Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
Ventovieras
Menetin neitsyyteni 22 vuotiaana 30 vuotiaalle naiselle. Aina ajattelin säästäväni neitsyyttäni, en halunnut tuhlata sitä mihinkään turhaan. Ei mitään yhden yön juttuja. Tämän naisen kanssa olin kauemmin yhdessä ja päätettiin koittaa. Hän ei ollut neitsyt. En tuntenut omaavani epäröiviä tunteita, tiesin mitä olin tekemässä vaikkakin se olikin ensimmäinen kertani. Pitkän pitkä esileikki. Minä komennossa nainen maaten. Koskettelin ja hyväilin vartaloa, yritin lukea, vähän purin ja näykin. Käynnistin niin sanotusti hänen vartaloansa oppien mukaisesti mitä olin lukenut ja aina fantasioinut unissani. En antanut naiselle vuoroa hyväillä minua. Ajattelin, että tehdään tämä ensimmäinen kerta vain naiselle. Kyllähän se yhdyntä lopussa todella mukavalta tuntui, erittäin kuumaa, mutta en pystynyt laukeamaan vaikka mitä yritin. Tietenkin jäi kovasti vaivaamaan. Koitettiin useammin ja en vieläkään pystynyt. Se tunne olla toisen kanssa sai jännittämään niin paljon ilmeisestikin, aina sai turvautua omaan käteen loppuvaiheessa. Kaikkea yritettiin, hänet sain laukeamaan ja sain siitä todella hienon tunteen. Olin sen verran paljon lukenut kaikenlaista tietoa joten tiesin kyllä minkälainen kouristelu ja huuto on orgasmi naisella. Sormin onnistuin tämän tekemään.

Pitkän harjoittelun tuloksena suulla hän sai minutkin tulemaan ja siitä lähtien kaikki "estot" häipyivät ja kaikki sujunut erinomaisesti.

Siinä se ensimmäinen kerta.
 
joomoi
Alkuperäinen kirjoittaja Näkkäripaketti:
Joka väittää,että eka kerta on ihana kokemus, on valehtelija. Siis ainakin naiselle se on
yleensä enemmän tai vähemmän kivulias kokemus. Seuraava kerta voi jo olla parempi, kunhan pitää taukoa sen verran,että paikat pareanevat ensin.

Harvoin mieskään osaa heti kättelyssä tehdä kaiken niin, että olis taivaallista.

Kokemus tuo varmuutta ja pikkuhiljaa harjoitellen se nautinto tulee.

Eka kerta oli ihan pelkkää tuskaa. olin hankkinut pillereitä valmiiksi, mutta järki ei sanonut, että kumi olis ollut hyvä lisäturva. Mut eihän joskus 20v takaperin taudeista puhuttu, raskaus oli ainoa pelko.
Eka kerta oli niin hirvee kokemus ettei mitää rajaa, se sattu pahasti ja oli tosi kömpelöö nykyää se on tietty paljonpaljon parempaa :)

 
melkein mummo
Eka kerta sattui aivan kamalasti - pienen naisen neitseellisen ahdas vagina ja ison miehen kova ja kookas siitin ei vaan sopineet yhteen, vaikka oli oma rakas poikakaveri yrittämässä. No, pyydettiin sitten lääkäriltä puudutusvoidetta mulle (!) ja muutaman kerran rakasteltiin sen avulla. Alun jälkeen ei tiukasta vaginasta ja isosta peniksestä ollut kuin iloa!!- Voin vain kuvitella, miten paha muisto eka kerrasta sitten olisi jäänyt, jos ne kivut olisi kokenut jonkun yhdentekevän jätkän kanssa vähingossa jossain bileissä.
 
Vieläkin viriili keski-ikäinen mies
Ihastukseni kohde suostui seurustelemaan kanssani. Aikanaan ehdotin hänelle rakastelua; tarkoitukseni oli, että hän harkitsisi asiaa. Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: "Sä saat.", ja samassa pikkupöksyt lensivät laajassa kaaressa lattialle. Minua odotti rakastamani nainen kuumana ja halukkaana. Sähläsin kumin kaluni päälle, tähtäsin ja yritin osua keskelle, naiseni auttoi nauraen oikeaan paikkaan. Ei mennyt sisään ei, sillä esteenä oli tiukka kalvo. Aikani yritettyäni aloin turhautua ja kalukin löystyi, hieman löysähkönä pujottelin sen sitten oikeaan paikkaan, jossa se jämäköityi uudestaan. Näin onnistuin pujottelemaan sisään, mutta sitten naiselle teki kipeää ja vastentahtoisesti jouduin keskeyttämään. Illalla yritimme uudestaan ja koska nainen oli kunnolla märkä sekä pääsimme aloittamaan suoraan (ilman edellä mainittuja hankaluuksia), niin molemmat nautimme tilanteesta. Sitten rakastelimme monta kertaa peräkkäin. Naiseni kommentteja olivat mm. "Toivottavasti et pidä minua ihan kyltymättömänä mutta..., ja "Hurja miltä se tuntuu." Suhde jatkui tästä vielä pari vuotta, minkä jälkeen naiseni jätti minut...
 
maalaistollo
17 v. olin itse, vähän vanhemman tuttavan kanssa. ei suuria tunteita. mies oli kokeneempi joten kaikki meni hyvin, mutta jännitin ja sattui vähän. ehkäisy oli. ei jäänyt huonot muistot. mutta ei sitä hyväksi seksiksi voi sanoa.
 
16v. tyttö
Harrastin seksiä ihastukseni kanssa.olin 16v. ja ihastukseni 18v. Ihastukseni oli kokeneempi,mie ku olin vielä neitsyt.

Kaikki meni ihan hyvin.Juteltiin ensin niitä näitä ja kosketeltiin.Sitten päädyttiin suutelemaan sohvalle.Jossain vaiheessa kuljettii sänkyyn ja ihastukseni riisui minut(hänellä kun oli vain pyyhe yllään) ja alettiin taas suutelemaan.Tunsin kuinka hän jäykistyi ja tuli intohimoiseksi.Käytettiin onneksi kortsua ja käytin itsekin e-pillereitä joten hätää ei ollut.

Jälkeenpäin tuntui et se oli vain yhden illan juttu..tämä tapahtui eilen.
 
raikka vaari
Alkuperäinen kirjoittaja Annica17v:
Niin, miltä se tuntui sinulla?

Toivoisin asiallisia vastauksia, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Missä se tapahtui? Kaduttiko jälkeenpäin? Oliko ehkäisy mukana?
Ei sitten miltään....
Märkää oli niin että palleissa asti tuntui, ei mitään tuntumaa.
Mutta 3 kerralla johan alkoi tuntumaan...

 
hu hu
Alkuperäinen kirjoittaja 16v. tyttö:
Harrastin seksiä ihastukseni kanssa.olin 16v. ja ihastukseni 18v. Ihastukseni oli kokeneempi,mie ku olin vielä neitsyt.

Kaikki meni ihan hyvin.Juteltiin ensin niitä näitä ja kosketeltiin.Sitten päädyttiin suutelemaan sohvalle.Jossain vaiheessa kuljettii sänkyyn ja ihastukseni riisui minut(hänellä kun oli vain pyyhe yllään) ja alettiin taas suutelemaan.Tunsin kuinka hän jäykistyi ja tuli intohimoiseksi.Käytettiin onneksi kortsua ja käytin itsekin e-pillereitä joten hätää ei ollut.

Jälkeenpäin tuntui et se oli vain yhden illan juttu..tämä tapahtui eilen.
Mitähän sunkin päässäs on pyörinyt

 
!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Menetin neitsyyteni 22 vuotiaana 30 vuotiaalle naiselle. Aina ajattelin säästäväni neitsyyttäni, en halunnut tuhlata sitä mihinkään turhaan. Ei mitään yhden yön juttuja. Tämän naisen kanssa olin kauemmin yhdessä ja päätettiin koittaa. Hän ei ollut neitsyt. En tuntenut omaavani epäröiviä tunteita, tiesin mitä olin tekemässä vaikkakin se olikin ensimmäinen kertani. Pitkän pitkä esileikki. Minä komennossa nainen maaten. Koskettelin ja hyväilin vartaloa, yritin lukea, vähän purin ja näykin. Käynnistin niin sanotusti hänen vartaloansa oppien mukaisesti mitä olin lukenut ja aina fantasioinut unissani. En antanut naiselle vuoroa hyväillä minua. Ajattelin, että tehdään tämä ensimmäinen kerta vain naiselle. Kyllähän se yhdyntä lopussa todella mukavalta tuntui, erittäin kuumaa, mutta en pystynyt laukeamaan vaikka mitä yritin. Tietenkin jäi kovasti vaivaamaan. Koitettiin useammin ja en vieläkään pystynyt. Se tunne olla toisen kanssa sai jännittämään niin paljon ilmeisestikin, aina sai turvautua omaan käteen loppuvaiheessa. Kaikkea yritettiin, hänet sain laukeamaan ja sain siitä todella hienon tunteen. Olin sen verran paljon lukenut kaikenlaista tietoa joten tiesin kyllä minkälainen kouristelu ja huuto on orgasmi naisella. Sormin onnistuin tämän tekemään.

Pitkän harjoittelun tuloksena suulla hän sai minutkin tulemaan ja siitä lähtien kaikki "estot" häipyivät ja kaikki sujunut erinomaisesti.

Siinä se ensimmäinen kerta.
Poikamiehen päivä uni!

 
M40
Eka kerta minulle 18v. Tyttö 17v. Heidän kotonaan, sain jäädä yöksi. Hipihiljaa sängyssä, peiton alla. Tyttöön sattui ja piti lopettaa.

Seuraavilla kerroilla piti varoa, ettei kukaan kuule. Aina lopetettiin "kesken" ja hän runkkasi minut rinnoilleen. Varmaan kuukauden päästä tosi hiljaa laukesin. Yllätti itsenikin. Tyttö säikähti ja kysyi, tuliko sulta, onko kortsu ehjä, näytä.
Lähdettiin opiskelemaaan eri paikkakunnille. Viikonloppujen aikana naitiin 6 - 8 kertaa, sen jälkeen kun hän oppi saamaan orkkunsa. Hänen kämppis oli vaivautunut ja keittiössä kulki korvat punaisena.
Kerran kämppis katsoi kädet farkkujensa sisässä, kun me naitiin. Muistan kun sen silmät muljahteli ja se nytkähteli ja irvisti. Halusi kortsusta nähdä, miltä sperma näyttää.
Sen jälkeen naimme tyttöni kanssa makkarin ovi auki, keittiössä, missä milloinkin.
 
rovasti
Alkuperäinen kirjoittaja M40:
Eka kerta minulle 18v. Tyttö 17v. Heidän kotonaan, sain jäädä yöksi. Hipihiljaa sängyssä, peiton alla. Tyttöön sattui ja piti lopettaa.

Seuraavilla kerroilla piti varoa, ettei kukaan kuule. Aina lopetettiin "kesken" ja hän runkkasi minut rinnoilleen. Varmaan kuukauden päästä tosi hiljaa laukesin. Yllätti itsenikin. Tyttö säikähti ja kysyi, tuliko sulta, onko kortsu ehjä, näytä.
Lähdettiin opiskelemaaan eri paikkakunnille. Viikonloppujen aikana naitiin 6 - 8 kertaa, sen jälkeen kun hän oppi saamaan orkkunsa. Hänen kämppis oli vaivautunut ja keittiössä kulki korvat punaisena.
Kerran kämppis katsoi kädet farkkujensa sisässä, kun me naitiin. Muistan kun sen silmät muljahteli ja se nytkähteli ja irvisti. Halusi kortsusta nähdä, miltä sperma näyttää.
Sen jälkeen naimme tyttöni kanssa makkarin ovi auki, keittiössä, missä milloinkin.
Tosta tarinasta ei selvinnyt, naitko myös kämppistä.
 
hmmmmm
nolo ja häpeällinen ja kivulias eka kerta sen aikasen poikaystäväni kanssa, olin 20 vuotias ja se tapahtu oman kämppäni sohvalla...
sattu hemmetisti ja nolottaa vieläki.
 
josos
miu ekasta kerrasta ei oikeestaa oo vielä viikkookaa. Oon vast täyttäny 18. tilaisuuksii ois ollu jo aikasemminkii, mut oon pihtaillu ;D lähettii kaverin kaa riskil baarii toiselle paikkakunnalle ilman minkäänäköst yöpaikkaa. noh, baaris sit alko synkkaa yhen miehen kaa aika hyvi ja kyseli et minne mennää yöks. Noh, hää alko yrittää sit meitä niille yöks ja lähettii sit valomerkin jälkee. kaveri lähti toisen auton kyyis ja ite sit jou'uin änkee kuuenneks toisee autoo. sillee ajeltii sit vähä alle tunti ja istuin koko matkan sen miehen jalkojenvälis, omat jalat jotenkii ihmeellisest koukus siin auton lattial. noh, kaveri oli kuulemma selibaatis ja olin et aijaa, juujuu. sen kaverit vaa nauro, et nyt taitaa selibaatti tänää loppuu.. ;o noh, meijjät heitettii sit sen kämpälle ja aika nopeest sit makoiltii siin sen sängys. :D eka keveest juteltii kaikkee ja sit se tuli päin ja kysy et "saaks siuta pussaa?", ei menny kauaa ku oltii siin lämmitelty, ku housut alko lähtee. kortsu meinas unohtuu ja se oli puoliks jo ollu sisälkii. ekaks sai vähä jarrutella sitä, ku sattu, mut sit koht pyöriteltii millo mitenkii päi. melkei koko aja oli hurjan rentoo, mut aloin jo sillo yöl 5 aikaa miettii et ei saatana jos oon raskaana. mietin sitä vielkii, ku tost nyt on kulunu vast kaks päivää.. stressaa ja kävin apteekist ostaa sit 17 euron!!! katumuspillerin. toivon nyt vaa, etten oo raskaana, ku en todellakaa viel oo kypsä äidiks ja haluun elää omankii nuoruuteni täs ilman vaipanvaihtoja:D 8päivän pääst teen raskaustestin ja jos näyttää positiivist, ni abortin puolelle se on valitettavast mentävä. en pystyis siit lapsest huolehtii, enkä yh äidiks halua! että tämmöne ekakerta. Se hetki rento ja nautittava, mut tällee jälkeepäi pelottaa ku kerkes ilman kortsuu kävässä.. muuten jäi hyvä fiilis kyl.
 
Finuxo
itellä eka kerta oli jossai kemuissa hirvittävässä kännissä 2 samanlailla päissään olleen tytön kanssa vissiinkin kämpässä asuvan vanhempien sängyssä . olin ajatellut ekan kerran olevan sellainen minkä sitten muistaisinkin kunnolla xD mahtavaa oli, luulisin
 
ujo
Olin 14v kun vanhemsi nainen halus viedä poikuuden, aluksi tunty hyvälle mutta kun se halus naida oikein kunnollaja väkisiin.. Oli siinä muna hellänä, se halusi vielä aamullakin vaikka sattu muttta se ei välittänyt. Olihan se noloa menettää neitsyys 55v naiselle
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
nice one
Olin jo pidemmän aikaa katsellut yhtä kotikaupungin poikaa. Se kulki urheilijaporukoissa, mutta oli sellanen hiljanen ja kiltin oloinen. Kaunis poika, joka katseli myös mua. Sitten tutustuttiin pikkuhiljaa ja ruvettiin seurusteleen 17-vuotiaina. Oltiin oltu kuukausi yhdessä, kun ensimmäisen kerran päädyttiin rakastelemaan. Oltiin mun huoneessa, sängyllä, molemmat selvin päin. Taustalla soi räppiä.

Olin halunnut seksiä jo pidemmän aikaa, joten mua ei jännittänyt. Immenkalvokin oli revennyt osittain jo aiemmin tampoonilla. Eka seksikerralla ei tullut juurikaan verta eikä käynyt kipeää. Tuntui jännältä, hyvällä tavalla. Poika oli harrastanut seksiä aiemminkin, mutta ei kovin paljon. Ehkäisyä käytettiin.

Jälkeenpäin poika sanoi, että rakastaa mua. Ja vastasin samalla tavalla takas. Oltiin vielä monta kuukautta yhdessä sen jälkeenkin ja harjoiteltiin todella paljon. Niin paljon, että pojan kaverit olivat kuulemma kateellisia.

Mutta rakkaus loppui aikanaan. Jäi kuitenkin kaunis muisto.

Koin olevani täysin valmis seksiin, joten mitään morkkiksia tai katumusta ei ollut. Alusta asti suhtauduin seksiin uteliaisuudella ja innolla.
 
Ekakerta
No siis ensin suudeltiin siinä aika kauan ja sitten alettiin meneen sinne sängyn puollelle. Tietenki käytettiin ehkäisyy. Sattuhan se aluks mutta sitten ei enään. Tosin poikaystävä ei kyllä ollu kovin hellävarainen. Ja eipä siinä kerenny paljoon nauttia ku poikaystävä jo "laukes".. Ensi kerralla paremmin..
 
Dementis?
Ei ole minkäänlaista muistikuvaa eka kerrasta. Aikaakin tosin on vierähtänyt, mutten oikein muista ,millaista seksiä ekammaisen vaimon kanssa oli. Ilmeisesti aika latteeta, koska ei mitään muistu mieleen. Aika hassua, edes alkolla ei ollut osaa muistamattomuuteen. Ensimmäisen vieraissakäynnin muistan hyvin.Siinä oli sitä jotain, mitä muistaa.
 

Yhteistyössä