Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
Fetissi
Minä vanhempana naisena olen ihastunut nuoriin mitkä haluu poikuudestaan eroon. On jotenkin kinkkii kun saa seisomaan ja melkein heti laukee. Toisista saa kun neuvoo kunnon panokavereita kun haluu opiskella mitä nainen haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Rekku
Ihan kivalta tuntui.
Tyttö ei tosin huomannut mitään, kun ujuttelin peenikseni sisään, rikkomatta kalvoja (neitsyt tyttö).
Veret tulivat kuulemma vasta seuraavalla kerralla.
Ilmeisen iso toosa.
 
naapurin poju
Niin, miltä se tuntui sinulla?

Toivoisin asiallisia vastauksia, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Missä se tapahtui? Kaduttiko jälkeenpäin? Oliko ehkäisy mukana?
Se tapahtui naapurin tytön aitassa. Olin 17 vuotta. Tyttö oli kolmikymppinen
aikuinen nainen. Hän neuvoi ja opasti tosi ihanasti. Eikä nauranut osaamato-
muudellani. Kyllä hänkin laittoi kortsun minulle. Sanoi että varmuuden vuok-
si tehdään näin. Pianhan minulta tuli ekakerralla, sehän on selvä. Mutta se
kesä kun harjoiteltiin ,niin alkoihan se kestää vähän pitenpäänkin. Sain sitten
myöhemmin työnnellä ilman kumia, hän oli hankkinut pillerit. Luistot vaan
paranivat, kokemattoman kannattaa aina käyttää voiteita. Sillä on ihmeitä
tekevä vaikutus, aivakin minulle oli. Vaikka kyllä naisellani omakin voitelu
pelasi hyvin.Täytyy myöntää että suorituspaineita ei varmaan ollut. kun
naiseni oli minulle niin ennestään tuttu
 
Viimeksi muokattu:
emma
Ite olin just täyttäny 13 v ku menetin neitsyyteni. Ne oli synttärini johon olin kutsunut paljon ihmisiä juhlimaan niitä. Vanhempani olivat juuri lähteneet mökille ja eikun bileet vaan päälle. Ensimmäiset tunnit vain joimme, pöytä oli täynnä viinaa,lonkeroo,kaljaa ja kaikenmaailman juomia mitä kaverini toivat. Siinä sitten kaikki joi ja oltii sitte iha päissämme. Sitten minä ja 15 vuotias random poika makasimme vierekkäin sohvalla ja suudeltii siinä jonku aikaa. Kaverimme katsoivat ihan ihmeissään, nimittäin emme tunteneet sen pojan kaa. No siitä se sitten pikkuhiljaa eteni makuuhuoneen puolelle.. noh siinä me tunti siinä pantiin ja sattu aika paljon ja vertakin vähän tuli. Siitä jutusta alko kauhee soppa.. Mutta nyt tapahtuneesta on jo 6 vuotta ja olen jo 19 vuotias ja näitä sänkyreissuja on jo monta tullu vastaa. Kadutti vähäisen mutta kerta se on ensimmäinenkin!
 
Nuori mies
Oon jo 23-vuotias enkä ole vieläkään päässyt poikuudesta eroon. Syynä tähän on ujous, muuten olisin varmaan päässyt poikuudesta jo aikaa sitten. Oon päättänyt että haluan tänä vuonna eroon poikuudesta mielellään jo ennen kesää tai viimeistään kesällä. Olisko tääl mielellään vanhempaa naista joka vois viedä mun poikuuden? Asun Tampereella. Voin laittaa s-posti/mese osotetta jos joku on tosissaan ja haluaa oikeasti auttaa tässä asiassa.
 
apua tarvitseva
olen 12.v ja olin meidän koulun kuumimman pojan kanssa syömässä romanttisesti kuitenkin minulle tuli vessa hätä ja poika halusi väkisin mukaan ja sanoin odota kopin ulkopuolella mutta hän pelkäsi että joku nainen raiskaa hänet kuitenkin kun riisuin housuni ihmettelin miksi hän on alasti sitten hän alkoi riisua minuakin ihmettelin mitä hän aikoo sitten hän vain työnsi munansa minun sisälle ja alkoi nussia todella lujaa seksi kesti kolme tuntia ihmettelin miten hän jaksaa alussa se oli outoa ja uutta ja tuntui ihan mukavalta mutta kun n.5 minuuttia oli kulunut se tuntui epämiellyttävältä sanoin hänelle sata kertaa että lopeta en pidä tästä ja muuta vastaavaa mutta hän vain jatkoi eikä kuunnellut minua en uskalla kertoa vanhemmilleni ja kun tein raskaus testin se näytti positiivista eli olen siis raskaana miten minun pitäisi toimia?
 
Nuorin
Oon 11.v tyttö ja mä ja mun poikakaveri ( me ollaan parisuhteessa ) Tavattiin eka niillä ja sitte tehtiin kielari.Mentiin sängylle ja oltiin vaan...3 viikon päästä tehtiinki jo seksii..eka se tuntu hyvältä mut sitte se laitto kondomin.Sen jälkeen ku se laitto kondomin ja se laukes heti...vähän ajan päästä otin suihin ja vedin käteen ja sitte jatkettiin...se oli 3 viikon aikana sormittanu,nuollu pilluu,hieronu rintoja..ja mä oon vetäny käteen,ottanu suihin ja hieronu sitä kullist...MUT mua ihmetytti ett miks mun pillusta oli tullu verta vaikk mulla oli menkat 3 viikkoo sitte?
 
AUTA
olen 12.v ja olin meidän koulun kuumimman pojan kanssa syömässä romanttisesti kuitenkin minulle tuli vessa hätä ja poika halusi väkisin mukaan ja sanoin odota kopin ulkopuolella mutta hän pelkäsi että joku nainen raiskaa hänet kuitenkin kun riisuin housuni ihmettelin miksi hän on alasti sitten hän alkoi riisua minuakin ihmettelin mitä hän aikoo sitten hän vain työnsi munansa minun sisälle ja alkoi nussia todella lujaa seksi kesti kolme tuntia ihmettelin miten hän jaksaa alussa se oli outoa ja uutta ja tuntui ihan mukavalta mutta kun n.5 minuuttia oli kulunut se tuntui epämiellyttävältä sanoin hänelle sata kertaa että lopeta en pidä tästä ja muuta vastaavaa mutta hän vain jatkoi eikä kuunnellut minua en uskalla kertoa vanhemmilleni ja kun tein raskaus testin se näytti positiivista eli olen siis raskaana miten minun pitäisi toimia?

Auttakaa nyt tota 12.vuotiasta!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
vera
Oltiin aluksi yksissä kotibileissä, jossa oli aika paljon porukkaa. Vietin aikaa yhen tutun kundin kaa ja se lähti saattaa mua kotiin, koska oli syksy ja pimeetä. Pysähdyttiin yhen koulun pihaan pussailee ja päädyttiin koulun roskakatokseen. Kundi alko avata farkkujaan ja itekkin laski housut nilkkoihin. Ensin se laitto kortsun munansa päälle ja alko työntää takaapäin. Se laukes noin minuutin päästä ja jatkettiin matkaa.
 
Pave
Olen 15v ja tässä yhtemä viikonloppuna olin naisten luona (40-50??), ja humalassa halus sänkyynsä naitavaksi. Kun tuli alottivat heti uudestaan. Oli kyllä terska hellä vähän aikaa, ei muuten ekaksi kokemukseksi paitsi olivat kännissä törkeitä kun halusivat vuorollaan.
 
Kalle
Olin 15v kun vanhpuoliempi nainen vei poikuuteni puoliväkisin. Silti olen käynyt sen luona aina välillä. Onko normaalia että pitää kokoajan naida? Kun välillä ei tupakkitaukoa kerkee pitää kun naista haluttaa vaik on melkein viiskyt. Välillä monta tuntia ennnenkuin oyleensän tyytyväinen, onko yleensä naisilla niin kovat halut?
 
olenparas.
tää tapahtu alkuvuodesta. olin just täyttänyt 15. puhuin netissä ystäväni kanssa (poika/15) (ainii ja tapaan sen ehkä pari kertaa vuodessa, oon tuntenut kaks vuotta) kaikesta hauskasta. aloin läpällä puhuu kaikkii kiihottavii juttui, sit se jatko. no jossai vaihees ne jutut alko oikeesti kiihottaa :D nää keskustelut jatku melkee joka yö kahden kuukauden ajan .. aloin ihastuu tähän jätkään. tai enemmän siihen, mitä halusin kokee hänen kanssaan. no sitten ku jätkä täytti 16, kysyin että mitä hän haluaa syntymäpäivälahjaksi, "sut". matkustin seuraavana perjantaina helsingistä turkuun tän jätkän luokse. katottiin koko päivä leffoja, käytii mäkkärissä & datailtiin. illalla hän kysyi että haluunko nukkuu eri huoneissa, ku se ei halunnu et mulla olis ahdistunut olo. sanoin, että voidaan nukkuu samas huonees, ei se haittaa. datailtiin sängyllä,katsoimme toisiamme hymyilen, kun hän yhtäkkiä pussasi minua. olin vähän järkyttynyt (okei voin myöntää, se oli ensisuudelmani..). jätkä pyysi anteeksi jos hän teki oloni epämukavaksi. hymyilin ja aloin muhinoida hänen kanssaan (hävettää jos tein sen väärin xD). hän otti paitansa pois, laittoi kätensä paitani sisään ja hymyili minulle. hän kysyin moneen otteeseen, olenko valmis. vastailin että kyllä kyllä, otin muut vaatteeni pois ja menin peiton alle. oli vähän kiusallista, kun en ole mikään kauheen laiha ihminen.. jätkä laittoi kortsun peniksensä päälle, ja tuli kanssani peiton alle. "sano heti jos pitää lopettaa", hän sanoi. nyökkäsin ja hän alkoi änkemään sisälleni. sattuihan se, mutta en viitsinyt tehdä mitään asialle. yritin vain nauttia siitä mitä koin :) yhdyntä ei kestänyt enempää kuin 20 minuuttia, mutta en olisi voinut kuvitella parempaa "ekaa kertaa", ku tuota.. :) yllätyin, kun jätkä kerto menetteneensä miehuutensa minulle. olin niin varma että hän oli kokenut! kerroin itsekkin että menetin neitsyyteni hänelle, hän pussasi minua ja puimme vaatteet päälle :) en oo harrastellut ton jälkeen, mutta eiköhän se oikee aika sitte tuu joskus:) ollaa nykyään vaan kavereita.. ehkä joskus jotai muutaki :)))
 
tädin poika
eka kerta oli tätini kanssa kun olin 16. Kännissä säheltämistä mökillä saunakamarissa.. Vaati uusintakerran selvinpäin ennen kuin vasta ymmärsin asian hienouden. Tädin kanssa oli helppoa kun hänet tunsin jo ennestään hyvin, sekä olihan minulla jo silloin fiksaatio kypsemmistä naisista.
 
Täti
Minä vanhempana naisena olen ihastunut nuoriin mitkä haluu poikuudestaan eroon. On jotenkin kinkkii kun saa seisomaan ja melkein heti laukee. Toisista saa kun neuvoo kunnon panokavereita kun haluu opiskella mitä nainen haluaa.
Mulla on paljon "tuttuja" poikia mitkä käy kylässä, Välillä on sellasiakin millä ottaa eteen kun näkee mut aamutakki auki( tmonta on
ussu paljaana ja rinnat). Pitää antaa jos nuori haluaa ja opettaa, monta on tullut ekaakertaa opetettua ja tykännyt vanhanhemmasta pipsasta. Aina se kiihottaa kun poika ekaa kertaa tulee sisään!!! VAUUH.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä