Miltä naisista tuntuu kun panettaa

  • Viestiketjun aloittaja simpauttaja
  • Ensimmäinen viesti
Viivapillu
Voiko mies sen huomata ulos päin ;)Onko nainen muissa maailmoissa helliikö se kehoaan ym
Ei sitä aina huomaa, sen verran voi pitää salassa. Pillu tulee ihan kosteaksi ja jos on vaikka rannalla ja ihan halukkaana, niin pieni tai isokin kosteustippa tulee jalkoväliin.
Itse asiassa mua panettaa just nyt, on sellainen pakottava sykkivä olo tuolla pillussa, ja kosteaahan siellä on kuin sademetsässä. Olis kiva saada joku nuoleskelemaan nyt. Karvat ajoin pois näkyvyyttä haittaamasta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Kiinni mutta on turpea, kostea ja erittäin avattavan näköinen. Houkutteleva.
Kyllä houkutteleva oli jälleen kuvauskin.

Mutta miten sen saa avautumaan?

Avautuuko yhtään, jos käytte siihen naiselliseen asentoon, joka kertoo miehelle naisen halukkuudesta.
Ja naisen katseesta sen havaitsee.
On niin silmät että....
 
Viimeksi muokattu:
viivalla
Kyllä houkutteleva oli jälleen kuvauskin.

Mutta miten sen saa avautumaan?

Avautuuko yhtään, jos käytte siihen naiselliseen asentoon, joka kertoo miehelle naisen halukkuudesta.
Ja naisen katseesta sen havaitsee.
On niin silmät että....

Koskettelet sormella tai kahdella, kostuttelet sormesikunnolla ja työnnät varovasti sisään. Menee kuin itsestään lämpimät ja kosteat paikat antaa myöten. Jos työnnät kalusi sisään se ensin tuntuu kivasti tiukalta mutta parin varovaisen hitaan työnnön jälkeen on reitti selvä, ei löysä kuitenkaan. Kun otat sormet tai kalusi pois, viivan suu jää odottamaan lisää mutta ei se auki ole siltikään. Salaperäisyys täytyy säilyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Koskettelet sormella tai kahdella, kostuttelet sormesikunnolla ja työnnät varovasti sisään. Menee kuin itsestään lämpimät ja kosteat paikat antaa myöten. Jos työnnät kalusi sisään se ensin tuntuu kivasti tiukalta mutta parin varovaisen hitaan työnnön jälkeen on reitti selvä, ei löysä kuitenkaan. Kun otat sormet tai kalusi pois, viivan suu jää odottamaan lisää mutta ei se auki ole siltikään. Salaperäisyys täytyy säilyttää.
Voi miten tuntuu hyvältä kuvitella sormet vaimon pimpissä.
Sormenpäät odottamassa siinä emättimensuulla.
Nyt kun kerroitte, niin tuolloin nainen odottaa sisään työntöä sormi kerrallaan.
Joskus toivon vaimon tekevän sen alkutyönnön, kun sormi odottaa siinä suulla.
Todella hyvältä tuo tyntyminen tuntuu.
On sopiva kosteus lämpö ja tiukkuus.
Joskus pyörittelen sormia siellä aukossa, aivankuin laajentaisin sitä.
Miltähän se mahtaa tuntua naisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Viivapillu
Pysyykö viiva kiinni kostuessa, vai avautuuko se yhtään?
Viivapimppi aukee ja helpost aukeekin, riippuu siis miten taitavat kädet on mukana pelissä. Ja aukee sitten enemmän kun on sopivassa asennossa valmiina vastaanottamaan isonkin pelin. Sormet siellä aukolla ja miksei syvemmälläkin tuntuu upeelta!
Ei vaan ainoastaan yks sormi, enempikin menee. Helposti. Sit tulee se tiukkuuden tunne että sitten olisi valmis jo kunnon panoon. Yhdynnän jälkeen se rako turpoaa herkullisesti, kyl jää auki hiukan, niinkun valmis vastaanottamaan taitavan munan sinne uudestaan ja uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Viivapimppi aukee ja helpost aukeekin, riippuu siis miten taitavat kädet on mukana pelissä. Ja aukee sitten enemmän kun on sopivassa asennossa valmiina vastaanottamaan isonkin pelin. Sormet siellä aukolla ja miksei syvemmälläkin tuntuu upeelta!
Ei vaan ainoastaan yks sormi, enempikin menee. Helposti. Sit tulee se tiukkuuden tunne että sitten olisi valmis jo kunnon panoon. Yhdynnän jälkeen se rako turpoaa herkullisesti, kyl jää auki hiukan, niinkun valmis vastaanottamaan taitavan munan sinne uudestaan ja uudestaan.
Melkoisen houkuttelevalta näin äkkiseltään ajateltuna vaikuttaa tuo viivapimppi.
On sillä paljon samoja ominaisuuksia, kun on vaimoni pimpissä.
Kostuneena menee sormet helposti sisälle.
Niin ja pian alkaa puristamaan sormiani.
Oikein mukavan tuntuista on se.
Useinkaan en ehdi vaihtaa sormiani penikseen, kun pimppi alkaa sykkiä ihmeellisesti.
Onko se jokin tahaton toiminto, vai tekeekö tahallaan miellyttääkseni minua.
Olkoon kumpi tahansa, mutta miellyttävää se on kuitenkin.
Jotenkin hänelle riittää tuo, koska ei halua minun koskea enään pimppiään, joten en tiedä jääkö se auki vai ei.

Onko viivapimpissä klitoris myös?
Jos on niin missävaiheessa voi mies sitä koskettaa?
Ja saako mies sitä katsoa, kun vähän kiinnostaisi tietää miltä se näyttää?
 
Viimeksi muokattu:
Viivapillu
Melkoisen houkuttelevalta näin äkkiseltään ajateltuna vaikuttaa tuo viivapimppi.
On sillä paljon samoja ominaisuuksia, kun on vaimoni pimpissä.
Kostuneena menee sormet helposti sisälle.
Niin ja pian alkaa puristamaan sormiani.
Oikein mukavan tuntuista on se.
Useinkaan en ehdi vaihtaa sormiani penikseen, kun pimppi alkaa sykkiä ihmeellisesti.
Onko se jokin tahaton toiminto, vai tekeekö tahallaan miellyttääkseni minua.
Olkoon kumpi tahansa, mutta miellyttävää se on kuitenkin.
Jotenkin hänelle riittää tuo, koska ei halua minun koskea enään pimppiään, joten en tiedä jääkö se auki vai ei.

Onko viivapimpissä klitoris myös?
Jos on niin missävaiheessa voi mies sitä koskettaa?
Ja saako mies sitä katsoa, kun vähän kiinnostaisi tietää miltä se näyttää?
Tottakai saa katsoa, kyllä klitoriskin on siinä pienten häpyhuulten jatkeena tai alussa, riippuu mistä kulmasta kattoo lol. Siinä vaiheessa kun se tuntuu siltä, niin silloin katsot, ja kun se on kovasti houkutteleva, niin koskeakin voit samalla. Ihan sillai kevyesti kuitenkin aluksi.. sitten tunnet sormiesi alla mitä tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Tottakai saa katsoa, kyllä klitoriskin on siinä pienten häpyhuulten jatkeena tai alussa, riippuu mistä kulmasta kattoo lol. Siinä vaiheessa kun se tuntuu siltä, niin silloin katsot, ja kun se on kovasti houkutteleva, niin koskeakin voit samalla. Ihan sillai kevyesti kuitenkin aluksi.. sitten tunnet sormiesi alla mitä tapahtuu.
Sittenhän sieltä viivapimpistä löytyy kaikki tarpeellinen ja mielenkiintoinen.

Mikä tuossa tietystäkulmasta katsomisessa on niin naurettavaa? lol.

Melko usein tuntuu siltä, että katsella voisin.
Kivaa kun on lupa koskettaakin hellästi.
Auttaako asiaa, jos ensin hieron sormeen niitä pimppiertteitä.
Luulisi liukkaan sormen tuntuvan mukavammalta.
Mitähän siellä sormenalla oikein tapahtuu, ettei se vaan purase?
 
Viimeksi muokattu:
Viivapillu
Sittenhän sieltä viivapimpistä löytyy kaikki tarpeellinen ja mielenkiintoinen.

Mikä tuossa tietystäkulmasta katsomisessa on niin naurettavaa? lol.

Melko usein tuntuu siltä, että katsella voisin.
Kivaa kun on lupa koskettaakin hellästi.
Auttaako asiaa, jos ensin hieron sormeen niitä pimppiertteitä.
Luulisi liukkaan sormen tuntuvan mukavammalta.
Mitähän siellä sormenalla oikein tapahtuu, ettei se vaan purase?
Ei varmasti puraise, kerjää vaan kosketusta ja jäykistyy sun sormien ja miksei kielenkin taitavan käsittelyn alla. Liukasta sen olla pitää, jos on tarpeeks jo kostunut aaaaahhhh niin kyllä sitä kosteutta on sitten on joka paikassa. Yksi sormi pimppiin ensin tunnustelemaan jos oikeen kosteaan sademetsään haluat. Sitten kun lopulta pääset määränpäähän siihen klitorikselle huomaat sen olevan sillai kiiltävä ja halukas. Tosi panettava ajatus että joku tekis tuon takaapäin!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Ei varmasti puraise, kerjää vaan kosketusta ja jäykistyy sun sormien ja miksei kielenkin taitavan käsittelyn alla. Liukasta sen olla pitää, jos on tarpeeks jo kostunut aaaaahhhh niin kyllä sitä kosteutta on sitten on joka paikassa. Yksi sormi pimppiin ensin tunnustelemaan jos oikeen kosteaan sademetsään haluat. Sitten kun lopulta pääset määränpäähän siihen klitorikselle huomaat sen olevan sillai kiiltävä ja halukas. Tosi panettava ajatus että joku tekis tuon takaapäin!
No jos ei pure, niin sitten uskallan minä sormeni sinne laittaa.

Onko se mahdollista, että sillä klitoriksella on kielellinen ominaisuus, eli alkaa lipomaan.
Onhan klitoris suomeksi häpykieli.

Se vielä arveluttaa onko sormeni riittävän taitava.
Voinko saada vielä vihjeitä miten hoidan homman taidokkaasti?

Tuo sademetsä vertaus on kyllä hieno ja kiehtova.
Oikein kun tunnelmaan pääsee, niin voi jopa kuulla kirkkaita kiljahduksia kuten sademetsässäkonsanaan.

Kiilteleekö se klitoriksenpää takaapäin katsottuna yhtä viehkeästi?
Kyllä takaapäinkin se tuntuisi käsinkosketeltavan hyvältä.

Oikein mukavia ajatuksia olette saanut kirjoittelulla aikaan toivottavasti itsekin olette nauttinut.
 
Viimeksi muokattu:
Viivapillu
No jos ei pure, niin sitten uskallan minä sormeni sinne laittaa.

Onko se mahdollista, että sillä klitoriksella on kielellinen ominaisuus, eli alkaa lipomaan.
Onhan klitoris suomeksi häpykieli.

Se vielä arveluttaa onko sormeni riittävän taitava.
Voinko saada vielä vihjeitä miten hoidan homman taidokkaasti?

Tuo sademetsä vertaus on kyllä hieno ja kiehtova.
Oikein kun tunnelmaan pääsee, niin voi jopa kuulla kirkkaita kiljahduksia kuten sademetsässäkonsanaan.

Kiilteleekö se klitoriksenpää takaapäin katsottuna yhtä viehkeästi?
Kyllä takaapäinkin se tuntuisi käsinkosketeltavan hyvältä.

Oikein mukavia ajatuksia olette saanut kirjoittelulla aikaan toivottavasti itsekin olette nauttinut.
Sormesi on ihan varmasti tarpeeksi taitava ja lahjakas homman hoitoon: ensinnäkin jos naisella on jo tässä vaiheessa vaatteet nurkassa, eikä sullakaan ole paljon päällä, niin seuraava vaihe, on pieni tunnustelu jalkovälissä sisäreisissä, ihan sellainen kevyt hipaisu. se melkeen jättää pohtimaan että koskiko kukaan sinne vai kuvittelinko vaan? Sitten voi olla että nainen ottaa sua kädestä kiinni ja ohjaa sen oikeaan paikkaan. niin pimpin aukolta ja siitä sisempien häpyhuulten alueelta voisi aloittaa ja sitten tuntea sormien alla minkälaisia reaktiota se aiheuttaa, kosteaa ja kuumaa... Nainen voisi ihan mielellään vaikka näyttää sulle mistä haluaa itseään koskettavan. Sormenpäät voi hellästi kosketella klitorista, hieroa, välillä liukua syvemmälle pimppiin ja taas palata takas, levittää huulia, etsiä lisää kosteutta ja kuumuutta. jos tykkäät suuseksistä, niin sitäkin voisi antaa jos nainen haluaa. Kysy ellet ole varma.
Kysy mistä asennosta nainen pitää, vaikka ihan selällään on varmaan helpompi. Mutt ite tykkään jos ollaan ns lusikka-asennossa, et mies sormeilee mua ja vähitellen kun on liian kuumaa ja kosteaa joutuu jalkoja varmasti levittämään. Edelleenkin lusikka on kiva, kun nainen vaan raottaa jalkoväliä ja mies voi nyplätä. Klitoriksen jäykistyminen on jo hyvä merkki, jos ja kun niin pitkälle on päästy. Klitoriksesta tuntuu ihanalta olla nuoltavana, ainakin musta. Syvemmälle pimppiin voi laittaa pari kolme sormea ja leikitellä, just siinä aukolla, se tuntuu upeelta, samalla hieroa klitorista peukalolla ja ainakin mua silloin alkaa panettaa kunnolla. Ei ole mitään tiettyä aikaa mitä pitäisi viettää taitavien sormien ja/tai kielen käsittelyssä,
Kyllä sen näkee sitten silmistä, että nyt alkaa olla oikea hetki jatkoon, joten menoksi vaan.

Ainakin mulle ihan kohta sormet avuksi itsellekin ja nyt saan tyytyä vaan omiin sormiin, kun ei muita ole himassa. Että sellaista taas. Viiva on muuten ihan auki jos se on märkä sisältä ja valmis ja jos makaan selälläni ja raotan jalkoja vähänkin. Sellaiset näkymät.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Sormesi on ihan varmasti tarpeeksi taitava ja lahjakas homman hoitoon: ensinnäkin jos naisella on jo tässä vaiheessa vaatteet nurkassa, eikä sullakaan ole paljon päällä, niin seuraava vaihe, on pieni tunnustelu jalkovälissä sisäreisissä, ihan sellainen kevyt hipaisu. se melkeen jättää pohtimaan että koskiko kukaan sinne vai kuvittelinko vaan? Sitten voi olla että nainen ottaa sua kädestä kiinni ja ohjaa sen oikeaan paikkaan. niin pimpin aukolta ja siitä sisempien häpyhuulten alueelta voisi aloittaa ja sitten tuntea sormien alla minkälaisia reaktiota se aiheuttaa, kosteaa ja kuumaa... Nainen voisi ihan mielellään vaikka näyttää sulle mistä haluaa itseään koskettavan. Sormenpäät voi hellästi kosketella klitorista, hieroa, välillä liukua syvemmälle pimppiin ja taas palata takas, levittää huulia, etsiä lisää kosteutta ja kuumuutta. jos tykkäät suuseksistä, niin sitäkin voisi antaa jos nainen haluaa. Kysy ellet ole varma.
Kysy mistä asennosta nainen pitää, vaikka ihan selällään on varmaan helpompi. Mutt ite tykkään jos ollaan ns lusikka-asennossa, et mies sormeilee mua ja vähitellen kun on liian kuumaa ja kosteaa joutuu jalkoja varmasti levittämään. Edelleenkin lusikka on kiva, kun nainen vaan raottaa jalkoväliä ja mies voi nyplätä. Klitoriksen jäykistyminen on jo hyvä merkki, jos ja kun niin pitkälle on päästy. Klitoriksesta tuntuu ihanalta olla nuoltavana, ainakin musta. Syvemmälle pimppiin voi laittaa pari kolme sormea ja leikitellä, just siinä aukolla, se tuntuu upeelta, samalla hieroa klitorista peukalolla ja ainakin mua silloin alkaa panettaa kunnolla. Ei ole mitään tiettyä aikaa mitä pitäisi viettää taitavien sormien ja/tai kielen käsittelyssä,
Kyllä sen näkee sitten silmistä, että nyt alkaa olla oikea hetki jatkoon, joten menoksi vaan.

Ainakin mulle ihan kohta sormet avuksi itsellekin ja nyt saan tyytyä vaan omiin sormiin, kun ei muita ole himassa. Että sellaista taas. Viiva on muuten ihan auki jos se on märkä sisältä ja valmis ja jos makaan selälläni ja raotan jalkoja vähänkin. Sellaiset näkymät.
Kiitos jälleen mukavasta kirjoituksesta.

Huomarin tekeväni monta asiaa oikein, mutta puutteitakin on.
Tietysti on asioita joita tekisin, mutta en saa tehdä.

Yksi asia jota haluaisin on katselu.
Siksi nuo teidän pimpin kuvailut ovat tosi kivoja.
Niistä näen paljon sellaista jota haluaisin nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Kävin lukemassa kuvauksia viivapimpistä ja sen toiminnasta.

Halukas se ainakin on, ja jopa halukas kertomaan haluistaan.

Kuvittelin näkymää pimpistä kauniisti auenneena, jota omistaja kädellänsä hyväilee.
Hänen ilmeensä on näkemisen arvoinen.
Samalla ihmettelen miten nainen pystyy tyydytyksen antamaan itselleen noilla sormilla joka on varustettu pitkinkynsin.
Taitavasti näkyy onnistuvan ilman pintanaarmujen syntymistä.

Kyllä ne naisen antamat ohjeet olisi paikallaan ja kättäkin voisi ohjailla.
Ei tarvitsisi itse miettiä teenkö oikein, vaan silloin toimisin ohjeidenmukaisesti, ja molemmat olisi onnellisia.

Se on vaikeampi kysymys miten naisen saa antamaan ohjeita.
Onhan se seksistä puhuminen niin häveliästä.

Onneksi nykyään on netti ja täältä saa vastauksia mieltäaskarruttaviin kysymyksiin.
 
maija
Sen huomaa siitä kun pillun seudulla alkaa näkymään jotain märkää. kannattaa testata aina kuitenkin sillä lailla että laskee housut julkisella paikalla ja kysyy "kelpaako". Saat ainakin ikimuistoisen tällin varteen jos et muuta.
 
Runkkari
Puutteessa oleva mies

Tottakai voi työntää dildon takaapäin itseensä mutta kokonaisuutena takaapäin naimiseen kuuluu miehen vahvat otteet vyötäröstä, lanteista tai reisistä, klitoriksen tai rintojen hyväily... ja se kiihkeä pumppaus...

Pimpin nuoleminen ja hyväilykin tuntuu jollain lailla paremmalta takaa päin...

Olen kai saanut pakkomielteen tuosta takaa päin panemisesta. Tulisi nyt pian kesä ja kärpäset - ehkä sitten osuisi joku sopiva mies kohdalle. Hakemalla sitä ei varmaan löydy; en aio etsiytyä netti/chatti/treffipalstoille.
Siihen asti kärvistelen kiimoissani; ns. "tavallinen" itsetyydytys ei enää tunnu riittävän. Joskus muistelen villejä aikojani avittaakseni saamaan paremman orgasmin - olen itsekin yllättynyt voimakkaasti lisääntyneistä seksuaalisista tunteistani.[/QUOTE]
 
Halukas nainen
Varmaan suurin osa aikuisista naisista ei näytä sitä millään tavalla ulospäin, varsinkaan millään
työpaikalla tai muulla yleisellä paikalla. Kyllä minä olen ajatellut joskus seksiä niin paljon jossain
työpaikalla tai vaikka kokouksessa niin paljon, että olen kostunut, mutta sitähän ei kukaan muu
ihmien ei voi nähdä eikä tietää, paitsi minä itse.
Kyllä kai vakituisessa parisuhteessa oleva nainen voi tehdä aloitteen oman miehensä kanssa kotona ollessaan ja kai niin melkeinkaikki naiset tekevätkin. Naiset pitävät suutelemisestä ja varmaan suurin osa naisista aloittaa rakastelun suutelemalla.
 
Onnistuva mies.
Räjähdystä ei valitettavasti ole vielä tapahtunut, sama tykytys jatkuu ja mahlat valuu. Vaikea keskittyä mihinkään kun on koko ajan hirveä panetus päällä.
No eikö kannattaisi itse vähän tyydytellä itseä vaikka käsin.

Tai enhän minä tiedä meneekö panetus naisilta itsetyydytyksellä ohi.

Miehillä se toimii vallanmainiosti.
 
Viimeksi muokattu:
Kiimapillu
No eikö kannattaisi itse vähän tyydytellä itseä vaikka käsin.

Tai enhän minä tiedä meneekö panetus naisilta itsetyydytyksellä ohi.

Miehillä se toimii vallanmainiosti.

Kyllä tässä on sitäkin harrastettu ja helpottaa se vähän, mutta ei se kunnon panoa korvaa. Tänään tähän tuskaan tulee onneksi helpotusta kun mies tulee kotiin antamaan kyytiä kiimaiselle ajellulle pillulleni, tätä ei nimittäin paljon pidempään enää kestäisi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä