Miltä naisista tuntuu kun panettaa

  • Viestiketjun aloittaja simpauttaja
  • Ensimmäinen viesti
Niin.
Luvallanne tulen vierellenne.
Ja vielä mukavampaa on, kun nainen tulee vierelleni.

Nythän voimme ihan kylkikyljessä jutustella, vaikka seksileikeistä.
(NO NIIN VOIDAAN - MINKÄLAISIA SEKSILEIKKEJÄ ON MIELESSÄSI?)

No se riisuuntuminen olisi mieltä kiehtovaa.
Riittäisikö rohkeus tuollaiseen toimintaan.
No helpotan vähän oloanne, jos näin aluksi siihen napalinjaanasti.

Onko teillä jossakin ilmoitus jossa kerrotte miehentarpeestanne?
Ja ihmettelen, jos senjälkeen ei jonoa synny.
(EN OLE VIELÄ NIIN EPÄTOIVOINEN... TAI KIIMAINEN... MUTTA SAIN TÄNÄÄN VIESTIN ERÄÄLTÄ EDESMENNEEN MIEHENI TUTTAVALTA, VIESTIN JOKA ON HIEMAN HÄMMENTÄVÄ, EN TIEDÄ MITEN SIIHEN SUHTAUTUISNN, ON NIM. HIEMAN "EHDOTTELEVA"...)

Ehdotelkaa takaisin.
Yllättäen ne mahdollisuudet usein tulevat.
Ainakin jos hän on vapaamies, niin silloin varmasti kannattaa tutustua.


Ehkä kaikkein selkein hyötyminen on tapahtunut siinä, kun aiemmin hän valitti sitä sormeni liikettä, joka menee eestaas samaantahtiin.
Nykyään ei tule noita valituksia, kun täältä sain tietää, että niitä pyörittäviä liikkeitä voi tehdä siinä vaginan suulla.
Pyöritellen ja vähän tökkien sen saa myös helpoiten avautumaan, jotta sinne sisälle pääsee.
Ja tuossavaiheessa hän yleensä vasta kostuu.
(MITÄ KOSTEAMPI NAINEN SITÄ PAREMPI YHDYNTÄ. LIUKASTUSVOITEITA VOI MYÖS HYÖDYNTÄÄ JOS TARVIS TULEE - FIILIS VOI SIITÄ JOSKUS HETKELLISESTI HIEMAN KÄRSIÄ MUTTA LIUKKAUS ON TOSI TÄRKEÄÄ YHDYNNÄN ONNISTUMISELLE - NAISELLE VARSINKIN!)

Niin ja se kuiva vaatisi niin voimakkaan työnnön, etten minä ainakaan uskalla sitä tehdä.
Sen kun vielä keksisin miten liukkauden sinne salakuljettaisin, koska hän ei sinne anna mitään ylimääräitä laittaa.

Klitoriksen ympäristön pyörittely on myös täältä opittua.
Samoin se tieto, että nainen tuntee vaginansuun laajentumisen miellyttävänä.
(VOI KYLLÄ... AAH KYLLÄ...)

Vai noin hyvältäkö se tuntuu.

Nyt osaankin siellä kahta sormea pyöritellä, jotta se laajentumistunne olisi vielä voimakkaampi, ja tuntuu toimivan.
Ainakin teille se kiiman mittailu tuli mieleen, koska kysyitte minulta, tuletkos mittaamaan.
(TAISIN HIEMAN HÄMMENTÄÄ AJATUSMAAILMAASI VAI MITÄ - JA OMAANIKIN JOS TOTTA PUHUTAAN!!!)

Mielenkiintoinen hämmennys olisin.

Sovitaan sitten, että kiiman määrään vaikuttaa mielentila niin naisilla kun miehilläkin.
Ajattelin vaan tuleeko niistä mittauksista vertailukelpoisia, kun nainen ei kiihotu lisää näkemisestä silloin kun mies mittailee.
(SIIS EIKÖ NAINEN MUKA KIIHOTU MIEHEN NÄKEMISESTÄ...? PUHUMATTAKAAN ITSE MITTAUSTOIMITUKSESTA...? VOI VELJET - VAIKKA ONKIN VAIN HUPIAJATUS NIIN TOIMII...!)

Minulle on aina opetettu, ettei naiset kiinnostu näkemästä.
Te olette sitten se iloinen poikkeus.
Ja kun vielä kiinnostutte hupiajatuksistakin.
Kai sitä pitää kirjoitella lisää kaikenlaista kivaa, koska se jopa saa kiihotuksen aikaan.

Silloin kun miestä nainen mittaa, niin mies kiihottuu ainavaan lisää siitä naisen näkemisestä.
No tuo mittailu nyt oli ihan leikkimielinen juttu, joka lähti liikkeelle kysymyksestänne, tuletkos mittailemaan.
Enhän minä siihen voinut vastata, tulen, milloin ja mihin.
(TUON LAUSEEN JÄLKEEN ALKOI NIIN KUUMOTTAA ETTÄ OLI PAKKO PITÄÄ TAUKO - TYYNNYTELLÄ JA TYYDYTTÄÄ NIIN MIELI KUIN KEHOKIN.)

Mahoton mihin kaikkeen minä pystynkään.

Pakko oli keksiä jokin erilaisempi vastaus.

Kiimatipasta oli kyse, mutta minun mielestä tuo tippa sana on harhauttava, sillä tuleehan mieheltäkin enemmän sitä liukkautta, kuin se 1 tippa.
Teidän kertomusten perusteella saan käsityksen, että teidän kostuminen alkaa ajatuksista, mitä ne nyt sitten onkaan.
(AJATUKSISTA SE TOSIAAN ALKAA - NYKYISIN HERKEMMIN KUIN AVIOSSA OLLESSA - NYT KUN TUO PUUTE JA PANETUS ON JATKUVAA - EI TARVITSE OLLA KUMMOINENKAAN ELOKUVA TAI TEKSTI KUN JO HOUSUT KOSTUU JA NÄNNIT KOVETTUU.)

Käykö koskaan toisinpäin, nännit kostuu, ja pimppi kovettuu?

Mutta sitä en sitten tiedä onko erilailla toimivia miehiä ja naisia.

En kerro tälläkään kerralla miltä tuntuu, koska tunnutte hyvin tietävänne minun hyvät tunteet.
(AINAKIN OMAT PAIKAT ON LIUKKAAT - MITEN SITTEN TOISILLA... JOS JOKU LUKIJA SAA HOUSUNSA KOSTEIKSI NÄISTÄ KIRJOITUKSISTA NIIN MIELESTÄNI SE ON VAIN MYÖNTEISTÄ JA TERAPOIVAA KOSKA USKON SIVUJEN LUKIJOIDEN JOUKOSSA OLEVAN PALJON KALTAISIANI PUUTTEESSA ELÄVIÄ NAISIHMISIÄ!)

Minäkin toivoisin monia muita kirjoittajia kirjoittelemaan.
 
tunnustelija
Niin.
;10776826]

Luvallanne tulen vierellenne.
Ja vielä mukavampaa on, kun nainen tulee vierelleni.
(JA PÄINVASTOIN...)

Nythän voimme ihan kylkikyljessä jutustella, vaikka seksileikeistä.
(NO NIIN VOIDAAN - MINKÄLAISIA SEKSILEIKKEJÄ ON MIELESSÄSI?)

No se riisuuntuminen olisi mieltä kiehtovaa.
Riittäisikö rohkeus tuollaiseen toimintaan.
No helpotan vähän oloanne, jos näin aluksi siihen napalinjaanasti.

(EI VAAN HEITETÄÄN HETI KAIKKI KUTEET POIS! VILLEINÄ VUOSINANI PELATTIIN RÄSYPOKKAA JA SITTEN "KAPTEENI KÄSKEE"-LEIKKIÄ... SIITÄ SAATTOI SEURATA VAIKKA MITÄ MUTTA JÄTÄN YKSITYISKOHDAT KERTOMATTA TÄLLÄ KERTAA...
SITTEN TAPASIN TULEVAN MIEHENI JA RAKASTUIN! SEN JÄLKEEN OLI VAIN ME KAKSI. PIDIMME KOVASTI TANSSIMISESTA JA TEIMME SITÄ KOTONAKIN MUTTA ALASTI... JA SEHÄN AINA PÄÄTTYI MUKAVASTI...
ERÄÄSSÄ ROOLILEIKISSÄ OLIN POTILAS JA HÄN HIMOKAS GYNEGOLOGI...
VEIMME "NEITSYEN VIETTELEMINEN"-ROOLILEIKIN NIIN PITKÄLLE, ETTÄ TEIN MEILLE VAATTEETKIN! ITSELLE PITKÄN HAMEEN USEINE ALUSHAMEINEEN, MIEHELLENI PUSSIHOUSUT JOISSA SEPALUKSESSA NYÖRIT, HÄNELLÄ OLI MYÖS MIEKKA JA LIERIHATTU - HISTORIALLISISTA TOSISEIKOISTA VIIS! OLIMME VÄLILLÄ TIKAHTUA NAURUUN KUN MIES MM. KOMPASTUI MIEKKAANSA, SAI SEPALUSNYÖRIT SOLMUUN JA SEKOSI NEITSYEN USEIHIN ALUSHAMEISIIN! MUTTA KYLLÄ SE VIETTELY AINA SAATIIN VIETYÄ LOPPUUN ASTI!
HIEMAN KYLLÄ TULEE HAIKEA OLO KUN NOITA AIKOJA MUISTELEE; KUMPPANIN MENETYS ON TUOREESSA MUISTISSA.)

(SAISITKO VAIMOSI INNNOSTUMAAN ROOLILEIKISTÄ? EI TARVITSE OLLA MITÄÄN EKSOOTTISTA VAAN ESIM. MUISTELLA TEIDÄN ALKUAIKOJA - NIITÄ ENSIMMÄISIÄ HAPAROIVIA KOKEILUJA JOLLOIN KUMPIKIN OLI VIELÄ EPÄVARMA MITEN ONNISTUU JA KUITENKIN HALUT - LUULTAVASTI MOLEMMILLA OLI KOVAT?)

Minulle on aina opetettu, ettei naiset kiinnostu näkemästä.
Te olette sitten se iloinen poikkeus.
Ja kun vielä kiinnostutte hupiajatuksistakin.
Kai sitä pitää kirjoitella lisää kaikenlaista kivaa, koska se jopa saa kiihotuksen aikaan.

Käykö koskaan toisinpäin, nännit kostuu, ja pimppi kovettuu?

(TUOHON JEKKUUN EN NYT KÄY KOUKKUUN - EI KIIHOTTANUT OLLENKAAN! PYSYTELLÄÄN VAIN NÄNNIEN KOVETTUMISESSA JA PIMPIN KOSTUMISESSA - SEHÄN HYÖDYTTÄÄ MOLEMPIA OSAPUOLIA! SEKÄ SIINÄ KEINUVASSA NYTKYTYKSESSÄ JOKA ON NIIN NAUTITTAVAA... KUKIN SIIS TAHOLLAAN...)

TIEDÄN TOISTAVANI ITSEÄNI MUTTA JOS JOKU LUKIJA SAA HOUSUNSA KOSTEIKSI NÄISTÄ KIRJOITUKSISTA NIIN MIELESTÄNI SE ON VAIN MYÖNTEISTÄ JA TERAPOIVAA KOSKA USKON SIVUJEN LUKIJOIDEN JOUKOSSA OLEVAN PALJON KALTAISIANI PUUTTEESSA JA PANETUKSEN TUNTEESSA ELÄVIÄ NAISIHMISIÄ!
 
tunnustelija
Hei Niin!

Palaan vielä aikaisempaan viestiisi missä kerrot saaneesi näiltä sivulta hyötytietoa jota olet voinut käyttää omassa elämässäsi JA KOMMENTOIN HIEMAN:

"Ehkä kaikkein selkein hyötyminen on tapahtunut siinä, kun aiemmin hän valitti sitä sormeni liikettä, joka menee eestaas samaantahtiin.
Nykyään ei tule noita valituksia, kun täältä sain tietää, että niitä pyörittäviä liikkeitä voi tehdä siinä vaginan suulla.
Pyöritellen ja vähän tökkien sen saa myös helpoiten avautumaan, jotta sinne sisälle pääsee.
Ja tuossavaiheessa hän yleensä vasta kostuu."

(LUULEN ETTÄ HÄN ON JO KOSTEA SISÄPUOLELTA MUTTA SE TUNTUU VASTA SITTEN KUN VIET SORMESI SINNE SISÄLLE.)
(MITÄ KOSTEAMPI NAINEN SITÄ PAREMPI YHDYNTÄ. LIUKASTUSVOITEITA VOI MYÖS HYÖDYNTÄÄ JOS TARVIS TULEE - FIILIS VOI SIITÄ JOSKUS HETKELLISESTI HIEMAN KÄRSIÄ MUTTA LIUKKAUS ON TOSI TÄRKEÄÄ YHDYNNÄN ONNISTUMISELLE - NAISELLE VARSINKIN!)

"Niin ja se kuiva vaatisi niin voimakkaan työnnön, etten minä ainakaan uskalla sitä tehdä.
Sen kun vielä keksisin miten liukkauden sinne salakuljettaisin, koska hän ei sinne anna mitään ylimääräitä laittaa."

"Klitoriksen ympäristön pyörittely on myös täältä opittua.
Samoin se tieto, että nainen tuntee vaginansuun laajentumisen miellyttävänä."
(VOI KYLLÄ... AAH KYLLÄ...)

"Vai noin hyvältäkö se tuntuu."

"Nyt osaankin siellä kahta sormea pyöritellä, jotta se laajentumistunne olisi vielä voimakkaampi, ja tuntuu toimivan."

(SITÄ SITTEN VAIN JATKOSSA - PIAN VAIMOSI ALKAA HALUTA SITÄ LAAJENTUMISEN TUNNETTA, KOSTEUS LISÄÄNTYY JA SE TEKEE YHDYNNÄN ENTISTÄ NAUTITTAVAMMAKSI!)
 
Hei.
Kylläpä olette harvinaisen seksiystävällinen nainen.

Onko teitä milloinkaan ujostuttanut alastomaksi riisuuntuminen miesten nähden?

Miten käy, jos miehen käsi vähän yrittää koskettaa paljasta ihoanne?

Mielenkiintoisetajat uudella miesystävällänne on edessä.

Kyllähän nuo kaikenlaiset yllätykset kivoja olisi.
Taidon puutettako lie, kun käytännösse ei oikein toimi.

Ihan muutamia yllätyksiä on ollut.

Muutaman kerran olen löytänyt nukkumaanmennessä vaimoni peitonalta alastomana.
Ja jonkun kerran hän on avannut aamutakkinsa etumuksen paljastaen alastomuutensa.

Kaikki nuo oli kivoja kokemuksia, mutta toistunut liian harvoin.

Kiitos jälleen monista hyvistä vinkeistä.
 
tunnustelija
Kylläpä olette harvinaisen seksiystävällinen nainen.
(NAUTIN SEKSISTÄ JA TOIVON SITÄ TUNNETTA MUILLEKIN!)

Onko teitä milloinkaan ujostuttanut alastomaksi riisuuntuminen miesten nähden?
(EI N.S. VILLEINÄ VUOSINANI EIKÄ TIETYSTI OMAN MIEHEN NÄHDEN. MUTTA EN VARMAAN TEKISI SITÄ ENÄÄ - PITÄISI TUTUSTUA MIEHEEN ENSIN.)

Miten käy, jos miehen käsi vähän yrittää koskettaa paljasta ihoanne?
(RIIPPUU SIITÄ MITÄ KOHTAA VARTALOSTA. KÄSIEN JA KÄSIVARSIEN KOSKETTELU ON IHAN LUONNOLLISTA. HALUAISIN KUITENKIN KOVASTI JONKUN KOSKETTAVAN RINTOJANI... TUO KYSYMYS JO SAI NÄNNIT KOVETTUMAAN... NAINEN JOTA PANETTAA KAIPAA KOSKETUSTA JATKUVASTI. )

Mielenkiintoisetajat uudella miesystävällänne on edessä.
(KUNHAN SELLAINEN ENSIN KOHDALLE OSUISI... SE "EHDOTTELEVA" MAHDOLLISUUS ON VIELÄ HARKINNASSA...)

Kyllähän nuo kaikenlaiset yllätykset kivoja olisi.
Taidon puutettako lie, kun käytännösse ei oikein toimi.

Ihan muutamia yllätyksiä on ollut.

Muutaman kerran olen löytänyt nukkumaanmennessä vaimoni peitonalta alastomana.
Ja jonkun kerran hän on avannut aamutakkinsa etumuksen paljastaen alastomuutensa.

Kaikki nuo oli kivoja kokemuksia, mutta toistunut liian harvoin.

Kiitos jälleen monista hyvistä vinkeistä.
TOIVOTTAVASTI NIISTÄ ON HYÖTYÄ!
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Ainakin itselle näistä kirjoitteluista on iso työty, ja varsinkin silloin kun saan vastauksia kirjoituksiini.

Usein täältä löytämäni ajatukset saavat uskomattomia mielikuvitusmatkoja aikaan.

Tietysti minäkin toivoisin sitä, että useampi henkilö uskaltautuisi kirjoittamaan omista kokemuksistaan ja toisi tuntojaan esille.

Varjopuolena on ollut riitaisat ja mollaavat kirjoitukset.

Useamman vuoden olen täällä jo kirjoitellut.

Rekisteröity nimimerkkikin minulla oli, sivupersoona.
Siitä jouduin luopumaan tuon kiusanteon vuoksi, ja siksi olen nyt vapaataiteilija, monin nimimerkein.

Jotenkin nuo, nännin kovettumiset, rintojen koskemiset, kostumiset, jne ovat kivoja kuulla naisen suusta.
Noita sanoja haluaisin vaimonikin uskaltavan sanoa minulle.
Ei sen kovinkaan ihmeellistä tarvitsisi olla.
Ei ainakan rivoja sanoja.

Muuten sana panettaa on siinä rajamailla.

Siis vaimon suusta kuultuna, täällä kyllä kestän kovempaakin kieltä.
 
tunustelija
Ainakin itselle näistä kirjoitteluista on iso työty, ja varsinkin silloin kun saan vastauksia kirjoituksiini.

Usein täältä löytämäni ajatukset saavat uskomattomia mielikuvitusmatkoja aikaan.
NIIN ON TAPAHTUNUT MINULLEKIN JA OLEN SAANUT NIIDEN ANSIOSTA KOKEA AIVAN FYYSISTÄKIN MIELIHYVÄÄ.

Tietysti minäkin toivoisin sitä, että useampi henkilö uskaltautuisi kirjoittamaan omista kokemuksistaan ja toisi tuntojaan esille.
SAMOIN; SILLÄ EN TAATUSTI OLE AINOA NAINEN NÄILLÄ KETJUILLA JOTA PANETTAA!

Varjopuolena on ollut riitaisat ja mollaavat kirjoitukset.

Useamman vuoden olen täällä jo kirjoitellut.

Rekisteröity nimimerkkikin minulla oli, sivupersoona.
Siitä jouduin luopumaan tuon kiusanteon vuoksi, ja siksi olen nyt vapaataiteilija, monin nimimerkein.

Jotenkin nuo, nännin kovettumiset, rintojen koskemiset, kostumiset, jne ovat kivoja kuulla naisen suusta.
NE OVAT TUNTEMUKSIA, JOISTA PUHUIMME AIVAN AVOIMESTI MIEHENI KANSSA, JOTEN MINULLE ON LUONNOLLISTA KIRJOITELLA NIISTÄ TÄÄLLÄKIN.

Noita sanoja haluaisin vaimonikin uskaltavan sanoa minulle.
OLEN LUKENUT KAIKKI KIRJOITUKSESI JA TOTEAN ETTÄ VAIMOLLASI ON RAKKAUTTAAN HELLÄVAROIN OSOITTAVA AVIOMIES - HÄN EI ILMEISESTI TUNNE TARVETTA ILMAISTA TOIVEITAAN KOSKA OLET ITSE NIISTÄ KAIKIN TAVOIN OTTANUT SELVÄÄ - JA YRITTÄNYT PARHAASI HÄNEN TOIVEIDENSA MUKAISESTI TOIMIA.

Ei sen kovinkaan ihmeellistä tarvitsisi olla.
RIVIEN VÄLISTÄKIN VOI TOISEN AJATUKSIA ARVAILLA MUTTA SE EI OLE HELPPOA...

Ei ainakan rivoja sanoja.

Muuten sana panettaa on siinä rajamailla.
Siis vaimon suusta kuultuna, täällä kyllä kestän kovempaakin kieltä
En olisi uskonut että voin itsestäni käyttää sanaa "panettaa" - sitä ei meilläkään kotona kuulunut - ennemminkin "haluttaa" tai "tekee mieli". Mutta kun tulin ja näin ketjun nimen niin tajusin, että se on tilanteeni ja tunteeni tällä hetkellä - valitettavasti!
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Kiitos noista ylistävistä sanoista.

Pitänee nyt vähän käyttää mielikuvitusta, ja kuvitella nuo kauniit sananne vaimoni sanoiksi.

Olettepa ahkera ollut, jos kaikki kirjoitukseni olette lukenut.
On niitä tuhansia kuitenkin.

Kuinka usein tuo panetus teille tulee?
Kai se kuitenkin itsetyydytykselläkin laukeaa joksikiaikaa.
Vai eikö sitä laukeamista tapahdukaan?
Minä voin parinpäivän taukojakin välillä pitää.
Onhan teillä vähän toisenlainen tilanne kuin minulla.
Kai se toisen ihmisen läsnäolo merkitsee jotakin, vaikka ei sitä seksiä jatkuvasti olisikaan tarjolla.

Millaisen vaikutuksen tekevät miehen tummat ja tuuheat rintakarvat?

Millainen merkitys on miehen rinnoilla?
Varmaan ne ovat liian pienet.
Kivalta se tuntuu miehestäkin, kun rintoja kosketellaan.
Niin ja koskettavathan miehen ja naisen rinnat useinkin toisiaan.
Saattaa antaa jopa sysäyksen sille ihanalle panetukselle.

Viikonvaihde menee minulla muiden tehtävien parissa.
Joten palaan näihin kirjoitushommiin maanantaina.

Ja muitakaa kirjoitella sille ehdottelijamiehelle joitakin kauniita ajatuksia.

Olisihan se upeeta, kun te löytäisitte kaipaamanne miehen.
 
tunnustelija
Kiitos noista ylistävistä sanoista.

Pitänee nyt vähän käyttää mielikuvitusta, ja kuvitella nuo kauniit sananne vaimoni sanoiksi.

Olettepa ahkera ollut, jos kaikki kirjoitukseni olette lukenut.
On niitä tuhansia kuitenkin.
NO EN EHKÄ KAIKKIA MUTTA AIKA MONTA!

Kuinka usein tuo panetus teille tulee?
SE ON NYKYTILANTEESSANI JOKAPÄIVÄISTÄ. TYÖTTÖMÄLLÄ LESKELLÄ ON HARRASTUKSISTA HUOLIMATTA LIIAN PALJON AIKAA OMIEN TUNTOJENSA FUNTSAAMISEEN. TALVEN KYLMYYS JA LIUKKAUS OVAT MYÖS VÄHENTÄNEET ULKOILUA ELI FYYSISTÄ RASITUSTA JOKA JOSKUS AUTTAA PANETUKSEEN. KUN TARPEEKSI VÄSYTTÄÄ ITSENSÄ FYYSISELLÄ PONNISTUKSELLA NIIN EI JAKSA AJATELLA RAKASTELUA!

Kai se kuitenkin itsetyydytykselläkin laukeaa joksikiaikaa.
Vai eikö sitä laukeamista tapahdukaan?
EI PITKÄKSI AIKAA... TAISIN JOLTAIN TÄÄLLÄ OLEVALTA KETJULTA LUKEA KUINKA JOKU NAINEN TYYDYTTI ITSEÄÄN JATKUVASTI NIIN ETTÄ PAIKAT KIPEYTYIVÄT... ON MINULLAKIN OLLUT NOITA PÄIVIÄ.

Minä voin parinpäivän taukojakin välillä pitää.
Onhan teillä vähän toisenlainen tilanne kuin minulla.
Kai se toisen ihmisen läsnäolo merkitsee jotakin, vaikka ei sitä seksiä jatkuvasti olisikaan tarjolla.
LÄHEISYYTTÄ KAIPAAN - VARSINKIN SEN MENETTÄMÄNI HENKILÖN.

Millaisen vaikutuksen tekevät miehen tummat ja tuuheat rintakarvat?
ENSIMMÄISELLÄ RAKASTAJALLANI OLI HYVIN RUNSAAT TUMMAT RINTAKARVAT! KOSKA KAIKKI ENSIMMÄISEEN SEKSIKOKEMUKSEEN LIITTYVÄT ASIAT TUNTUIVAT UUSILTA, OUDOILTA JA KIIHOTTAVILTA NIIN MYÖSKIN HÄNEN PYYNTÖNSÄ HAKEA HÄNEN NÄNNINSÄ KARVOITUKSEN JOUKOSTA JA HYVÄILLÄ NIITÄ! EN OLLUT TIENNYT SIIHEN MENNESSÄ ETTÄ MIEHET SAATTAVAT KIIHOTTUA NÄNNIENSÄ HYVÄILYSTÄ KUTEN NAISETKIN.

Millainen merkitys on miehen rinnoilla?
Varmaan ne ovat liian pienet.
EI NIIDEN AINAKAAN SUUREMPIA TARVITSE OLLA - EN OLE PALJON TUOTA TULLUT POHTINEEKSI.

Kivalta se tuntuu miehestäkin, kun rintoja kosketellaan.
ENSIMMÄISEN KOKEMUKSENI JÄLKEEN OLI AIVAN LUONNOLLISTA HYVÄILLÄ JA SUUDELLA MIEHEN NÄNNEJÄ JA HUOMATA SEN VAIKUTUS!

Niin ja koskettavathan miehen ja naisen rinnat useinkin toisiaan.
Saattaa antaa jopa sysäyksen sille ihanalle panetukselle.
PELKKÄ AJATUSKIN SEN TEKEE SEKÄ TIETYSTI NÄIN YKSIN ELÄESSÄ OMAT KOSKETUKSET.

Viikonvaihde menee minulla muiden tehtävien parissa.
Joten palaan näihin kirjoitushommiin maanantaina.

Ja muitakaa kirjoitella sille ehdottelijamiehelle joitakin kauniita ajatuksia.
OLEN LUVANNUT TAVATA ENSI VIIKOLLA.

Olisihan se upeeta, kun te löytäisitte kaipaamanne miehen.
TOIVOISIN TOSIAAN LÖYTÄVÄNI SUKULAISSIELUN - ELI HENKISESTI JA FYYSISESTI SOPIVAN. TAITAA OLLA LIIKAA TOIVOTTU...
Katsoin eilen Jimiltä seksiä Pompeijin ajoilta. Tavallaan ei mitään uutta mutta jälleen kerran muistui mieleen että ihminen on aikojen alusta asti kaivannut seksuaalista tyydytystä sekä myös tarjonnut seksuaalista mielihyvää muille. Ja koska kuumenen nykyisin aika vähästä niin oli kiihottavaa nähdä yli 2000 vuotta vanhoja eroottisia maalauksia.
 
Viimeksi muokattu:
PÄIVI
Panetus voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta tai sitten kasvaa pikkuhiljaa. Yleensä sen saa kyllä tarvittaessa pysymään aisoissa (esim sen kauppareissun ajan, kun on muuta ajateltavaa), jos kuitenkin saa säännöllisesti vähintään viikottain seksiä. Sinkkuaikoina oli niin pahoja panetuksia parin kuukauden selibaatin jälkeen, että meinasi orkku tulla, kun mies kosketti kättä ja katsoi silmiin...

Jos panettaa oikein pahasti, voi alkaa sattua pilluun (lähinnä siihen ulkopuolelle, isoihin häpyhuuliin ja lähinnä niiden alaosaan). Semmosta viiltävää kipua. Ja silloin on kyllä pakko vähän kosketella sieltä. Kipu tulee siis vaan jos alkaa hirveesti panettaa ja ei tee alapään alueelleen mitään fyysisesti. Mua ainakin voi alkaa sattua esimerkiksi jos mies pitkittää esileikkiä eikä koske pimpan alueelle ollenkaan. Sitten on pakko itse vähän hyväillä sieltä.

Ja tietysti voi panettaa niin paljon, että on pakko mennä runkkaamaan. Itse ainakin välillä runkkaan töissä. Varsinkin silloin runkkasin töissä kun parisuhde oli uusi ja panetti ihan koko ajan. Nykyään yleensä riittää kotona runkkaaminen.

Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut. Runkkaaminenkaan ei välttämättä auta kovin pitkäaikaiseksi. Tällöin varmaan tulee se horny katse, jota olet baarissa nähnyt. Toisaalta se voi olla vain avoimen seksuaalinen katse. Vanhemmat ovat avoimempia kuin nuoremmat ja saattavat viestiä panohaluja, vaikkei fyysisesti juuri sillä hetkellä ihan hirveästi panettaisikaan. Tietysti osa nuoremmistakin niin tekee. Kai miehilläkin voi tehdä mieli seksiä, vaikkei ihan varsinaisesti ja fyysisesti sillä hetkellä panetakaan? Kyllähän ne panohalut sitten syttyy kun pääsee lähempään kontaktiin jonkun kanssa.

Esim meillä voi olla silleen että aletaan esileikkeihin ja sitten tuleekin jotain takapakkia ja aletaan jutella jostain vähemmän mukavasta. Miehellä menee halut siihen ja hänet täytyy uudelleen virittää tunnelmaan. Mulla säilyy halut koko ajan ja se voi olla tosi raastavaa kun mies ei sitten välttämättä annakaan. No, yleensä sen saa kyllä suostuteltua :)
OLEN RAVITALLILLA TÖIS JA JOSKUS SIEL RUUNATAAN OREJA SIIS OTETAAN PALLIT LATTIALLE SE ALKAA PANETTAA IHAN HIRVEESTI
 
Viimeksi muokattu:
kfuyfgiyfyf
No juuri nyt panettaa niin vietävästi, ja voin sanoa että ihan kauheeta on. Ja juuri pari tuntia sitten hoidin itselleni ison O:n dildolla mutta ei auta, panettaa edelleen ja enemmän! Kihelmöi, kiemurtelen, kiristelen hampaitani, näen jatkuvana näkökuvana miten mulkku tylntyy sisään ja ulos. Ja varmaan juuri se hurja tuijottava panokatse silmissä.
 
Himokas nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Einari tietämätön;10662145:
Mutta tuntuuko se panetus naisista siltä, että tekee melkein pakonomaisesti mieli saada jotain sisäänsä? Kun ainakin näin miehenä kovan panetuksen iskiessä alkaa tuntua siltä, että kalu on vain pakko saada työntää sisään johonkin. Siis toki mieluiten siihen naisen vaginaan, heh. :)
Juuri siltä! Kun panettaa, niin haluaa sisälleen kovaa kalua. Liikkumaan edestakaisin... Kunnon panetukseen ei dildot auta, vaikka niistä hetken helpotuksen saa. Eden kortsun kanssa nussiminen ei ole sama asia, kun paljas kova kalu ja kunnon spermamälli sisuksissa. Nytkin panettaa!
 
miukumauku
Oudolta tuntuu kuulla näistä naisten panetuksista..!

Ei minua ainakaan varsinaisesti "paneta", siten että esim olisi pakko saada kalua/dildoa sisuksiin, vaan enemmän se on sellaista yleistä himokkuutta, ja kiimaista ja kuumaa fiilista, ehkä nännit tuntuu herkiltä ja pimppi sykkii, mutta ei mitään varsinaista ole "pakko" tehdä tms.

Himotus on lähinnä kokonaisvaltainen ja levottoman kuuma fiilis siis.
 
Yöperhonen
Voiko mies sen huomata ulos päin ;)Onko nainen muissa maailmoissa helliikö se kehoaan ym

Itselläni haluttaessa on oireet tosi selkeät. Vagina alkaa supistelemaan ja sykkimään, häpyhuulet turpoaa, ja alapää on todella märkä ja kostea , ihanaa omaa nektaria valuun jopa reisille. Olo on tosi rauhaton, paikalla istuminen hankalaa. Jokainen kosketus tuntuu ihanalle, jossei muuten niin vaikka farkut jotka hankaavat vakoa mukavasti. Jos tilanne sallii niin oloa tulee hetkeksi helpottaa omaa kivaa harrastamalla, jopa töissä tilanteen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Yöperhonen;11059950:
Itselläni haluttaessa on oireet tosi selkeät. Vagina alkaa supistelemaan ja sykkimään, häpyhuulet turpoaa, ja alapää on todella märkä ja kostea , ihanaa omaa nektaria valuun jopa reisille. Olo on tosi rauhaton, paikalla istuminen hankalaa. Jokainen kosketus tuntuu ihanalle, jossei muuten niin vaikka farkut jotka hankaavat vakoa mukavasti. Jos tilanne sallii niin oloa tulee hetkeksi helpottaa omaa kivaa harrastamalla, jopa töissä tilanteen mukaan.

Juuri noin se tuntuu, en ollisi saanut kuvailtua noin hyvin. Ja sama juttu että on jopa joskus töissäkin pitänyt hoitaa piina pois. Onneksi vessoissa on alapääsuihkut ; )

Autossa matkalla töihin on joskus saattanut iskeä paine. Siinä sitten autoa ajellessa saanut O:n
Kieltämättä olisi aika noloa jos ajais kolarin ja joutuisi selvittelemään posliisille mitä oikein on tapahtunut.

Viime yönä tosiaan panetti mutta mies ei suostunut laittamaan kalua sisälle vaan leikitteli vibralla. Ei auttanut vaikka kuinka rukoilin. Kaverilla komea stondis mutta ei ei ei.
 
Onnistuva mies.
Oudolta tuntuu kuulla näistä naisten panetuksista..!

Ei minua ainakaan varsinaisesti "paneta", siten että esim olisi pakko saada kalua/dildoa sisuksiin, vaan enemmän se on sellaista yleistä himokkuutta, ja kiimaista ja kuumaa fiilista, ehkä nännit tuntuu herkiltä ja pimppi sykkii, mutta ei mitään varsinaista ole "pakko" tehdä tms.

Himotus on lähinnä kokonaisvaltainen ja levottoman kuuma fiilis siis.
Miten pitkään nainen kestää tuota himokasta olotilaa?
Kuvittelisin tuon kyseisen tunteen vastaavan miehen erektiossaolovaihetta.
Onhan se todella mukavaa tuntea sisääntyöntymishalua ja nainen vastaavasti haluaa päästää sisälle.
Useinhan tuossavaiheessa molemmat haluavat suorittaa sen haluamansa yhdynnän.
Useinmiten tuolloin kumpikin saa tyydytyksen ja halu "panna" vähenee, ainakin joksikinaikaa.

Mutta miten on naisilla, kun teillä on kiihkeä halu, joka tuntuu kostumisena pimpissä ja mukavana sykkeenä, niin miten pitkään nainen kestää tuota olotilaa, jos yhdyntä ei ole mahdollista?
Siis voiko se seksuaalinen halu loppua ilman tyydytystä, ja miltä senjälkeen tuntuu?
Palautuuko halu tavallista helpommin uudelleen?
 
Viimeksi muokattu:
pimpsake
Miten pitkään nainen kestää tuota himokasta olotilaa?
Kuvittelisin tuon kyseisen tunteen vastaavan miehen erektiossaolovaihetta.
Onhan se todella mukavaa tuntea sisääntyöntymishalua ja nainen vastaavasti haluaa päästää sisälle.
Useinhan tuossavaiheessa molemmat haluavat suorittaa sen haluamansa yhdynnän.
Useinmiten tuolloin kumpikin saa tyydytyksen ja halu "panna" vähenee, ainakin joksikinaikaa.

Mutta miten on naisilla, kun teillä on kiihkeä halu, joka tuntuu kostumisena pimpissä ja mukavana sykkeenä, niin miten pitkään nainen kestää tuota olotilaa, jos yhdyntä ei ole mahdollista?
Siis voiko se seksuaalinen halu loppua ilman tyydytystä, ja miltä senjälkeen tuntuu?
Palautuuko halu tavallista helpommin uudelleen?


Se olotila palautuu normaaliksi kun ajatukset ohjautuvat johonkin epä-seksuaaliseen, ja huomio viedään toisaalle. Harvaa panetta ja himottaa esim stressaavassa ja kurjassa/surullisessa tms tilanteessa. Ei ole "pakko" tehdä mitään olotilan takia, mutta otollisen ajan kohdalla mielellään :)

Eli parasta saada nainen himokkaaksi, on tehdä hänelle hirmuisen ihana fiilis ja olotila, siitä se himokkuus myöskin heräilee. Ja jos jos valmiiksi panettaa ja sitten on ihanaa aikaa miehen kanssa, niin himottaa niin vietävästi että on jo pimppi valmiina toisen näkemisestä ja vieressä seisomisesta ja kun seksiin päästään laukee samantien!
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaus
Kun alkaa panettaa, mä meen pankkiin ja teen tilillepanon.

Mies oli käynyt kylällä paikallisen tunnetun naisen luona. Mutta oli jäänyt lompakko kotiin ja joutui menemään maksaamaan palveluista pankkisiirtona. Tilille panon yhteydessä kassaneiti ajattelee puolivahingossa ääneen "Pano viisisataa markkaa ..." Tähäm mies: "Sitä ei saa laittaa missään tapauksessa maksun selitteeksi".
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Se olotila palautuu normaaliksi kun ajatukset ohjautuvat johonkin epä-seksuaaliseen, ja huomio viedään toisaalle. Harvaa panetta ja himottaa esim stressaavassa ja kurjassa/surullisessa tms tilanteessa. Ei ole "pakko" tehdä mitään olotilan takia, mutta otollisen ajan kohdalla mielellään :)

Eli parasta saada nainen himokkaaksi, on tehdä hänelle hirmuisen ihana fiilis ja olotila, siitä se himokkuus myöskin heräilee. Ja jos jos valmiiksi panettaa ja sitten on ihanaa aikaa miehen kanssa, niin himottaa niin vietävästi että on jo pimppi valmiina toisen näkemisestä ja vieressä seisomisesta ja kun seksiin päästään laukee samantien!
Oikein hyvän kuvauksen annoitte itsestänne.

Vielä vähän utelen seksuaalisuuden hallinnasta.

Ainakin kuvittelin, että vastauksenne koski parisuhteen sisäistä tilannetta.
Sittenhän on niitäkin tilanteita, kun se ihana fiilis syntyy parisuhteen ulkopuolella.
Pystyttekö silloin estämään toiminnot niin ettei synny seksitilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
tunnusteleva
Iltarin tämänpäiväinen horoskooppini:

"Saat itsesi kiinni ajattelemasta yhtä tulevaisuuden asiaa. Vaikkei se ole vielä konkreettinen, haluat tehdä jo pieniä siirtoja. Silloin se tuntuu läheisemmältä."

Hmmmm....

Luin viestisi ja se PANI minut tunnustelemaan... pidin sitä vasemmassa kädessäni ja näin sinut edessäni selällään maaten ja itseäsi hyväillen. Sitten se vaan tuli !!
 
Viimeksi muokattu:
Esther
Voiko mies sen huomata ulos päin ;)Onko nainen muissa maailmoissa helliikö se kehoaan ym

Miehet kuulkaa,
jos kaunis 50 nainen viettelee silmillään niinhän viettelee myös kropallaan. Ja on ihan eri kuin 20-kymppinen. Älkää unohtako myöskään 60 - 70 vuotiaita,heillä vasta on ehkä jotain.
Tapasin kerran 20-vuotiaana (nyt 40-kymppisenä) miehen puistossa, oli erittäin fiksu vanhempi herra. Puheltiin puolisen tuntia niitä näitä kunnes hän kysyi voisiko ihan hiljaa näkymättömästi käyttää sormeaan palttoon alla. En koskaan ennen ollut turvonnut niin paljon pelkästä ehdotuksesta ! Hän käytti sormiaan ja sitten lähdettiin tahoillemme.
 
Viimeksi muokattu:
Himokas mies
Juuri siltä! Kun panettaa, niin haluaa sisälleen kovaa kalua. Liikkumaan edestakaisin... Kunnon panetukseen ei dildot auta, vaikka niistä hetken helpotuksen saa. Eden kortsun kanssa nussiminen ei ole sama asia, kun paljas kova kalu ja kunnon spermamälli sisuksissa. Nytkin panettaa!

Pidä paikat avoinna niin tulen sisääsi ! Pidä sormilla auki... minuakin panettaa todella,haluan puristella rintojasi ja suudella vakoasi ! Sen jälkeen työnnän sen sinne,kuumaan ja kosteaan paikkaasi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä