä. Panetus tuntuu koko kehossa. Itselläni iho tuntuu herkemmältä kosketukselle (esim. omien vaatteiden kosketuksen tuntee ihan eri tavalla) ja iho on myös lämmin. Alapää ja vatsa sykkivät ja tuntuu, että kosteuskin alkaa valua housuihin. Rinnat tulee tosi herkiksi niin, että nännit tuntuu koko ajan rintaliivejä vasten. Mulla myös mieli on tosi levoton, mietin vaan miten eri tavoin panisin ketäkin ja missä.
 
tunnustelija
Kun panettaa ajatukset pyörivät 98% seksissä. Jos lähettyvillä ei ole ketään sopivaa urosta, kenestä päiväfantasioida, niin muistellaan joko entisiä tai kohdattuja haluttavia miehiä. Panetus tuntuu koko kehossa. Itselläni iho tuntuu herkemmältä kosketukselle (esim. omien vaatteiden kosketuksen tuntee ihan eri tavalla) ja iho on myös lämmin. Alapää ja vatsa sykkivät ja tuntuu, että kosteuskin alkaa valua housuihin. Rinnat tulee tosi herkiksi niin, että nännit tuntuu koko ajan rintaliivejä vasten. Mulla myös mieli on tosi levoton, mietin vaan miten eri tavoin panisin ketäkin ja missä.
Tuolta se tuntuu... ooohh... ja mulla vielä alkaa alavartalo heti nytkyttää voimakkaasti. Nännit on ihan kovat ja housut märät! Sormet vaan peliin paremman puutteessa... sitten kun kirjoittelee viestejä niin näppäimistölläkin on kosteita kohtia...
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Puhu mulle seksistä jos haluat... minä haluan kuulla sun ajatuksia ja fantasioita... alkaa panettaa ja se tuntuu hyvälle... entä jos saisi syvälle...
Miten sen saisi syvälle, kun varreltaan lyt on.

Fantasioista ykkösenä on se, kun saisin näyttää koko komeuteni naiselle, joka ilahyuisi näkemästään.
Antaisi ivan kommentin.
Vaikkapa ompa pikkuinen.
Tietysti ne kasvojen ilmeet ovat tärkeät ja paljosta kertovat.
Tahtoisin myös kuulla sanat tahdon sinut työntyvän sisälleni.

Kaikenlaista liikehdintää haluaisin myös katsella.
Nainen myös voisi kuljettaa miehen käden sinne jalkojensa väliin, ja siihen sanoa jotakin sopivaa.

Haluaisin myös hetken katsella sen vakosen anatomiaa.
Jos vaikka se klitoris sieltä kauniisti esiin pullistuisi.
Muuten nainen on kauneimmillaan, kun jalat ovat avoinna ja niiden välistä näkyy avoin tupsu, paljaat rinnat sekä kivat kasvojen ilmeet.

Kivalta tuntuisi myös näyttää miten siemenneste sykkien syöksähtää.
Toivoen, että nainen pitää näkemästään.

Tässä toiveita näin alkajaisiksi.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Miten sen saisi syvälle, kun varreltaan lyt on.

Fantasioista ykkösenä on se, kun saisin näyttää koko komeuteni naiselle, joka ilahyuisi näkemästään.
Antaisi ivan kommentin.
Vaikkapa ompa pikkuinen.
Tietysti ne kasvojen ilmeet ovat tärkeät ja paljosta kertovat.
Tahtoisin myös kuulla sanat tahdon sinut työntyvän sisälleni.
Kaikenlaista liikehdintää haluaisin myös katsella.
Nainen myös voisi kuljettaa miehen käden sinne jalkojensa väliin, ja siihen sanoa jotakin sopivaa.
Haluaisin myös hetken katsella sen vakosen anatomiaa.
Jos vaikka se klitoris sieltä kauniisti esiin pullistuisi.
Muuten nainen on kauneimmillaan, kun jalat ovat avoinna ja niiden välistä näkyy avoin tupsu, paljaat rinnat sekä kivat kasvojen ilmeet.
Kivalta tuntuisi myös näyttää miten siemenneste sykkien syöksähtää.
Toivoen, että nainen pitää näkemästään.
Tässä toiveita näin alkajaisiksi.
Tiedäthän ettei se ole koosta kiinni!
Nytkyn niin että varmaan pidät liikunnastani - haluan sinun työntyvän sisälleni mutta ensin vien sinne kätesi - tunnustele... katsele... minulla on pieni klitoris, pitää levittää että näkyy...
Olen mieluiten selälläni että näen miehen koko komeudessaan ja jalat levälläni että näkee ja pääsee kunnolla perille...
Tule pian, orgasmi on lähellä jo pelkästä ajattelusta... tartun kaluusi, haluan sen sisälleni!
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Nyt en oikein tiedä miten olisin, kun kaikki toiveet täyttyi kerralla.

Tiesinhän minä ettei se koosta voi kiinni olla, mutta halusin sen kuulla naisen suusta.

No pitänee nyt yrittää vähän rauhoittua ettei mode puutu näihin onnenhetkiin.
 
tunnustelija
Nyt en oikein tiedä miten olisin, kun kaikki toiveet täyttyi kerralla.

Tiesinhän minä ettei se koosta voi kiinni olla, mutta halusin sen kuulla naisen suusta.

No pitänee nyt yrittää vähän rauhoittua ettei mode puutu näihin onnenhetkiin.
Niin - rauhoitutaan - olen täällä sen verran uusi etten oikein tiedä kuinka paljon voi ilmaista halujaan - löytyykö käyttäytymis/kirjoittelu-ohjeita jostain?
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Selkeitä käyttäymisohjeita ei ole saatu pyynnöistä huolimatta.
Mutta käytäntö on opettanut sen, jos keskustelijat alkavat suoranaisesti kiihottamaan toisiaan kirjoituksillaan, niin ketju helposti suljetaan.

Seksistä kysyminen yleensä hyväksytään.
Kuten myös kertomukset mitä kukin on tehnyt seksin merkeissä.

Kyllähän fantasiatkin sallitaan kunhan se ei kohdistu toiseen kirjoittajaan juuri sillä kirjoitushetkellä.

Näin olen asian ymmärtänyt, voin tietysti olla väärässäkin.

Nyt pitääkin mennä nukkumaan, ja toivottavasti saan katsella joitain orgasmiunia.

Kysymys.
Mitä orgasmin jälkeen tapahtuu?
Alkaako sen jälkeen puolison kosketus kutittamaan niin vietävästi, kuten minulle käy?
 
Hei.
No ei niitä erotiikkaunia sitten näkynyt toiveistani huolimatta.
Pitänee sitten turvautua päiväuniin ja mielikuvitukseen.

Sitä vielä ihmettelen, kun joillekin naisille tulee itsensä koskettelun ja tutkimisenhalu, mutta ei kaikille.
Aiemmin kuvittelin kaikkien naisten kuten miestenkin tutkivan ja katselevan kaikki kehonsa toiminnot.

Myöhemmin yllätyin kun luin jotakin seksineuvojan kirjoitusta.
Hän kertoi olevan paljon naisia, jotka ei ole tutkinut omia sukuelimiään.
Esimerkiksi he ei tiedä klitorista olevankaan.

Tuosta havahtuneena kyselin vähän vaimolta.
Pian paljastui ettei hänkään ole itseään sieltä kosketellut peseytymistä lukuunottamatta.
Kysyin myös klitoriksesta jotakin, niin vastaus oli, mikä se on.

Pitäähän heillä jokin käsitys yhdynnöistäkin olla, koska sitä miehen kanssa tekevät.
Jokin halu mieheen on kuitenkin olemassa.
Mutta se miten toteutetaan jää kokonaan miehen vastuulle.
Eikä mies saa milloinkaan nähdä sitä, kun nainen nauttii, tai ainakin se jää hyvin vähäiseksi.

Yhtenä parhaana palautteena olisi se naisen viehättävä liikehdintä.
Siihen kannattaisi naisten panostaa.
 
nunnauuni
On kai niitä kaikenlaisia siveyden sipuleita, mut tuntuu kyl jotenkin tosi oudolta, ettei oo itseään sen vertaa tutkinut et tietäis mikä tuntuu hyvältä. Tai ettei aikuinen ihminen tietäisi mikä on klitoris. Onko ysiluokan bilsantunnit jääneet väliin vai mikä seksuaalinen patoutuma lienee vaivaa?

Sama juttu ton jutun kanssa, että vastuu yhdynnästä jäisi kokonaan miehelle. Ei voi käsittää miten kukaan voi vain maata liikkumatta tai olla näyttämättä nautintoaan. Jälleen tulee mieleen, että tuollaisella henkilöllä täytyy olla taustalla jotain pahoja käsittelemättömiä seksuaalisia traumoja.
 
Hei.
No olihan siinä seksineuvojan kirjoituksessa maininta, että tuo tilanne on parantumassa nuorempien ihmisten joukossa.

Eihän koulussa ennen mitään seksistä opetettu.
Kaikki jäi oman aktiivisuuden varaan.

Ja ilmeisesti sitä tutkimishalua ei kaikille syntynyt.
Mutta sitäkin minä ihmettelen, miksi ei.
 
tunnustelija
Tuosta panettamisen halusta varmaan yleensä tulee tarve ja halu myös tutustua oman kehonsa toimintoihin ja miltä paikat näyttää. Aika nuorena jo katseltiin peilillä pimppiä ja hieman vanhempana seurasin karvoituksen kasvua, availin häpyhuulia, löysin klitan, tutkin sormella pimpin koloa ja ihmettelin miten sinne kukaan mahtuisi...

Kun olin menettänyt neitsyyteni ihanalle kokeneelle vanhemmalle miehelle hän halusi näyttää miltä pimppini näyttää sen jälkeen. Kovin oli punainen ja turvonnut mutta kaunis!

Mielestäni sitä paikkaa pitää vaalia ja seurata sen hyvinvointia yhtä hyvin kuin hampaiden kuntoa tai omia rintojaan; se on yleistä itsestään huolehtimista. (Huh, kuulostan ihan opettajalta!)

Mutta jos sukupuolinen halu on laimea niin ehkä itsensä tunnustelu ei edes tule mieleen...
Vaikea sanoa, mutta silti on aika yllättävää, ettei tiedä mikä on klitoris.

Voisikohan sitä jotenkin hienovaraisesti selittää toiselle osapuolelle mikä nautinnon nipukka se voi olla?
 

Yhteistyössä