Miltä se tuntuu sisässä?

  • Viestiketjun aloittaja Reikingnyys
  • Ensimmäinen viesti
Liisa
Pian unohdan miltä se tuntui sisällä - kertokaa oi kertokaa ja muistuttakaa - jos muistan oikein niin taju melkein menee kun mies työntyy sisään... positiivisesti siis... olla täynnä miestä... eikä se välttämättä ole koosta kiinni vaikka toiset sitä yrittää vakuuttaa...

Miten sellaista voisi edes unohtaa!!? En käsitä, minä muistan ainakin uh.. hyvinkin kauan..

Se tuntuu.. kuumalta tai viileältä!
Nainen itse on sisältä hyvinkin kuuma ja mielestäni on parasta, jos mies on hieman viileämpi kuin itse, silloin tuntee paremmin. Työntyminen on aivan jumalattoman mieletön tunne! Tuntuu kuin halkeaisi hänestä, ei liikaa ei satu, mutta huh huijaa se on menoa! Jos nainen on kireä tai tiukka, se on hieman tuskallista, mutta olen kuullut, että se on miehestä hyvinkin mukavaa. Onko?
On myös hyvin jännittävä tunne, jos mies on kuumempi kuin minä itse, se polttaa muttei liikaa. Sitä on ihan liekeissä hänestä!! ;D

Olen huomannut, että jos mies on sisällä, sormin tai peniksen kanssa, aivan täysin paikallaan, niin sitä ei tunne laisinkaan! Mitä ihmettä! Eihän siinä ole mitään järkeä!! Mutta jos sitten pienen hiljaisuuden jälkeen liike alkaa taas, niin huh!, ei tajua enää mistään mitään ja himo vain vie!
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelija
Kiitos Liisa! En siis olekaan ihan kaikkea unohtanut!
"Työntyminen on aivan jumalattoman mieletön tunne!" Niin on - ei sellainen tosiaan voi unohtua! ...eikä sitä voi tosiaan oikein kuvailla kuitenkaan...
Tuota "täysin paikallaan oloa ilman tuntemusta" en muista koskaan kokeneeni. Olen aina tuntenut olevani "täynnä miestä" ja se - sisään työntymisen lisäksi - on sellainen tunne jota kaipaan...
Mutta ehkä taas joku päivä...
 
Liisa
Kiitos Liisa! En siis olekaan ihan kaikkea unohtanut!
"Työntyminen on aivan jumalattoman mieletön tunne!" Niin on - ei sellainen tosiaan voi unohtua! ...eikä sitä voi tosiaan oikein kuvailla kuitenkaan...
Tuota "täysin paikallaan oloa ilman tuntemusta" en muista koskaan kokeneeni. Olen aina tuntenut olevani "täynnä miestä" ja se - sisään työntymisen lisäksi - on sellainen tunne jota kaipaan...
Mutta ehkä taas joku päivä...
Niin, mutta laulujen sanoittajat ja kirjoja kirjoittavat ihmiset ovat sitä pytsyneet kuvailemaan kautta aikojen, niin aki sitä nyt jotenkin pystyy kuvailemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
sinnamoni
Se tuntuu niin hyvältä. Paljon paremmalta kuin sormet tai dildo.
Minulla se tuntuu eniten vaginan suuaukolla, ei niinkään siellä syvemmällä. Eli mulle paksuus on tärkeämpää kuin pituus.
Asennolla on myös merkistystä. Takaapäin tuntuu hyvältä, mies päällä tuntuu hyvältä, minä päällä tuntuu hyvältä. Joissain asennoissa ei tunnu oikein miltään, esim. jos mun jalat on miehen olkapäillä, se ei tunnu miltään.
Nyt kun vielä sais.

Nyt vois aloittaa ketjun aiheesta miltä miehestä tuntuu työntää penis sisään. Tuntuuko se kärjessä vai koko varressa ja miltä se tuntuu?
 
Naomi-san
Jotenkin hankala kuvailla, mutta ehkä lähinnä suloiselta paineentunteelta. Ehkä hieman venyttävältä ja kevyeltä silitykseltä. Pelkkä fyysinen tunne ei minulla ole kovin voimakas, vaikka sisääntyöntyminen hyvältä tuntuukin, mutta yhdistettynä tunteisiin ja ajatuksiin, se on parhaimmillaan henkeäsalpaava tunne.

Parhaimmalta tuntuu, kun mies työntyy sisään, ihan loppuun saakka ja vetäytyy sitten kokonaan ulos ja uudestaan sisään, loppuun saakka ja uudelleen kokonaan ulos. Hitaasti, oikein hitaasti... *huoh*
 
Hei.
Parhaimmalta tuntuu, kun mies työntyy sisään, ihan loppuun saakka ja vetäytyy sitten kokonaan ulos ja uudestaan sisään, loppuun saakka ja uudelleen kokonaan ulos. Hitaasti, oikein hitaasti... *huoh*
Tuon voisi hyvin kuvitelle tuntuvan uskomattoman hyvälle naisesta.
Tuossahan tulee ne laajentumisentunteet montakertaa peräkkäin.

Pitääkin kokeilla vaimon kanssa tuollaista hidasta toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Saribbha
Ai miltä se tuntuu?... Vaginan sissässähän ei ole ainakaan enimmässä määrin hermopäätteitä, joten tuntemukset tulevat pääasiassa vaginan etuosassa.
Tunne, kun penis on sisällä on lähinnä paineen tunnetta ja, jos paine on liian voimakas, niin en ole silloin tarpeeksi kostea ja kiihottunut.
Yhdyntäliikkeet tuntuvat hierovilta ja venyttäviltä. Vaginan suuaukon limakalvot tavallaan liikkuvat edes takaisin ja, koska sillä alueella on paljon hermopäätteitä, liike tuntuu taivaallisen hyvältä.
Parhaimmat kicksit olen saanut paksusta peniksestä ja nopeasta liikkeestä. Onneksi olen saanut paljon kovaa kyytiä.
 
supisuomalainen
Ai miltä se tuntuu?... Vaginan sissässähän ei ole ainakaan enimmässä määrin hermopäätteitä, joten tuntemukset tulevat pääasiassa vaginan etuosassa.
Tunne, kun penis on sisällä on lähinnä paineen tunnetta ja, jos paine on liian voimakas, niin en ole silloin tarpeeksi kostea ja kiihottunut.
Yhdyntäliikkeet tuntuvat hierovilta ja venyttäviltä. Vaginan suuaukon limakalvot tavallaan liikkuvat edes takaisin ja, koska sillä alueella on paljon hermopäätteitä, liike tuntuu taivaallisen hyvältä.
Parhaimmat kicksit olen saanut paksusta peniksestä ja nopeasta liikkeestä. Onneksi olen saanut paljon kovaa kyytiä.

Miehestä ihanimmalta tuntuu naisen 'supistelu'. Tunteekohan nainen samaan aikaan samanlaista ihanuutta.
 
Viimeksi muokattu:
suomanainen
Miehestä ihanimmalta tuntuu naisen 'supistelu'. Tunteekohan nainen samaan aikaan samanlaista ihanuutta.
Hetkellä kun nainen laukeaa ja saa orgasmin, niin supistelut (aallot) tuntuvat niin hyvältä, ettei nainen ole hetkeen edes tällä planeetalla. Miehen on kuitenkin hyvä opetella erottamaan aito orgasmi ja ns teeskennelty orgasmi, jossa harjoitetaan vain alapohjan lihaksia supistamalla ja rentouttamalla. Silloin fiilis on lähinnä anteeksi ja kiitos eikä tuntunut missään.
 
Viimeksi muokattu:
Supisuomalainen
Hetkellä kun nainen laukeaa ja saa orgasmin, niin supistelut (aallot) tuntuvat niin hyvältä, ettei nainen ole hetkeen edes tällä planeetalla. Miehen on kuitenkin hyvä opetella erottamaan aito orgasmi ja ns teeskennelty orgasmi, jossa harjoitetaan vain alapohjan lihaksia supistamalla ja rentouttamalla. Silloin fiilis on lähinnä anteeksi ja kiitos eikä tuntunut missään.

Tarkoittaako tämä siis sitä, että nainen, joka 'supistelee' aidosti pitkään, saakin useampia orgasmeja peräkkäin. Sillä tuntuu siltä, että nuo supistukset tulevat jaksottain. Tuota jakson väliä on vaikea arvioida, kun silloin on joka tapauksessa ajantaju hukassa.

Tunnen naisen, jonka supistukset tuntuvat kestävän pitkään ja ne tuntuntuvat tuntosarvessani niin tunteikkaan tutun ihanilta ;-)
 
Viimeksi muokattu:
maijuska
Hyvältä tuntuu. Vaikka oisin kuinka kostee tahansa, niin oikeassa kulmassa tuntuu taivaalliselta. Varsinkin jos miehellä on sopivan kokoinen (tykkään isommista). Joskus jos on oikein kiimassa, sisääntulo tuntuu kurkussa asti. Jotenkin kai koko kropassa tuntuu silloin äärettömän hyvälle.
On se vaan niin että iso tuntuu paremmalta. On sillä koolla väliä. Mitä isompi kulli, sitä helpommin ja nopeammin tulen ja pienikulliset miehet oon jättänyt ensimmäisen seksin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hetkellä kun nainen laukeaa ja saa orgasmin, niin supistelut (aallot) tuntuvat niin hyvältä, ettei nainen ole hetkeen edes tällä planeetalla. Miehen on kuitenkin hyvä opetella erottamaan aito orgasmi ja ns teeskennelty orgasmi, jossa harjoitetaan vain alapohjan lihaksia supistamalla ja rentouttamalla. Silloin fiilis on lähinnä anteeksi ja kiitos eikä tuntunut missään.
Olen saanut naiselta molempia. Ensin nainen saa kunnolla ja jos en ehdi laueta samaan aikaan, niin nainen jokus ”avittaa” laukeamista supistelemalla lantionpohjanlihaksia. Sekin tuntuu kyllä aika todella hyvältä :)

Välillä taas jos en ehdi mukaan niin nainen ympäri ja lopetus takaapäin. Jos nainen on todella märkä, niin se ei itsessään tunnu oikein miltään, mutta asetelma on niin seksikäs että siitä kyllä laukeaa aina. Tosin vielä paremmalta tuntuisi jos vetäsi ulos ja runkkaisi loppuun. Suihkua lukuunottamatta nainen tuskin haluaa saada mällejä päälleen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä