Miltä terve emätin tuoksuu?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
Pillufani
Monia pimppejä maistelleena ja haistelleena ei puhdas pimppi juuri tuksahda.
Lievää piparkakun makua voi erottaa maistellessa,toisilla voimakkaampi ja toisilla miedonpi.
Kuukautisten ja yhdynnän jälkeen jos jää huonommalle pesulle niin silloin olen huomannut sillimäistä tuoksua. Eli huuhdellaan piparit :).
 
Poikkeus
Ei ne pienet kalantuoksut pimppiä vielä tautiseksi tee, satoja pimppejä nuuhkineena voin kertoa, että kaikki ne tuoksuvat enemmän tai vähemmän kalalle.

Eikä se kalan tuoksu edes ole niitä pahimpia maailmassa, jos kyseessä on vaikka paistetun lohen tuoksu, niin a-vot, siithä mie vasta tykkäänki!

Aika vanha ketju... mutta kaikella kunnioituksella sinulle " kalamies", ei KAIKKI alapäät tuoksu. Minä kuulun siihen osastoon, jonka emätin ei tuoksu ja ei ole koskaan tuoksunut millekkään eikä maistu millekkään... onko tämäkään normaalia?? Minulla ei myöskään ole eläissäni ollut minkäänlaista tulehdusta alapäässäni, eikä valkovuotonikaan ole värillistä, tai siis oikein minkään väristä. Tätä olemme mieheni kanssa ihmetelleet, onko minulla sitten jotenkin outo pimppi, ken sen tietää... Minulla ihan mainitakseni vielä, ei myöskään haise kainalot, eivät koskaan ole haisseet enkä välitä korvissani vaikkua... eheheh. Tämä on kenties joku geenimuunnos tms?

Jokatapauksessa... ihan vaan halusin kommentoida. Ja sen verran vielä, että ainoa mikä haju voi olla, on hienoinen pissan haju, jos ei ole päässyt päivänaikana pesemään, tai on joutunut sellaiseen tilanteeseen, ettei paperia ole ollut saatavilla.

Että semmoista täältä :)
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä
En ole koskaan haistanut, joten en tiedä miltä se tuoksuu tai haisee. Omaansa on vaikea haistaa ja toisten naisen alapäähän ei haluaisi nenääni työntää. Mieheltä en ole koskaan kysynyt.
 

Yhteistyössä