Miltä naisista tuntuu kun panettaa

  • Viestiketjun aloittaja simpauttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa muutamissa viesteissä mainittiin jatkuva panetus ja peräkkäiset orkut naisilla ja usein naiset ääntelee myös rakastellessaan. Tähän sain aika mielenkiintoisen vastauksen saunan lauteilla, siellä kun usein tulee puhetta naisista. Eräs kaveri, joka oli historijoitsija, kertoi miksi naiset saavat perättäisiä orkkuja ja ääntelee rakastellessaan? Hän sanoi hiljaa: Naiset kutsuvat toisia uroksia. Tähän oli myös selitys. Ennen naiset oli yhteisön yhteistä omaisuutta ja tämän takia naiset kykenevät saamaaan useita orgasmeja. Tämä ei tietenkään päde tänä päivänä, mutta on jäänne aikaisemmasta kehitysvaiheesta.
anteeks nyt vaan mutta ihminen on aina ollut laumaton ihminen, eläimet eri laumoissa.
 
Viimeksi muokattu:
annika
Ainakin minulla tarvii ärsykkeen..yleensä tiedon aovoihin että joku tai jotkut haluavat panna.
Ja kun itse antautuu ajatukselle siitä alkaa valumaan hunajaa,,ja alkaa tuoksumaan sille..vaikka olis kuinka hyvin pessyt.
Itselle on muutaman kerran käynyt noin..ja luojan kiitos on saanut tyydytyksen.
Toisen kerran jopa useammalta nuorelta mieheltä.
Toivottavasti jollekin miehelle edes jotain..
 
1234abc
Minua on panettanut viimeiset päivät 24/7 ja tuntuu aika kauhealta. Mikään ei auta.

Pillu supistelee koko ajan, ihan kuin en olisi jo muuten huomannut, että pitäisi saada. Voi jlauta oikeasti, että on nyt paha aika tälle panetukselle ja tätä on jatkunu nyt neljä päivää putkeen ja olo tuntuu pahenevan päivä päivältä.

eikä siinä kaikki, se tulee jo uniini, näen joka heevatan yö hyvin eroottisia unia. Viime yönä minua ensin hieroi kaksi miestä, öljysivät minut ja sitten panivat. heräsin juuri ennen kliimaksia. Kävelin kylppäriin kirjaimellisesti alapään sykkiessä ja mietin mitä tässä pitää oikeasti tehdä. Oma apu auttaa hetkeksi, muutamaksi tunniksi, sitten se alkaa taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
1234abc
Tuossa muutamissa viesteissä mainittiin jatkuva panetus ja peräkkäiset orkut naisilla ja usein naiset ääntelee myös rakastellessaan. Tähän sain aika mielenkiintoisen vastauksen saunan lauteilla, siellä kun usein tulee puhetta naisista. Eräs kaveri, joka oli historijoitsija, kertoi miksi naiset saavat perättäisiä orkkuja ja ääntelee rakastellessaan? Hän sanoi hiljaa: Naiset kutsuvat toisia uroksia. Tähän oli myös selitys. Ennen naiset oli yhteisön yhteistä omaisuutta ja tämän takia naiset kykenevät saamaaan useita orgasmeja. Tämä ei tietenkään päde tänä päivänä, mutta on jäänne aikaisemmasta kehitysvaiheesta.
Mielenkiintoinen selitys.

Luin jokuaika sitten jonkun uutisen, että tiedemiehet ovat selvittäneet, että naisen orgasmi auttaa siitiöitä pääsemään kohtuun ja sieltä eteenpäin: munasolun luo.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En taida joskus oikeestaan en tee asialle paljonkaan annan sen olotilan kadota keksin muuta hommaa koska puolisoni ei halua niin usein ku ite. Niin oon alkanu opettaan itteni siihen et treenaan ja keksin muuta toki se et haluttaa on joskus niin vaikea saada ajatus muualle varsinkin kun alakerrassa tuntuu kostealle ja se Tykyttelee.🤦‍♀️
 

Yhteistyössä