Miltä se tuntuu sisässä?

  • Viestiketjun aloittaja Reikingnyys
  • Ensimmäinen viesti
Reikingnyys
Eikö kukaan osaa kuvailla? Orpoa on miehenä rakastella, kun ei ole aavistustakaan, miltä naisesta tuntuu. Penishän kuitenkin uppoaa naisen sisään viisitoista senttiä. Joltain sen on tunnuttava.
 
uguijjöj
Eikö kukaan osaa kuvailla? Orpoa on miehenä rakastella, kun ei ole aavistustakaan, miltä naisesta tuntuu. Penishän kuitenkin uppoaa naisen sisään viisitoista senttiä. Joltain sen on tunnuttava.
Riippuu asennosta. Lähinnä se on sellaista mukavaa paineentunnetta. Limakalvot itsessään eivät ole ollenkaan tuntoherkät, eli mikään hirveän voimakas se fyysinen tuntemus ei ole. Joissakin asennoissa osuu kohtiin, joissa tuntuu enemmän sitä painetta, joissain asennoissa ei tunnu juurikaan miltään.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Naiset, miltä tuntuu saada penis sisäänsä? Vaikea miehenä kuvitella, millainen tunne se on.
Jos nainen on valmis niin se tuntuu tosi hyvältä ja oikealta - tuntuuhan se miehestäkin hyvältä työntää se sisään vai mitä!
Parhaita kertoja mulle on ollut kun kesken mun orgasmin mies työntyi sisään - joskus joutui orgasmisupistelusta johtuen ihan tosissaan tunkemaan! - mutta voi pojat kun tuntui hyvälle!
Mutta tuo on hyvin yksilöllistä kuten kaikki seksiin liittyvä. Kysymällä kumppanilta se selviää!
 
Viimeksi muokattu:
vastaus naiselta
Sanoisin, että kun on oikein märkä, se ei tunnu juuri miltään, ellei hankauskulma ja rytmi ole millilleen oikea ja klitoris saa stimulointia samalla.

Sitten kun jyystöä on kestänyt 5-10 minuuttia alkaa jo tuntumaan pahalta, kuin iho hankautuisi rikki, eikä mitään nautintoa ole.

Jos mela on oikein iso ja olen oikein märkä ja kunnolla kiihoittunut ja esileikit on oikalla tavalla suoritettu lähelle orgasmia, se tuntuu hyvältä ja laukeankin nopesti, mutta vain edellisin edellytyksin. Tietysti silloinkin vain, jos tunnelta on oikea ja olen rentoutunut.
 
Hei.
Jos nainen on valmis niin se tuntuu tosi hyvältä ja oikealta - tuntuuhan se miehestäkin hyvältä työntää se sisään vai mitä!
Parhaita kertoja mulle on ollut kun kesken mun orgasmin mies työntyi sisään - joskus joutui orgasmisupistelusta johtuen ihan tosissaan tunkemaan! - mutta voi pojat kun tuntui hyvälle!
Mutta tuo on hyvin yksilöllistä kuten kaikki seksiin liittyvä. Kysymällä kumppanilta se selviää!
Juuri tuollaisia kysymyksiä puolisontekeminä kaipaisin.
Samoin kun kertomuksia mikä milloinkin tuntuu hyvälle, ja millälailla hyvälle.

Niin kyllähän sitä kysyä voi, mutta veikkaan ettei vastausta tule.
 
Viimeksi muokattu:
nutus
Hyvältä tuntuu. Vaikka oisin kuinka kostee tahansa, niin oikeassa kulmassa tuntuu taivaalliselta. Varsinkin jos miehellä on sopivan kokoinen (tykkään isommista). Joskus jos on oikein kiimassa, sisääntulo tuntuu kurkussa asti. Jotenkin kai koko kropassa tuntuu silloin äärettömän hyvälle.
 
tunnustelija
Hyvältä tuntuu. Vaikka oisin kuinka kostee tahansa, niin oikeassa kulmassa tuntuu taivaalliselta. Varsinkin jos miehellä on sopivan kokoinen (tykkään isommista). Joskus jos on oikein kiimassa, sisääntulo tuntuu kurkussa asti. Jotenkin kai koko kropassa tuntuu silloin äärettömän hyvälle.
Olipa hyvin kuvattu: "Joskus jos on oikein kiimassa sisääntulo tuntuu kurkussa asti". Juuri noin....
 
Viimeksi muokattu:
Niin.
Sanoisin, että kun on oikein märkä, se ei tunnu juuri miltään, ellei hankauskulma ja rytmi ole millilleen oikea ja klitoris saa stimulointia samalla.

Sitten kun jyystöä on kestänyt 5-10 minuuttia alkaa jo tuntumaan pahalta, kuin iho hankautuisi rikki, eikä mitään nautintoa ole.

Jos mela on oikein iso ja olen oikein märkä ja kunnolla kiihoittunut ja esileikit on oikalla tavalla suoritettu lähelle orgasmia, se tuntuu hyvältä ja laukeankin nopesti, mutta vain edellisin edellytyksin. Tietysti silloinkin vain, jos tunnelta on oikea ja olen rentoutunut.
Voiko nainen vaikuttaa itse mitenkään tuon oikean hankauskulman löytymiseen?

Tuleeko jyystö tuntemus siitä, jos tahti on kokoajan sama?
Minä olen joskus saanut neuvon, älä kokoajan tee samalla tahdilla.
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Muuttuuko tuntemus yhdynnän erivaiheissa?

Mieshän tuntee emättimen erilaiselta yhdynnän edetessä.

Ensimmäinen työntö tuntee sen kostean ja hieman raollaan olevan emättimensuun laajentumisen.
Onko tuo laajentumistunne kuinka tärkeä naiselle?

Liukuvat liikkeet saavat aikaan emättimeen puristavan otteen.
Uskoisin tuon tuntuvan naisestakin kivalla.

Lopuksi tulee ne sykkivät liikkeet, jotka yleensä loppuvat liian lyhyeen.
Olen huomannut naiselle tuolloin tulevan tunteen, pois sisältäni.

Menikö arvioni pahasti metsään?
 
tunnustelija
Muuttuuko tuntemus yhdynnän erivaiheissa?

Mieshän tuntee emättimen erilaiselta yhdynnän edetessä.

Ensimmäinen työntö tuntee sen kostean ja hieman raollaan olevan emättimensuun laajentumisen.
Onko tuo laajentumistunne kuinka tärkeä naiselle?

Liukuvat liikkeet saavat aikaan emättimeen puristavan otteen.
Uskoisin tuon tuntuvan naisestakin kivalla.

Lopuksi tulee ne sykkivät liikkeet, jotka yleensä loppuvat liian lyhyeen.
Olen huomannut naiselle tuolloin tulevan tunteen, pois sisältäni.

Menikö arvioni pahasti metsään?
Siitä on jo aikaa kun viimeksi olin miehen kanssa mutta määrätyty tunteet ei unohdu.

Nimenomaan se laajentumisen tunne. Silloin on niin valmis miehen penikselle, että ihan voisi huutaa riemusta kun se työntyy sisään. Eli itselleni se tunne on aina ollut tärkeä.

Vaginani tuntui joskus elävän omaa elämäänsä - se supisteli ja sykki sellaista vauhtia, että oli joskus vaikea pysyä tahdissa vaikka olimme kauan olleet yhdessä - jostain luin, että kovin kiimaisena ei pysty liikkeitään kontrolloimaan. Mutta kivalta sen tuntuu! Ja vielä paremmalta kun tulee orgasmi.

Ehkä kumppanisi ei saa orgasmia jos sykkivät liikkeet loppuvat lyhyeen? Ja hänelle tulee "pois sisältäni" tunne?

Entä esileikki?
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Siitä on jo aikaa kun viimeksi olin miehen kanssa mutta määrätyty tunteet ei unohdu.

Nimenomaan se laajentumisen tunne. Silloin on niin valmis miehen penikselle, että ihan voisi huutaa riemusta kun se työntyy sisään. Eli itselleni se tunne on aina ollut tärkeä.

Vaginani tuntui joskus elävän omaa elämäänsä - se supisteli ja sykki sellaista vauhtia, että oli joskus vaikea pysyä tahdissa vaikka olimme kauan olleet yhdessä - jostain luin, että kovin kiimaisena ei pysty liikkeitään kontrolloimaan. Mutta kivalta sen tuntuu! Ja vielä paremmalta kun tulee orgasmi.

Ehkä kumppanisi ei saa orgasmia jos sykkivät liikkeet loppuvat lyhyeen? Ja hänelle tulee "pois sisältäni" tunne?

Entä esileikki?
Ensinnäkin kerron, että meidän seksi on pääsääntöisesti käsin tekemistä.
Mutta ei kai sillä ole väliä, kun molemmat siitä pitävät.

Minä olen ne sykkeet tulkinnut orgasmiksi.
Kun ne selkeästi sormessani tuntuu.
Muutaman supistelun jälkeen alkaa kosketukseni tuntumaan kutiavilta, joten hän vetää sormeni pois.
Eikä välittömästi uudelleen sinne ole mitään asiaa.

Orgasmiksi sitä perustelen myös seuraavasta syystä.
Milloinkaan en saa suukotellessa työntää kieltäni hänen suuhunsa, paitsi juuri tuolla hetkellä kun ne supistelut alkavat.
Silloin hän kääntää päätään ja tuo huulensa huulieni lähelle.
Sillälailla anovan oloisesti, ja tuolloin voin suudellessa työntää kieleni hänen suuhun ja hän silminnähden pitää siitä.

Kyllä niitä jonkinlaisia esileikkejä on.
Ja jos ei olisi, niin tuskin sinne jalkojenväliin saisin edes koskea.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Ensinnäkin kerron, että meidän seksi on pääsääntöisesti käsin tekemistä.
Mutta ei kai sillä ole väliä, kun molemmat siitä pitävät.

Minä olen ne sykkeet tulkinnut orgasmiksi.
Kun ne selkeästi sormessani tuntuu.
Muutaman supistelun jälkeen alkaa kosketukseni tuntumaan kutiavilta, joten hän vetää sormeni pois. Eikä välittömästi uudelleen sinne ole mitään asiaa.

Orgasmiksi sitä perustelen myös seuraavasta syystä.
Milloinkaan en saa suukotellessa työntää kieltäni hänen suuhunsa, paitsi juuri tuolla hetkellä kun ne supistelut alkavat.
Silloin hän kääntää päätään ja tuo huulensa huulieni lähelle.
Sillälailla anovan oloisesti, ja tuolloin voin suudellessa työntää kieleni hänen suuhun ja hän silminnähden pitää siitä.

Kyllä niitä jonkinlaisia esileikkejä on.
Ja jos ei olisi, niin tuskin sinne jalkojenväliin saisin edes koskea.
Jokaisen orgasmi on erilainen, se on selvä. Toisilla pienet sykkeet/supistelut ovat orgasmi ja toisilla vasta sen alku.

Siitä tuli mieleeni jotain jonka ystävätär yllättäen kerran paljasti itsestään. Mulle se oli ihan uutta ja outoa!
On naisia, jotka haluavat koko ajan olla tilanteen tasalla, eivät halua olla kenenkään vietävissä. Eivät halua tai heitä peloittaa antautua tunteidensa valtaan.

Eli kun alkaa rakastellessa tuntua hyvältä niin keskeyttävät koska eivät halua antaa haluilleen valtaa; eivät siis halua antautua miehelle kontrolloimattomassa tilassa - tarkoitan tällä mahdollista orgasmi-tilaa.

En tarkoita että kumppanisi olisi tällainen, se vaan tuli mieleeni kun kerroit hänen reaktioistaan; "vetää sormet pois" ja antaa vain yhden hetken ajan työntää kielen suuhun...
Ja mitä se kutiaminen on...? Halun tunteen lähestymistä...?
Aivan kuin hän aavistaisi että seuraavassa hetkessä hän alkaisikin nauttia siitä ja sitten se ois menoa...?
Ja tarkoitatko myös ettet ole päässyt ollenkaan viemään penistäsi sisälle? (Anteeksi suorapuheisuuteni!)

Kaikesta huolimatta toivotan sulle Hyvää Uutta Vuotta - meille kaikille parempaa seksivuotta!
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Jokaisen orgasmi on erilainen, se on selvä. Toisilla pienet sykkeet/supistelut ovat orgasmi ja toisilla vasta sen alku.

Siitä tuli mieleeni jotain jonka ystävätär yllättäen kerran paljasti itsestään. Mulle se oli ihan uutta ja outoa!
On naisia, jotka haluavat koko ajan olla tilanteen tasalla, eivät halua olla kenenkään vietävissä. Eivät halua tai heitä peloittaa antautua tunteidensa valtaan.

Eli kun alkaa rakastellessa tuntua hyvältä niin keskeyttävät koska eivät halua antaa haluilleen valtaa; eivät siis halua antautua miehelle kontrolloimattomassa tilassa - tarkoitan tällä mahdollista orgasmi-tilaa.

En tarkoita että kumppanisi olisi tällainen, se vaan tuli mieleeni kun kerroit hänen reaktioistaan; "vetää sormet pois" ja antaa vain yhden hetken ajan työntää kielen suuhun...
Ja mitä se kutiaminen on...? Halun tunteen lähestymistä...?
Aivan kuin hän aavistaisi että seuraavassa hetkessä hän alkaisikin nauttia siitä ja sitten se ois menoa...?
Ja tarkoitatko myös ettet ole päässyt ollenkaan viemään penistäsi sisälle? (Anteeksi suorapuheisuuteni!)

Kaikesta huolimatta toivotan sulle Hyvää Uutta Vuotta - meille kaikille parempaa seksivuotta!
Tuossa saattaa olla perääkin, ettei hän pysty antautumaan tunteidenvaltaan.
Tuohan selittäisi senkin mitä myös olen ihmetellyt.
En oikein voi mitään myönteistäkään kommentia sanoa.
Esimerkiksi seksin jälkeen en voi todeta, että minusta tuntui hyvälle, kun sain olla hänen kanssaan sillälailla.

Nuo suorat kysymykset ovat niitä parhaita.
Ja nyt tulee viivasuora vastaus.
Olen saanut penikseni hänen sisälle laittaa muutamia kertoja.
Onhan meillä sentään kolme lastakin.
Varmaan 50 kertaa olen sisälle luikerrellut tämän reikun 30 vuoden aikana, kun olemme yhdessä asunut.

Hyvää Uuttavuotta täältäkin toivotan.
Raketit ovat jo pystyssä odottamassa laukeamista ja pian iloisesti lentävät.
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Kyselin vaimolta hyvin varovasti, ja sain selville joitakin asioita.

Hän ei kuulemma kestä ottaa vastaan huomiota.
Mistä syystä hän myöskään ei pysty osoittamaan minulle huomionosoituksia.

Johtuu hänen mielestään arkuudesta.

Sain kuitenkin joitain myönnytyksiä, koska ei innostunut ehdotuksestani lopettaa kokonaan kaikenlainen toiminta mikä voi herättää seksuaalisuuden.

Läheisyys hänestä tuntuu hyvälle, vaikka sitä ei juuri sillähetkellä pysty sanomaankaan.

Saan siis pitää hänen kädestä kiinni, saan pitää kättä rintojen päällä, masulla, ja mikä parasta myöskin siinä vakosen päälla.
Ehtona ettei käteni ala tekemään juurikaan hyväilyliikkeitä.
Hyvä noinkin, sillä kyllä kädellä voi ne naiselliset muodot tuntea.

Hän lupasi myös saunassa näyttää alastomuuttaan lähietäisyydeltä.
Siis kun istun penkillä, niin hän lupasi tulla eteeni kuivailemaan itseään.
Ehtona etten sano mitään, tai ota hänestä kiinni.
Tuo kiinnipitäminen kuulemma tuntuu siltä, kuin vangitsisin hänet.

Sen seksistä puhumisen hoidan sitten täällä netissä.
Ainakin niinkauan, kun minulle täällä jaksetaan vastailla.
Ja onhan minulla se yksi ketju johon kirjoittelen tuntojani odottamattakaan vastauksia.
Ketju on nimeltään katselu, ja nimimerkkini Uteliasmies.

Kyllä noillakin edoilla pärjään, sillä rakastan häntä.
 
tunnustelija
Hän lupasi myös saunassa näyttää alastomuuttaan lähietäisyydeltä.
Siis kun istun penkillä, niin hän lupasi tulla eteeni kuivailemaan itseään.
Ehtona etten sano mitään, tai ota hänestä kiinni.
Tuo kiinnipitäminen kuulemma tuntuu siltä, kuin vangitsisin hänet.
Sinun takiasi toivon että hän olisi estoton tuossa tilanteessa - että tosiaan näkisit häntä kunnolla. Mutta paras varoa ettet itse kiihoitu liikaa ja hän huomaisi sen! Kerrotko myöhemmin miten kävi - ellei se ole liian henkilökohtaista...
 
Viimeksi muokattu:
Western
Hyvältä tuntuu. Vaikka oisin kuinka kostee tahansa, niin oikeassa kulmassa tuntuu taivaalliselta. Varsinkin jos miehellä on sopivan kokoinen (tykkään isommista). Joskus jos on oikein kiimassa, sisääntulo tuntuu kurkussa asti. Jotenkin kai koko kropassa tuntuu silloin äärettömän hyvälle.

Jep, tuon saman olen kuullut muutamilta kumppaneiltani, "tuntuu kurkussa asti" ja ettei oikein saa levitettyään itseään niin paljon kuin haluaa. Olo on kuin olis suurta penistä täynnä koko nainen. Kuulema jumalallisen ihana tunne.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Kyselin vaimolta hyvin varovasti, ja sain selville joitakin asioita.
(KOMMENTOIN TÄHÄN NYT VAIKKA KIRJOITUKSESTASI ONKIN HIEMAN AIKAA - MUTTA ON ASIA JOKA EI KOSKAAN VANHENE...)

Hän ei kuulemma kestä ottaa vastaan huomiota.
Mistä syystä hän myöskään ei pysty osoittamaan minulle huomionosoituksia.

Johtuu hänen mielestään arkuudesta.

Sain kuitenkin joitain myönnytyksiä, koska ei innostunut ehdotuksestani lopettaa kokonaan kaikenlainen toiminta mikä voi herättää seksuaalisuuden.
(TÄMÄ JOS MIKÄÄN ON TÄRKEINTÄ!)

Läheisyys hänestä tuntuu hyvälle, vaikka sitä ei juuri sillähetkellä pysty sanomaankaan.

Saan siis pitää hänen kädestä kiinni, saan pitää kättä rintojen päällä, masulla, ja mikä parasta myöskin siinä vakosen päälla.
Ehtona ettei käteni ala tekemään juurikaan hyväilyliikkeitä.
Hyvä noinkin, sillä kyllä kädellä voi ne naiselliset muodot tuntea.

Hän lupasi myös saunassa näyttää alastomuuttaan lähietäisyydeltä.
Siis kun istun penkillä, niin hän lupasi tulla eteeni kuivailemaan itseään.
Ehtona etten sano mitään, tai ota hänestä kiinni.
Tuo kiinnipitäminen kuulemma tuntuu siltä, kuin vangitsisin hänet.
(VOI OLLA MIELLEYHTYMÄ JOHONKIN JOSTA EI VOI KERTOA TAI EI KEKSI ASIAYHTEYTTÄ KIELTEISEEN TUNTEMUKSEEN)

Sen seksistä puhumisen hoidan sitten täällä netissä.
Ainakin niinkauan, kun minulle täällä jaksetaan vastailla.
(TÄMÄ ON MEIKÄLÄISIÄ VARTEN TEHTY...)

Ja onhan minulla se yksi ketju johon kirjoittelen tuntojani odottamattakaan vastauksia.
Ketju on nimeltään katselu, ja nimimerkkini Uteliasmies.

Kyllä noillakin edoilla pärjään, sillä rakastan häntä.
KAIKKI SE KESTÄÄ.. NIIN SEN KUULUUKIN MENNÄ - JOS VOIT PURKAUTUA NÄILLÄ FORUMEILLA NIIN OMA SEKSIELÄMÄSI VARMASTI SIITÄ HYÖTYY!
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Pian unohdan miltä se tuntui sisällä - kertokaa oi kertokaa ja muistuttakaa - jos muistan oikein niin taju melkein menee kun mies työntyy sisään... positiivisesti siis... olla täynnä miestä... eikä se välttämättä ole koosta kiinni vaikka toiset sitä yrittää vakuuttaa...
 

Yhteistyössä