Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
mies30v
Parikymppisenä oli eka kerta. Huono olo jäi pitkäksi aikaa, sillä en naisesta pitänyt vaan tarkoituksena oli "miehistyminen".. olin idiootti.

Sen jälkeen olenkin odottanut, että löytäisin aitoa rakkautta.
 
noh
Kumppanin kanssa 29-vuotiaana, ehkäisynä kondomi. Yhdyntä ei onnistunut heti vaan minua piti vähän venytellä sormilla. Sattui jonkin verran ja sattui myös ainakin puoli vuotta jälkikäteen, aina yhdynnän alussa.
 
Raiskattu
Olin 16-vuotias kun paikkakunnalla ambulanssikuskina/palomiehenä toiminut kaveri kiskoi minut urheilukentällä olevan varaston tiloihin. Korkeushyppypatjojen päällä sitoi käteni ja raiskasi. Ei tullut ritari valkoisella ratsulla ja sulkenut syliinsä puhumattakaan niistä intohimoisista suudelmista. En muista tekikö kipeää vai ei.
 
Titta
Olin 16-vuotias kun paikkakunnalla ambulanssikuskina/palomiehenä toiminut kaveri kiskoi minut urheilukentällä olevan varaston tiloihin. Korkeushyppypatjojen päällä sitoi käteni ja raiskasi. Ei tullut ritari valkoisella ratsulla ja sulkenut syliinsä puhumattakaan niistä intohimoisista suudelmista. En muista tekikö kipeää vai ei.

oon tosi pahoillani, että oot joutunu kokemaan tommosta
Tekee ittellekin pahaa, en voi ees kuvitella, miltä susta tuntuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kysyn
Kumppanin kanssa 29-vuotiaana, ehkäisynä kondomi. Yhdyntä ei onnistunut heti vaan minua piti vähän venytellä sormilla. Sattui jonkin verran ja sattui myös ainakin puoli vuotta jälkikäteen, aina yhdynnän alussa.
Tuosta sattumisesta kerrotaan usein.

Mihin kohtaan silloin sattuu?

Mitä mies voisi tehdä toisin ettei sattuisi?

Oletteko puhunut etukäteen tuosta kumppanillenne, ja ymmärsikö hän sanomanne?
 
Viimeksi muokattu:
vieraiija
mulla oli aivan hirveä eka kerta, en siihen mitenkään ollut valmis ja olin tosi kännissä..etten edes muista tapahtumasta juuri mitään. Aika kamalaa. se vaan oli sellanen, että piti päästä neitsyydestä eroon. Ton tapahtuman jälkeen, en ole uskaltanutkaan seksiä yrittää. Sitten vasta, kun löytää kunnon tyypin, niin aion yrittää ja rauhassa ja pitkään tutustua tyyppiin.eikä mitään tollasta yhden illan sähellystä..josta vain paha mieli jäi ja ikävät muistot, joita vieläkin aika ajoittain kelailee. mut mennyt on mennyttä. pitää toivoa, että hyvän tyypin löytää :)
 
Kemu
Hei,
menetin itse neisyyteni 2.5 vuorokautta sitten ja tuon yhdynnän jälkeen on esiintynyt outoa verenvuotoa emättimestä. Immenkalvon puhkeaminen sattui jonkin verran, mutta sen jälkeen ei ole tuntunut kipua. Verenvuotoa on esiintynyt aina virtsatessa ja pieninä määrinä päivän aikana. Onko tämä normaalia?
 
Kyllän sattu
Niin, miltä se tuntui sinulla?

Toivoisin asiallisia vastauksia, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Missä se tapahtui? Kaduttiko jälkeenpäin? Oliko ehkäisy mukana?

Olin kai viisitosta kun olin kaverin luona kun ne lähti mökille. Jäin sen äidin kanssa kahden, tarjos viinaa ja menin nukkumaan. Kaverin äiti tuli petiin ja riisu väkisin housut pois,tuli päälle eikä siinä oikein voinut kun olla. Teki monta kertaa yön aikana ja oli aamulla tosi kipeä munanpää. Kyllä kadutti että eka kerta meni vanhalle naiselle väkisin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
.)
Oman nykyisen miehen kanssa 19-vuotiaana. Olen todella tyytyväinen että jaksoin odottaa oikeaa hetkeä, olin silloin täysin valmis. Ja sen kyllä huomasi siitäkin että eipä sattunut yhtään - vaikka tietenkin tuo sattumiskysymys ei ole kiinni pelkästään mielestä, jotkut vaan on tiukempia. Ja lisäksi valmistauduin kuitenkin venyttelemällä paikkojani itsekseni, oli sitten mukavampi eka kerta kun pystyi luottamaan siihen että menee sisälle ja rentoutumaan niin ettei sitten sattunut.
 
Tuntu liikaakin
Olelin 15v kai kun pari naista juotti kaljaa, olivat 40-50 jotain. Heräsin sänkystä ilman housujan . ..ja molemmat eukot pani muo vuoron perään. Ei siinä voinut kun olla naitavana, aamulla oli morkkis niitten kaikista tekemistä. kyllä oli heppi turvoksissa niitten käsittelyn jälkeen. Ei mua ole väkisin sen jälkeen nainutkaan, yksi raiskaus riitti kahdelta naiselta varsinkin kun tekivät törkeästi ja väkisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
lisa-maria
minun eka kertani oli juuri pari päivää sitten, se ei koskenut yhtään eikä vertakaan vuotanut, se oli ihanaa enkä kadu sitä. nyt vasta ollut sellasta pientä kipua. tosin miehellä oli kyllä aika pieni mutta osasi käyttää sitä oikein ja tuotti mielihyvää, mietinkin sitä että koon takiako se ei koskenut? käytettiin kortsua koska en käytä pillereitä. olen 22vuotias ja mies oli 26, en kertonut hänelle hänen olevan ensimmäiseni.
 
samoin
Olin 16-vuotias kun paikkakunnalla ambulanssikuskina/palomiehenä toiminut kaveri kiskoi minut urheilukentällä olevan varaston tiloihin. Korkeushyppypatjojen päällä sitoi käteni ja raiskasi. Ei tullut ritari valkoisella ratsulla ja sulkenut syliinsä puhumattakaan niistä intohimoisista suudelmista. En muista tekikö kipeää vai ei.

Äidilläni oli naisystävä juhlimassa. Äiti nukahti tai sammu kun sen tuttu tuli sänkyyni vaikka en ollut kai 14v. Raiskasi minut omaan sänkyyni vaikka äiti oli toisessa huoneessa, sattu välillä kun ei lopettanut ennenkuin oli tyytyväinen. Olin kipeä ja munanpää turvoksissa vähänaikaa, siinä meni neitsyys vanhemmalle eukolle väkisin törkeästi omassa kodissa.
 
Viimeksi muokattu:
Utelias rouva
Äidilläni oli naisystävä juhlimassa. Äiti nukahti tai sammu kun sen tuttu tuli sänkyyni vaikka en ollut kai 14v. Raiskasi minut omaan sänkyyni vaikka äiti oli toisessa huoneessa, sattu välillä kun ei lopettanut ennenkuin oli tyytyväinen. Olin kipeä ja munanpää turvoksissa vähänaikaa, siinä meni neitsyys vanhemmalle eukolle väkisin törkeästi omassa kodissa.

Kerroitko äidilles? Miltä tuntu nainen ensimmäistä kertaa. olen vanhenpi nainen ajattelin sun tilannetta. Tuntuko hyvälle vai tekikö ihan väkisin ja raiskas sun neitsyyden? Etkö pystynyt estämään että nainen käytti sinua seksuaallisesti hyväkseen. Tuntuko nololta kun vanhempi nainen teki seksuaallisesti mitä et ollut kokenut?Jäikö traumoja. Kerro tänne miltä se tuntu ja oletko jälkeenpäin pystynyt puhumaan asiasta? Ei raiskaus mikään mailmanloppu ole, siiitä päässee puhumalla. Kerro tuntemukset, minä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Uteliaaalle r...lle
Kerroitko äidilles? Miltä tuntu nainen ensimmäistä kertaa. olen vanhenpi nainen ajattelin sun tilannetta. Tuntuko hyvälle vai tekikö ihan väkisin ja raiskas sun neitsyyden? Etkö pystynyt estämään että nainen käytti sinua seksuaallisesti hyväkseen. Tuntuko nololta kun vanhempi nainen teki seksuaallisesti mitä et ollut kokenut?Jäikö traumoja. Kerro tänne miltä se tuntu ja oletko jälkeenpäin pystynyt puhumaan asiasta? Ei raiskaus mikään mailmanloppu ole, siiitä päässee puhumalla. Kerro tuntemukset, minä vastaan.

En kertonut. Alussa tuntu erikoiselta kun olin sen sisällä muttakun innostu rupes tuntumaan ja sitten sattukin kun ei lopettanut, sitten kun lopetti huohotuksen siltä tuli ja olin ihan märkä ja sänkykin oli. Sitten katseli ja hiero lisää että kovettu uudestaan, tuli uudestaan päälle ja jatkoi niin kauan kun taas oli tyytyväinen. Oli se noloa olla viisi tai kuuskyppisen alla ensimmäistä kertaa varsinkin väkisin kun housut riisuttiin ja ruvettin väkisin naimaan. Ei siitä ole kehdannut puhua että on raiskattu. Jonkun kanssa vois?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
mua ei sattunut yhtään ja eka kerta olin 14 v. jätkä oli 20v ja oli ihan kivaa oltiin sen kämpillä...
poikaystäväni kanssa OLen nykyään 16 niin pannaan lähes joka pvä, aina ku nähään siis. ja ihanaa on. mulla ei ekalla kerralla tullu verta eikä mitää ja oli ihana kokemus...
 
Joku
Menetin sen pari päivää sitte poikaystävälleni mökillä.. :D oltiin kahestaa. Kultani on 15 wee ja mä oon 14. Ei sattunu,sain melkein heti ite orgasmin ja poika sitt vähä myöhemmi,ihanaa oli. :) EN kadu! Luin sitä enne täältä just näitä tarinoita ja olin ihan varma et se sattuu mut eipä sit sattunukkaa :)
 
tyttöö
Menetin neitsyyteni vapun seuraavana päivänä. Eli noin pariviikkoa sitten. Olen 15v ja jätkä oli 14v. Hän oli vähän kokeneempi, oli menettänyt poikuutensa jo 12v... En tunne poikaa kunnolla ja olin kännissä ekalla kerralla. Ei käytetty ehkäsyä ja jouduin ostaa katumuspillerin.. Ei silti kaduta ekakerta. Muistan sen silti hyvin. Nyt olin viikkositten selvinpäin ja panin tätä samaa jätkää uudestaan selvinpäin. Ekakerta ei sattunut eikä verta tullut. Hyvät muistot jäi :)
 
tyttöö
Menetin neitsyyteni vapun seuraavana päivänä. Eli noin pariviikkoa sitten. Olen 15v ja jätkä on 14v. Hän oli vähän kokeneempi, oli menettänyt poikuutensa jo 12v... En tunne poikaa kunnolla ja olin kännissä ekalla kerralla. Ei käytetty ehkäsyä ja jouduin ostaa katumuspillerin.. Ei silti kaduta ekakerta. Muistan sen silti hyvin. Nyt olin viikkositten selvinpäin ja panin tätä samaa jätkää uudestaan selvinpäin. Ekakerta ei sattunut eikä verta tullut. Hyvät muistot jäi :)
 
Seksistä nykyään nauttiva
Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana. Kipeää se ei ottanut, koska immenkalvoa minulla ei kai ollut tai olin itsetyydyttämisen seurauksena saanut sen jo aiemmin puhkeamaan. Eka kerta oli täysi pettymys. Se ei suoraan sanottuna tuntunut yhtään miltään. Olin odottanut ekaa kertaa ja kun olin vakavassa suhteessa, jota oli kestänyt jo puolisen vuotta, se sai tapahtua. Miltään ei kuitenkaan tuntunut ja olin melko haluton sen kerran jälkeen. Itsetyydyttäminen oli ainut tapa, jolla sain tuntemuksia ja orgasmin. Sitä harjoitinkin liioittelematta melkein joka päivä. Seksistä olen oppinut nauttimaan kunnolla vasta nykyisessä suhteessani 24-vuotiaana. Niin kauan meni ja seitsemän miestä, joiden kanssa seksi ei tuntunut miltään. Ehkäpä vika oli siinä, että en osannut rentoutua tarpeeksi ja toisekseen siinä, etten saa yhdynnästä orgasmia ilman samanaikaista klitoriksen kiihottamista. On hyvä tutustua itse itseensä ja kertoa toisella mistä pitää. Tämä ei tietysti onnistu yhden illan suhteissa. Seksiä onkin kiva harjoitella sen oman kullan kanssa.
 
Kyllän sattu
En kertonut. Alussa tuntu erikoiselta kun olin sen sisällä muttakun innostu rupes tuntumaan ja sitten sattukin kun ei lopettanut, sitten kun lopetti huohotuksen siltä tuli ja olin ihan märkä ja sänkykin oli. Sitten katseli ja hiero lisää että kovettu uudestaan, tuli uudestaan päälle ja jatkoi niin kauan kun taas oli tyytyväinen. Oli se noloa olla viisi tai kuuskyppisen alla ensimmäistä kertaa varsinkin väkisin kun housut riisuttiin ja ruvettin väkisin naimaan. Ei siitä ole kehdannut puhua että on raiskattu. Jonkun kanssa vois?

Olin 15v poika kun humalassa kaksi vanhemppaa nai pitkään että oli muna pitkään kipee. Oli rankka eka kerta varsinkin vanhenmien naisten alla.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huono eka kerta oli, mutta mennyt on mennyttä. Tuleehan niitä parempiakin, ei parane jäädä laakereilla lepäämään vaan rohkeasti lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Aika parantaa haavat ja ikä tuo avaruutta ja itsetuntemusta, että kehen kannattaa tutustua ja kehen ei. Ja sitä kannattaa kyllä odottaa, että oikea tulee kohdalle, joka minua arvostaa juuri tällaisena. Niin se vaan on. Ei se maailmanloppu ole, jos vääriä tyyppejä tulee, kyllä niistä yli pääsee sisulla...meitä on niin moneen junaan.. Pääasia, että itse tietää mitä haluaa ja mitä etsii...ja se herra oikea tulee kyllä ajallaan, ei siitä kannata stressiä ottaa !!! Mukaviakin ja ihania miehiä kyllä löytyy varmasti

just me :)
 

Yhteistyössä